Το τελευταίο διάστημα γίνεται όλο και πιο εμφανές ότι το μάρκετινγκ είναι πολύ περισσότερο μια επιστήμη παρά μια τέχνη.
Ένας παράγοντας που αποδεικνύει αυτή ακριβώς την άποψη είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων στις μηχανών αναζήτησης, ή αλλιώς SEO
Για να δώσω μία απλή εξήγηση,
βελτιστοποίηση ιστοσελίδων ή SEO είναι η στρατηγική που έχει ως στόχο τη βελτίωση της προβολής περιεχομένου στο διαδίκτυο (προβολή περιεχομένου θεωρείται για παράδειγμα η ιστοσελίδα της εταιρείας σας) στα οργανική αποτελέσματα μίας αναζήτησης…
Έαν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, στέλεχος ή επαγγελματίας έμπορος ίσως να σκέφτεστε ως εξής:
“Ξέρω ότι κάτι πρέπει να κάνω για να βρεθεί η σελίδα μου ψηλά στο Google, αλλά δεν ξέρω τί ακριβώς…”
Το καλό νέο είναι ότι αυτό το κάτι που ψάχνετε δεν είναι κάτι μαγικό, δεν είναι θαύμα…αλλά είναι η επιστήμη του SEO. Στην επιστήμη αυτή δεν χωράει το αίσθημα της ανυπομονεσίας.
Για να έχει αποτελέσματα το SEO χρειάζεται εφαρμογή κατάλληλων τεχνικών, υπομονή και επανάληψη.
Παρακάτω σας παρουσιάζω κάποια βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε για να κάνετε Greek SEO.
Καθορισμός μίας στρατηγικής λέξεων κλειδιά για το SEO Greece
Μπορείτε να κάνετε Greek SEO ή αλλιώς SEO Greece ή Ελληνικό SEO ξεκινώντας με μία ανάλυση των λέξεων κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Μπείτε στη θέση των πελατών σας και σκεφτείτε για λίγο πώς αυτοί ψάχνουν για να βρουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Σταματήστε να σκέφτεστε με ποιες λέξεις εσείς επιθυμείτε να σας βρίσκουν και σκεφτείτε αποκλειστικά με ποιες λέξεις ψάχνουν όντως οι πελάτες σας.
Είναι σημαντικό να θυμόμαστε τα δύο βασικά κριτήρια με τα οποία οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τις ιστοσελίδες: η αξιοπιστία (authority) και η συνάφεια / σχετικότητα (relevance).
Τι είναι η αξιοπιστία ιστοσελίδας (authority)
Η αξιοπιστία της ιστοσελίδας σας καθορίζεται από ενέργειες που γίνονται εκτός της ιστοσελίδας σας (Off site SEO). Πόσες σελίδες του διαδικτύου αναφέρουν την ιστοσελίδα σας ως πηγή πληροφορίας ή γενικότερα ως ψηφιακό περιεχόμενο. Όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο γιατί τόσο πιο ψηλά θα βρεθείτε στο Google.
Πάρτε το παράδειγμα της Wikipedia : Εκατομμύρια ιστοσελίδες στο διαδίκτυο κάνουν αναφορά σε σελίδες της Wikipedia και τοποθετούν κατευθυνόμενους συνδέσμους προς αυτές μπακ λινκ.
Τι είναι η συνάφεια ιστοσελίδας (relevence)
Η συνάφεια καθορίζεται και επηρεάζεται από το περιεχόμενο που υπάρχει εντός της ιστοσελίδας σας (Onsite SEO). Εάν αναπτύξετε μία στρατηγική λέξεων κλειδιά και γράψετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις κλειδιά τότε βελτιστοποιείται η συνάφεια της ιστοσελίδας σας η οποία οδηγεί στη υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Αυτό είναι στην πραγματικότητα μια διαδικασία δύο σταδίων η οποία περιλαμβάνει, αρχικά τον προσδιορισμό του τι οι «σωστές» λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας και στη συνέχεια τη δημιουργία του σωστού περιεχομένου που θα οδηγήσει στη συνάφεια.
Η βασική διαδικασία στρατηγικής SEO Greece
Αν απευθυνθείτε σε μία καλή εταιρεία SEO αυτή θα σας περάσει αρχικά μέσω μιας διαδικασίας αναγνώρισης και καθορισμού προτεραιοτήτων. Αυτή η διαδικασία βρίσκει όλες τις σχετικές λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από την αγορά-στόχο σας (niche market). Όπως προαναφέρθηκε, σημασία έχει όχι οι λέξεις και φράσεις κλειδιά που εσείς χρησιμοποιείτε αλλά οι πραγματικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες σας κατά τις αναζητήσεις.
Στη συνέχεια, θα εξαλειφθούν οι άσχετες λέξεις-κλειδιά και θα δοθεί προτεραιότητα σε εκείνες τις λέξεις που έχουν υψηλό όγκο αναζήτησης και χαμηλής δυσκολίας (δυσκολία ή ανταγωνιστικότητα των λέξεων κλειδιά σχετίζεται άμεσα με τον αριθμό των άλλων επιχειρήσεων που ανταγωνίζονται για αυτές τις λέξεις κλειδιά). Λέξεις υψηλής δυσκολίας θα χρησιμοποιηθούν μόνο όταν αυτές είναι κρίσιμης σημασίας για την στρατηγική αναζήτησης.
Η εφαρμογή της στρατηγικής των λέξεων κλειδιά (implementation) έρχεται στη συνέχεια με τη μορφή της ιστοσελίδας και τη συγγραφή του περιεχομένου σελίδων της ιστοσελίδας.
Μπορεί όλη η παραπάνω διαδικασία να σας φαίνεται πολύπλοκη και να σας προκαλέσει σύγχυση όμως αποτελεί τη βάση για την εφαρμογή σωστών τεχνικών SEO.
http://webmarketing-greece.com/
Ένας παράγοντας που αποδεικνύει αυτή ακριβώς την άποψη είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων στις μηχανών αναζήτησης, ή αλλιώς SEO
Για να δώσω μία απλή εξήγηση,
βελτιστοποίηση ιστοσελίδων ή SEO είναι η στρατηγική που έχει ως στόχο τη βελτίωση της προβολής περιεχομένου στο διαδίκτυο (προβολή περιεχομένου θεωρείται για παράδειγμα η ιστοσελίδα της εταιρείας σας) στα οργανική αποτελέσματα μίας αναζήτησης…
Έαν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, στέλεχος ή επαγγελματίας έμπορος ίσως να σκέφτεστε ως εξής:
“Ξέρω ότι κάτι πρέπει να κάνω για να βρεθεί η σελίδα μου ψηλά στο Google, αλλά δεν ξέρω τί ακριβώς…”
Το καλό νέο είναι ότι αυτό το κάτι που ψάχνετε δεν είναι κάτι μαγικό, δεν είναι θαύμα…αλλά είναι η επιστήμη του SEO. Στην επιστήμη αυτή δεν χωράει το αίσθημα της ανυπομονεσίας.
Για να έχει αποτελέσματα το SEO χρειάζεται εφαρμογή κατάλληλων τεχνικών, υπομονή και επανάληψη.
Παρακάτω σας παρουσιάζω κάποια βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε για να κάνετε Greek SEO.
Καθορισμός μίας στρατηγικής λέξεων κλειδιά για το SEO Greece
Μπορείτε να κάνετε Greek SEO ή αλλιώς SEO Greece ή Ελληνικό SEO ξεκινώντας με μία ανάλυση των λέξεων κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Μπείτε στη θέση των πελατών σας και σκεφτείτε για λίγο πώς αυτοί ψάχνουν για να βρουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Σταματήστε να σκέφτεστε με ποιες λέξεις εσείς επιθυμείτε να σας βρίσκουν και σκεφτείτε αποκλειστικά με ποιες λέξεις ψάχνουν όντως οι πελάτες σας.
Είναι σημαντικό να θυμόμαστε τα δύο βασικά κριτήρια με τα οποία οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τις ιστοσελίδες: η αξιοπιστία (authority) και η συνάφεια / σχετικότητα (relevance).
Τι είναι η αξιοπιστία ιστοσελίδας (authority)
Η αξιοπιστία της ιστοσελίδας σας καθορίζεται από ενέργειες που γίνονται εκτός της ιστοσελίδας σας (Off site SEO). Πόσες σελίδες του διαδικτύου αναφέρουν την ιστοσελίδα σας ως πηγή πληροφορίας ή γενικότερα ως ψηφιακό περιεχόμενο. Όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο γιατί τόσο πιο ψηλά θα βρεθείτε στο Google.
Πάρτε το παράδειγμα της Wikipedia : Εκατομμύρια ιστοσελίδες στο διαδίκτυο κάνουν αναφορά σε σελίδες της Wikipedia και τοποθετούν κατευθυνόμενους συνδέσμους προς αυτές μπακ λινκ.
Τι είναι η συνάφεια ιστοσελίδας (relevence)
Η συνάφεια καθορίζεται και επηρεάζεται από το περιεχόμενο που υπάρχει εντός της ιστοσελίδας σας (Onsite SEO). Εάν αναπτύξετε μία στρατηγική λέξεων κλειδιά και γράψετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις κλειδιά τότε βελτιστοποιείται η συνάφεια της ιστοσελίδας σας η οποία οδηγεί στη υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Αυτό είναι στην πραγματικότητα μια διαδικασία δύο σταδίων η οποία περιλαμβάνει, αρχικά τον προσδιορισμό του τι οι «σωστές» λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας και στη συνέχεια τη δημιουργία του σωστού περιεχομένου που θα οδηγήσει στη συνάφεια.
Η βασική διαδικασία στρατηγικής SEO Greece
Αν απευθυνθείτε σε μία καλή εταιρεία SEO αυτή θα σας περάσει αρχικά μέσω μιας διαδικασίας αναγνώρισης και καθορισμού προτεραιοτήτων. Αυτή η διαδικασία βρίσκει όλες τις σχετικές λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από την αγορά-στόχο σας (niche market). Όπως προαναφέρθηκε, σημασία έχει όχι οι λέξεις και φράσεις κλειδιά που εσείς χρησιμοποιείτε αλλά οι πραγματικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες σας κατά τις αναζητήσεις.
Στη συνέχεια, θα εξαλειφθούν οι άσχετες λέξεις-κλειδιά και θα δοθεί προτεραιότητα σε εκείνες τις λέξεις που έχουν υψηλό όγκο αναζήτησης και χαμηλής δυσκολίας (δυσκολία ή ανταγωνιστικότητα των λέξεων κλειδιά σχετίζεται άμεσα με τον αριθμό των άλλων επιχειρήσεων που ανταγωνίζονται για αυτές τις λέξεις κλειδιά). Λέξεις υψηλής δυσκολίας θα χρησιμοποιηθούν μόνο όταν αυτές είναι κρίσιμης σημασίας για την στρατηγική αναζήτησης.
Η εφαρμογή της στρατηγικής των λέξεων κλειδιά (implementation) έρχεται στη συνέχεια με τη μορφή της ιστοσελίδας και τη συγγραφή του περιεχομένου σελίδων της ιστοσελίδας.
Μπορεί όλη η παραπάνω διαδικασία να σας φαίνεται πολύπλοκη και να σας προκαλέσει σύγχυση όμως αποτελεί τη βάση για την εφαρμογή σωστών τεχνικών SEO.
http://webmarketing-greece.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου