Στην τουριστική βιομηχανία και σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης, όλοι προσπαθούμε να περικόπτουμε δαπάνες. Μια περικοπή δαπάνης είναι ο περιορισμός των προμηθειών σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και τουριστικά γραφεία. Βέβαια δεν εννοούμε την διακοπή συνεργασίας, αλλά μπορείτε να μειώσετε την δαπάνη και να την προσθέσετε στα κέρδη. Με το Hotel internet marketing μπορείτε να το επιτύχετε προωθώντας την ιστοσελίδα σας μέσα στο διαδίκτυο, ισχυροποιώντας την, δίνοντας της την δυναμική που χρειάζεται ώστε αυτό να αποτελεί το εργαλείο σας.
Ο ρόλος σας δεν είναι να ασχοληθείτε με αυτό, γιατί έχετε ένα Ξενοδοχείο ή άλλης μορφής κατάλυμα να διευθύνετε, με όσα τακτικά και έκτακτα συνεπάγετε αυτό.
Για να κατανοήσετε την δύναμη αυτού του εργαλείου σας παραθέτουμε μερικούς απλούς τρόπους μέτρησης των αποτελεσμάτων σας, αλλά και τρόπους προώθησης μέσα από το διαδίκτυο.
Για να μπορέσετε όμως να δείτε την δυναμική του ιστοχώρου σας, με την βοήθεια του Hotel Internet Marketing και να επενδύσετε σε αυτό με επαγγελματίες του χώρου, όπως εμάς στην Ingenious Solutions Ltd, μια εταιρεία που δραστηριοποιείτε παγκόσμια στο hotel internet marketing, πρέπει να δείτε τουλάχιστον κάποια μετρήσιμα αποτελέσματα.
Βοηθώντας σας σε αυτό και για να έχετε μια από πρώτο χέρι εκτίμηση της κίνησης αυτής πρέπει να έχετε την αρχική μέτρηση σας.
1. Αρχίζοντας με το Google Analytics στο Website σας. Εάν δεν έχετε πρέπει να σας το εγκαταστήσουν. Εάν έχετε, πρέπει να το βλέπετε κάθε εβδομάδα αλλά για μεγαλύτερη ευκολία μπορείτε να το παραμετροποιήσετε ώστε να σας αποστέλλετε αυτόματα, με email κάθε εβδομάδα, για να μην το ξεχνάτε.
2. Μια Τηλεφωνική γραμμή μόνο για το website. Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα τηλεφωνικό νούμερο που θα το ανακοινώσετε μόνο στο website. Έτσι όταν κτυπάει να γνωρίζετε ότι κτυπάει επειδή σας βρήκαν μέσα από το internet.Ένας καταγραφέας κλήσεων για την συγκεκριμένη τηλεφωνική γραμμή είναι ότι πρέπει. Εναλλακτικά μπορείτε να βάλλετε ένα counter χειρός δίπλα από αυτό το τηλέφωνο και κάθε φορά που χτυπά, πριν το σηκώσετε να τον πατάτε. Αυτό είναι εξίσου σημαντικό, γιατί από τις μετρήσεις που έχουμε κάνει, έχετε κατά μέσο όρο ένα επιπλέον 20% σε τηλεφωνήματα για κρατήσεις από το τηλέφωνο, που ποτέ δεν προσθέτετε στις online κρατήσεις σας, ώστε να έχετε την πραγματική δυναμική του website σας. Επίσης η αποτυχία αλλά και η επιτυχία της πώλησης εξαρτάται από το άτομο που απαντά στην τηλεφωνική γραμμή.
3. Η καταχώρηση σας σε IDS websites όπως το booking.com,hotel.de, expedia.com κ.α σας δίνει την δυνατότητα να έχετε κάποιες κρατήσεις μέσα από αυτά. Ο βασικός στόχος σας δεν πρέπει να είναι αυτός. Ο βασικός στόχος σας μέσα από αυτά, είναι η έκθεση του προϊόντος σας σε περισσότερα μάτια. Οι περισσότεροι και καλύτεροι πελάτες που θα σας δουν εκεί, θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο να βρουν την ιστοσελίδα σας. Για να τους κάνετε να αναζητήσουν την ιστοσελίδα σας πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω:
4. Σαν μέσο προώθησης, στο Hotel internet marketing, είναι και οι φωτογραφίες, που βάζετε σε αυτά τα website, πρέπει να είναι προσεγμένες και αν μπορείτε σε μια γωνία να έχετε και το logo σας, ώστε να δώσετε το αίσθημα της οργάνωσης και του επαγγελματισμού που έχετε.
5. Οι περιγραφές, αυτές οι λίγες που βάζετε στην αρχή όταν το δημιουργείτε, γιατί μετά δεν έχετε την δυνατότητα να τις αλλάξετε, πρέπει να είναι ευφάνταστες και όχι κοινότυπες, αντικατοπτρίζοντας πάντα την μοναδικότητα σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πχ. Δεν θα αναφέρετε ότι αλλάζετε σεντόνια κάθε 2 ή 3 ήμερες, αλλά θα αναφέρετε ότι έχετε την μοναδική θέα προς το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου ή Ιονίου, εκεί που ο Ουρανός γίνετε ένα με την Θάλασσα, εκεί που ο Ήλιος αναδύετε και οι ροδοκόκκινες ακτίνες του λούζουν την φύση και τους ανθρώπους, φέρνοντας άλλη μια μέρα χαράς, ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης.
6. Το domain name σας πρέπει να είναι ίδιο με το όνομα της επιχείρηση σας για να σας βρίσκουν οι άνθρωποι που σας είδαν στα website και σας αναζητούν με το όνομα αυτό.
Το Hotel Internet marketing δεν περιορίζετε σε αυτά που αναφέρουμε. Είναι η προώθηση σας στο διαδίκτυο μέσα από κανάλια που έχουν σχέση με τον τουρισμό, άλλα και την προώθηση της ιστοσελίδας σας μέσα από καταχωρήσεις και βελτιστοποίηση SEO , Google Ad words Campaigns και Social Media.
http://www.ingeniousolutions.eu/blog/
Ο ρόλος σας δεν είναι να ασχοληθείτε με αυτό, γιατί έχετε ένα Ξενοδοχείο ή άλλης μορφής κατάλυμα να διευθύνετε, με όσα τακτικά και έκτακτα συνεπάγετε αυτό.
Για να κατανοήσετε την δύναμη αυτού του εργαλείου σας παραθέτουμε μερικούς απλούς τρόπους μέτρησης των αποτελεσμάτων σας, αλλά και τρόπους προώθησης μέσα από το διαδίκτυο.
Για να μπορέσετε όμως να δείτε την δυναμική του ιστοχώρου σας, με την βοήθεια του Hotel Internet Marketing και να επενδύσετε σε αυτό με επαγγελματίες του χώρου, όπως εμάς στην Ingenious Solutions Ltd, μια εταιρεία που δραστηριοποιείτε παγκόσμια στο hotel internet marketing, πρέπει να δείτε τουλάχιστον κάποια μετρήσιμα αποτελέσματα.
Βοηθώντας σας σε αυτό και για να έχετε μια από πρώτο χέρι εκτίμηση της κίνησης αυτής πρέπει να έχετε την αρχική μέτρηση σας.
1. Αρχίζοντας με το Google Analytics στο Website σας. Εάν δεν έχετε πρέπει να σας το εγκαταστήσουν. Εάν έχετε, πρέπει να το βλέπετε κάθε εβδομάδα αλλά για μεγαλύτερη ευκολία μπορείτε να το παραμετροποιήσετε ώστε να σας αποστέλλετε αυτόματα, με email κάθε εβδομάδα, για να μην το ξεχνάτε.
2. Μια Τηλεφωνική γραμμή μόνο για το website. Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα τηλεφωνικό νούμερο που θα το ανακοινώσετε μόνο στο website. Έτσι όταν κτυπάει να γνωρίζετε ότι κτυπάει επειδή σας βρήκαν μέσα από το internet.Ένας καταγραφέας κλήσεων για την συγκεκριμένη τηλεφωνική γραμμή είναι ότι πρέπει. Εναλλακτικά μπορείτε να βάλλετε ένα counter χειρός δίπλα από αυτό το τηλέφωνο και κάθε φορά που χτυπά, πριν το σηκώσετε να τον πατάτε. Αυτό είναι εξίσου σημαντικό, γιατί από τις μετρήσεις που έχουμε κάνει, έχετε κατά μέσο όρο ένα επιπλέον 20% σε τηλεφωνήματα για κρατήσεις από το τηλέφωνο, που ποτέ δεν προσθέτετε στις online κρατήσεις σας, ώστε να έχετε την πραγματική δυναμική του website σας. Επίσης η αποτυχία αλλά και η επιτυχία της πώλησης εξαρτάται από το άτομο που απαντά στην τηλεφωνική γραμμή.
3. Η καταχώρηση σας σε IDS websites όπως το booking.com,hotel.de, expedia.com κ.α σας δίνει την δυνατότητα να έχετε κάποιες κρατήσεις μέσα από αυτά. Ο βασικός στόχος σας δεν πρέπει να είναι αυτός. Ο βασικός στόχος σας μέσα από αυτά, είναι η έκθεση του προϊόντος σας σε περισσότερα μάτια. Οι περισσότεροι και καλύτεροι πελάτες που θα σας δουν εκεί, θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο να βρουν την ιστοσελίδα σας. Για να τους κάνετε να αναζητήσουν την ιστοσελίδα σας πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω:
4. Σαν μέσο προώθησης, στο Hotel internet marketing, είναι και οι φωτογραφίες, που βάζετε σε αυτά τα website, πρέπει να είναι προσεγμένες και αν μπορείτε σε μια γωνία να έχετε και το logo σας, ώστε να δώσετε το αίσθημα της οργάνωσης και του επαγγελματισμού που έχετε.
5. Οι περιγραφές, αυτές οι λίγες που βάζετε στην αρχή όταν το δημιουργείτε, γιατί μετά δεν έχετε την δυνατότητα να τις αλλάξετε, πρέπει να είναι ευφάνταστες και όχι κοινότυπες, αντικατοπτρίζοντας πάντα την μοναδικότητα σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πχ. Δεν θα αναφέρετε ότι αλλάζετε σεντόνια κάθε 2 ή 3 ήμερες, αλλά θα αναφέρετε ότι έχετε την μοναδική θέα προς το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου ή Ιονίου, εκεί που ο Ουρανός γίνετε ένα με την Θάλασσα, εκεί που ο Ήλιος αναδύετε και οι ροδοκόκκινες ακτίνες του λούζουν την φύση και τους ανθρώπους, φέρνοντας άλλη μια μέρα χαράς, ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης.
6. Το domain name σας πρέπει να είναι ίδιο με το όνομα της επιχείρηση σας για να σας βρίσκουν οι άνθρωποι που σας είδαν στα website και σας αναζητούν με το όνομα αυτό.
Το Hotel Internet marketing δεν περιορίζετε σε αυτά που αναφέρουμε. Είναι η προώθηση σας στο διαδίκτυο μέσα από κανάλια που έχουν σχέση με τον τουρισμό, άλλα και την προώθηση της ιστοσελίδας σας μέσα από καταχωρήσεις και βελτιστοποίηση SEO , Google Ad words Campaigns και Social Media.
http://www.ingeniousolutions.eu/blog/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου