Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Χρήσιμες οδηγίες για πιο αποτελεσματικές στρατηγικές email marketing

Το email marketing αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για να προωθήσετε αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να ενημερώσετε τους πελάτες σας για θέματα που τους ενδιαφέρουν, να αξιοποιήσετε καλύτερα την σχέση σας με αυτούς, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να βρείτε νέους πελάτες.
 
 Πριν ξεκινήσετε να στέλνετε email θα πρέπει να έχετε έναν ξεκάθαρο στόχο για το τι θέλετε να πετύχετε με το εργαλείο αυτό. Ο κάθε στόχος προϋποθέτει διαφορετικού τύπου email. Παρακάτω θα εξηγήσουμε κάποιους από αυτούς.
  • Newsletter. Στέλνοντας newsletter στους πελάτες σας μπορείτε να χτίσετε καλύτερα την σχέση σας μαζί τους. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κερδίσετε και να αυξήσετε την εμπιστοσύνη τους και να τους ενημερώσετε για θέματα που τους ενδιαφέρουν και τους βοηθούν ουσιαστικά στην δουλειά τους. Τους ενημερώνετε και τους εκπαιδεύετε με συγκεκριμένα άρθρα, συμβουλές κτλ. Τους παρέχετε περιεχόμενο το οποίο τους βοηθά να είναι αποτελεσματικότεροι στην εργασία τους. Δίνετε λύσεις για να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες καταστάσεις και προβλήματα που συναντούν στην επιχείρησή τους.
  • Ενημερωτικά email. Ένα άλλο είδος email που μπορείτε να στείλετε είναι τα ενημερωτικά, τα οποία αναφέρονται σε συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχετε. Αυτά τα email δημιουργούν υποψήφιους πελάτες. Θα πρέπει να είναι πολύ στοχευμένα και να τους οδηγούν συγκεκριμένα να κάνουν κάτι π.χ. να κατεβάσουν ένα αρχείο από την ιστοσελίδα σας, να δοκιμάσουν κάποια υπηρεσία σας δωρεάν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (free trial) κτλ.
  • Διαφημιστικά email. Είναι τα email που περιλαμβάνουν προσφορές. Ο στόχος σας με αυτά είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Προϊόντα σε προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια που μπορούν να έχουν μαζί τους όταν έρθουν στην επιχείρησή σας καθώς και κάποιο δώρο που μπορείτε να τους παρέχετε. Απλά περιοριστείτε σε όσο το δυνατόν λιγότερα διαφημιστικά email καθώς υπάρχει κίνδυνος να βαρεθούν και να κουραστούν από αυτά, αφού κατακλύζονται καθημερινά από αντίστοιχα άλλων εταιρειών. Η συγκεκριμένη αποστολή θα πρέπει να γίνεται με μέτρο και μόνο όταν έχει καλλιεργηθεί αρκετά η σχέση σας μαζί τους και έχετε κερδίσει την αποδοχή τους. Μόνο τότε θα έχετε μεγαλύτερα ποσοστά ανταπόκρισης και δεν θα δείτε τον αριθμό των unsubscribers να αυξάνεται. Για να κερδίσετε έναν πελάτη χρειάζεται συστηματική δουλειά.
  • Email για κάποια εκδήλωση που διοργανώνετε. Είναι συγκεκριμένου τύπου email για να προσκαλέσετε τον κόσμο να παρευρεθεί σε κάποια εκδήλωση που διοργανώνετε π.χ. σεμινάριο, έκθεση που λαμβάνει μέρος η επιχείρησή σας κτλ. Φροντίστε να αναγράφετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε ο παραλήπτης να έχει στην διάθεσή του όλα τα στοιχεία και να μην αναγκάζεται να επικοινωνήσει μαζί σας για να μάθει περισσότερα. Μην ξεχνάτε να έχετε διαφορετικό σχεδιασμό για κάθε τύπο email που στέλνετε ώστε οι παραλήπτες να αναγνωρίζουν άμεσα για το τι πρόκειται.
Υπάρχουν τεράστιες διαφορές στο να στέλνει μια εταιρεία email και στο να δημιουργεί και να ακολουθεί μια έξυπνη, στοχευμένη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες της στρατηγικής e-mail marketing Είναι στο χέρι σας να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που σας δίνονται με τα email. Μια επαναλαμβανόμενη αποστολή με το ίδιο περιεχόμενο, είναι κάτι που δεν προσελκύει το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών της. Αν αυτό συμβαίνει και στην δική σας εταιρεία, θα πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο λειτουργίας της.

www.businesscoachinglab.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου