Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Θετική η απόδοση της καμπάνιας του ΕΟΤ στη Google τον Απρίλιο



Η καμπάνια του ΕΟΤ στη Google, ένα μήνα μετά την έναρξή της, εξελίσσεται πολύ θετικά τόσο στις ευρωπαϊκές αγορές όσο και στις ΗΠΑ, καθώς τόσο ο αριθμός των κλικ όσο και ο αριθμός των εμφανίσεων (impressions) υπερβαίνει κατά 60% στην Ευρώπη και κατά 30% στις ΗΠΑ τους εκτιμώμενους βάσει αρχικού διαφημιστικού πλάνου.

Έτσι, τον Απρίλιο το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε 200 εκατ. φορές στις επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές-στόχους: Αγγλία/Ιρλανδία, Γερμανία, Ολλανδία, Ρωσία, Ισραήλ, Ουκρανία, Τουρκία, Πολωνία και 45 εκατ. φορές στις περιοχές στόχευσης στην αγορά των ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο) αυξάνοντας το awareness και ενισχύοντας το destination brand image της Ελλάδας. Μέσω της καμπάνιας μας στο Google Search, το Google Display Network και το You Tube, 215.000 μοναδικοί επισκέπτες (unique visitors) επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του ΕΟΤ www.visitgreece.gr, το 70% δηλαδή του συνόλου των μοναδικών επισκεπτών της ιστοσελίδας για το μήνα Απρίλιο.

Ειδικότερα αναφορικά με την καμπάνια του ΕΟΤ στην Ευρώπη, το συνολικό CTR (clicks/impressions) και για τα τρία κανάλια για το μήνα Απρίλιο διαμορφώθηκε στο 0,19% το οποίο θεωρείται πολύ ικανοποιητικό, καθώς σύμφωνα με το benchmark της Google ένα ικανοποιητικό CTR για τέτοιες καμπάνιες σε χώρες στόχευσης με τεράστιο ανταγωνισμό είναι περίπου 0,10%, άρα η καμπάνια του ΕΟΤ είχε σχεδόν διπλάσιο. Ειδικότερα στις αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας και της Ουκρανίας το CTR ήταν σχεδόν τριπλάσιο του μέσου όρου. Στην καμπάνια στις ΗΠΑ το συνολικό CTR (clicks/impressions)και για τα τρία κανάλια για το μήνα Απρίλιο ήταν εξαιρετικά υψηλό και διαμορφώθηκε στο 0,57%, ενώ ειδικά στο Display έφτασε το 2,61%, το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά όσο οι ΗΠΑ.

Ιδιαίτερα θετική ήταν η παρουσία στο YOU TUBE, όπου τα video ads του ΕΟΤ συγκέντρωσαν στην καμπάνια της Ευρώπης 501.000 δωρεάν αναπαραγωγές, εκ των οποίων 155.000 συνέχισαν στην ιστοσελίδα του ΕΟΤ visitgreece.gr, ενώ στο πλαίσιο της καμπάνιας στις ΗΠΑ συγκέντρωσαν 440.000 δωρεάν αναπαραγωγές, εκ των οποίων 205.000 συνέχισαν στο visitgreece.gr.

Τέλος, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι εκτός από την επιτυχία του AdWords, ο ΕΟΤ είναι ο μόνος ελληνικός οργανισμός, του οποίου η σελίδα προτείνεται σε όλους τους νέους και υφιστάμενους χρήστες  της πλατφόρμας να την ακολουθήσουν.

Η θετική απόδοση της καμπάνιας του ΕΟΤ στη Google τον Απρίλιο αποτελεί τη βάση, πάνω στην οποία έχουν προγραμματιστεί και υλοποιούνται συνεχώς ενέργειες βελτιστοποίησης για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα σε όλα τα κανάλια και τις αγορές.

http://traveldailynews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου