Σαν βόμβα έσκασε η ανακοίνωση της General Motors Co ότι θα αποσύρει τις διαφημίσεις της από το Facebook επειδή «έχουν πολύ μικρό αντίκτυπο στους καταναλωτές».
Λίγο πριν το Facebook μπει στο χρηματιστήριο, η
γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία και τρίτος μεγαλύτερος διαφημιστής στις ΗΠΑ,
αποφάσισε να αποσύρει τις διαφημίσεις της με την αιτιολογία πως τα
παραδοσιακά μέσα διαφήμισης υπερισχύουν των social media.
«Το γεγονός αυτό τονίζει την επικινδυνότητα και το ρίσκο που φέρουν τα διαφημιστικά μοντέλα τύπου Facebook», σχολίασε ο Brian Wieser, αναλυτής internet και media για την Pivotal Research Group.
Σύμφωνα με το Reuters, η General Motors τόνισε ότι θα συνεχίσει να έχει σελίδες στο Facebook οι οποίες δεν κοστίζουν τίποτα και τους βοηθούν να προωθήσουν τα οχήματά τους, όμως επέμειναν στην απόσυρση των διαφημιστικών banners.
«Ενώ τεχνικά δεν σκοπεύουμε να συνεχίσουμε με την διαφήμιση στο Facebook, παραμένουμε πιστοί στην επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ σε πολλά διαφορετικά μέσα, καθώς εξακολουθεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να φτάσουν στους πελάτες μας», διευκρίνισε εκπρόσωπος της εταιρίας.
Η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στα social media, δε φαίνεται βέβαια να απασχολεί ιδιαίτερα το Facebook, που αναμένεται να ανακοινώσει αύριο την είσοδό του σο χρηματιστήριο και αρνήθηκε να σχολιάσει οτιδήποτε σχετικά με την απόφαση της General Motors.
http://www.mediagate.gr/
«Το γεγονός αυτό τονίζει την επικινδυνότητα και το ρίσκο που φέρουν τα διαφημιστικά μοντέλα τύπου Facebook», σχολίασε ο Brian Wieser, αναλυτής internet και media για την Pivotal Research Group.
Σύμφωνα με το Reuters, η General Motors τόνισε ότι θα συνεχίσει να έχει σελίδες στο Facebook οι οποίες δεν κοστίζουν τίποτα και τους βοηθούν να προωθήσουν τα οχήματά τους, όμως επέμειναν στην απόσυρση των διαφημιστικών banners.
«Ενώ τεχνικά δεν σκοπεύουμε να συνεχίσουμε με την διαφήμιση στο Facebook, παραμένουμε πιστοί στην επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ σε πολλά διαφορετικά μέσα, καθώς εξακολουθεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να φτάσουν στους πελάτες μας», διευκρίνισε εκπρόσωπος της εταιρίας.
Η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στα social media, δε φαίνεται βέβαια να απασχολεί ιδιαίτερα το Facebook, που αναμένεται να ανακοινώσει αύριο την είσοδό του σο χρηματιστήριο και αρνήθηκε να σχολιάσει οτιδήποτε σχετικά με την απόφαση της General Motors.
http://www.mediagate.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου