Η κατανόηση των αναγκών και των προτεραιοτήτων του περιεχομένου marketing, για κάθε κανάλι, είναι σήμερα ιδιαίτερα κρίσιμο γεγονός για τη διαδικασία της αναδιάρθρωσης του marketing budget. Ενώ λοιπόν είναι απαραίτητος ο καθορισμός του περιεχομένου που χρησιμοποιούμε στα διάφορα κανάλια, θα πρέπει πάντα να προσεγγίζονται με στρατηγικό τρόπο και με ορίζοντα τους συνολικούς στόχους του marketing. Την ίδια στιγμή δεν μπορεί να αγνοηθεί το γεγονός ότι κάθε νέο ψηφιακό κανάλι φέρνει μαζί του νέες τεχνολογικές αλλά και δημοσιονομικές απαιτήσεις.
Έχω συζητήσει με marketers που αναζητούν όλο και περισσότερο πολύπλοκα δίκτυα ως προς την τεχνολογία, όπως τα βίντεο και τα κινητά, για να αναπτύξουν το περιεχόμενό τους. Παράλληλα προσπαθούν να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα κανάλια που βασίζονται σε κείμενο, όπως το blogging, τα άρθρα και το online PR. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον προϋπολογισμό του marketing. Η δημιουργία και η διανομή περιεχομένου για κινητές συσκευές απαιτούν μεγαλύτερες επενδύσεις σε τεχνικές παραγωγής και τεχνογνωσία.
Καθώς λοιπόν οι marketers γίνονται πιο φιλόδοξοι τεχνολογικά και ταυτόχρονα λιγότερο εξαρτημένoι από τη διαφήμιση, χρειάζεται να αποκτήσουν δεξιότητες ώστε να αντιμετωπίσουν τον προϋπολογισμό αποτελεσματικά. Τα Blogs φαίνεται να έχουν υποχωρήσει σε σημασία στα social media και τα videos έχουν αυξηθεί στο προσκήνιο. To oπτικό περιεχόμενο γενικώτερα, αυξάνεται σε σημασία. Οι φωτογραφίες και τα infographics έχουν να πουν τις δικές τους ιστορίες. Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να εξηγήσουμε την ραγδαία ανάπτυξη του Pinterest;
Μεταξύ τυρού και αχλαδίου, δύο από τους πιο ταλαντούχους marketers μου έδωσαν να καταλάβω ότι το SEO είναι γι' αυτούς παρωχημένο, το δε email αδιάφορο. Ωστόσο σχεδόν ενοχικά και οι 2 παραδέχτηκαν ότι οι επενδύσεις της τελευταίας χρονιάς και στα δύο ήταν ιδιαίτερα σοβαρές...
Αυτό που φυσικά σε τέτοιες συζητήσεις επισημαίνω είναι ότι ποτέ ένα νέο κανάλι δεν στάθηκε ικανό να εξαφανίσει ό,τι προϋπήρχε. Η τηλεόραση δεν σκότωσε τον κινηματογράφο, που δεν εξαφάνισε το θέατρο και το video δεν εξάλειψε την τηλεόραση. Υπάρχει το internet και οι εκτυπώσεις υφίστανται. Όλα αντιθέτως βελτιώνονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Η αναζήτηση, το email, το blogging, το digital PR αλλά ακόμη και η διαφήμιση θα συνεχίσουν να έχουν την θέση που τους αναλογεί όσο η σημασία του content marketing αυξάνει. Αυτό δε, θα αυξάνει συνεχώς όσο θα αυξάνουν οι επενδύσεις στο content marketing αλλά και στο content strategy.
Η εκτίμησή μου:
Όπως ακριβώς οι επιχειρήσεις θα εξισσοροπήσουν το marketing mix ώστε να προσθέσουν περιεχόμενο, έτσι και οι επαγγελματίες των ψηφιακών λειτουργιών θα συμμετέχουν στρατηγικά στα τμήματα marketing, ώστε με τις δεξιότητες που έχουν, να βοηθήσουν στην ενσωμάτωση του περιεχομένου στην ευρύτερη εξίσωση του marketing.
Γιώργος Αναστασίου
http://www.epixeiro.gr/
Έχω συζητήσει με marketers που αναζητούν όλο και περισσότερο πολύπλοκα δίκτυα ως προς την τεχνολογία, όπως τα βίντεο και τα κινητά, για να αναπτύξουν το περιεχόμενό τους. Παράλληλα προσπαθούν να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα κανάλια που βασίζονται σε κείμενο, όπως το blogging, τα άρθρα και το online PR. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον προϋπολογισμό του marketing. Η δημιουργία και η διανομή περιεχομένου για κινητές συσκευές απαιτούν μεγαλύτερες επενδύσεις σε τεχνικές παραγωγής και τεχνογνωσία.
Καθώς λοιπόν οι marketers γίνονται πιο φιλόδοξοι τεχνολογικά και ταυτόχρονα λιγότερο εξαρτημένoι από τη διαφήμιση, χρειάζεται να αποκτήσουν δεξιότητες ώστε να αντιμετωπίσουν τον προϋπολογισμό αποτελεσματικά. Τα Blogs φαίνεται να έχουν υποχωρήσει σε σημασία στα social media και τα videos έχουν αυξηθεί στο προσκήνιο. To oπτικό περιεχόμενο γενικώτερα, αυξάνεται σε σημασία. Οι φωτογραφίες και τα infographics έχουν να πουν τις δικές τους ιστορίες. Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να εξηγήσουμε την ραγδαία ανάπτυξη του Pinterest;
Μεταξύ τυρού και αχλαδίου, δύο από τους πιο ταλαντούχους marketers μου έδωσαν να καταλάβω ότι το SEO είναι γι' αυτούς παρωχημένο, το δε email αδιάφορο. Ωστόσο σχεδόν ενοχικά και οι 2 παραδέχτηκαν ότι οι επενδύσεις της τελευταίας χρονιάς και στα δύο ήταν ιδιαίτερα σοβαρές...
Αυτό που φυσικά σε τέτοιες συζητήσεις επισημαίνω είναι ότι ποτέ ένα νέο κανάλι δεν στάθηκε ικανό να εξαφανίσει ό,τι προϋπήρχε. Η τηλεόραση δεν σκότωσε τον κινηματογράφο, που δεν εξαφάνισε το θέατρο και το video δεν εξάλειψε την τηλεόραση. Υπάρχει το internet και οι εκτυπώσεις υφίστανται. Όλα αντιθέτως βελτιώνονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Η αναζήτηση, το email, το blogging, το digital PR αλλά ακόμη και η διαφήμιση θα συνεχίσουν να έχουν την θέση που τους αναλογεί όσο η σημασία του content marketing αυξάνει. Αυτό δε, θα αυξάνει συνεχώς όσο θα αυξάνουν οι επενδύσεις στο content marketing αλλά και στο content strategy.
Η εκτίμησή μου:
Όπως ακριβώς οι επιχειρήσεις θα εξισσοροπήσουν το marketing mix ώστε να προσθέσουν περιεχόμενο, έτσι και οι επαγγελματίες των ψηφιακών λειτουργιών θα συμμετέχουν στρατηγικά στα τμήματα marketing, ώστε με τις δεξιότητες που έχουν, να βοηθήσουν στην ενσωμάτωση του περιεχομένου στην ευρύτερη εξίσωση του marketing.
Γιώργος Αναστασίου
http://www.epixeiro.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου