Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Online και offline campaigns – Μπορούν να συνδυαστούν?

Πώς μια εταιρεία συνδυάζοντας το offline και το online marketing μπορεί να επιφέρει αύξηση των subscriptions της κατά ένα μαγάλο ποσοστό? Πόσο πολύ οι εκτός του internet, marketing campaigns, επηρεάζουν αυτές που διεξάγουμε online, και πόσο το αντίστροφο? Πώς μπορούμε να συνδέσουμε τις offline με τις online campaigns?
Τι αρνητικές επιπτώσεις μπορούν να έχουν στο Marketing Greece τα offline μέσα σε αυτά του internet? Παρά την θεαματική αύξηση των διαδικτυακών ποσών που δαπανούνται για το online marketing και advertising, ένα ποσοστό της τάξεως του 80% των διαθέσιμων budget που αφορούν το marketing και τη διαφήμιση, ξοδεύονται για offline σκοπούς.

Τα μεγαλύτερα εμπόδια για το integration των offline και των online campaigns, είναι η λάθος κωδικοποίηση των μηνυμάτων και των αποφάσεων που πρέπει να ληφθούν, καθώς και η αδυναμία του εντοπισμού και της ανάλυσης των αποτελεσμάτων της κάθε κίνησης που διενεργείται.
Συνδέοντας offline campaigns με σχετικές ιστοσελίδες προσδίδει μια έντονη αύξηση στις αντιδράσεις και τη συμμετοχή του κοινού. Σχετικότητα και διαρκής επανάληψη φέρνουν το πολυπόθητο conversion, τη μετατροπή δηλαδή των επισκεπτών σε πελάτες. Σε κάθε φάση μιας προώθησης πρέπει να διατηρείται σταθερό το ποσοστό σχετικότητας του επιθυμητού μηνύματος που θέλουμε να περάσουμε, είτε αυτό εστιάζεται στην αίσθηση της ευκαιρίας, είτε σε εκείνο της ποιότητας, είτε σε αυτό του πόσο παραδοσιακό ή πρωτοποριακό είναι το προϊόν που προωθούμε κοκ.
Όταν για παράδειγμα ένας τηλεοπτικός σταθμός στη ροή του προγράμματος του προτρέπει τους τηλεθεατές που παρακολουθούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα που διατηρεί, τότε στις περισσότερες των περιπτώσεων πράττει λανθασμένα, αφού η κίνηση αυτή είναι μια αποκοπή από τη παρακολούθηση του τρέχοντος προγράμματος. Σωστή κίνηση για προτροπή θεωρείται όταν υπάρχει μια συνέχεια με την εναλλαγή των μέσων κατά τη μετάβαση στο διαδίκτυο, που θα βοηθήσει πιθανότατα σε ένα conversion, ή σε κάποια προσπάθεια που διενεργείται για τη δημιουργία μιας νέας αγοράς. Η σύγχυση είναι ο χειρότερος εχθρός της προτροπής! Σε οτιδήποτε κάνετε προσπαθήστε να κρατήσετε σταθερή την πορεία που έχετε χαράξει, και να κάνετε τις μεταβάσεις όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
Ένας τυπικός πιθανός ενδιαφερόμενος ενός προϊόντος η μιας υπηρεσίας οδηγείται σε κάποιες σκέψεις:
Τι ανάγκη έχω; – Πώς μπορώ να επωφεληθώ από αυτή τη προσφορά; – Γιατί πρέπει να αγοράσω την υπηρεσία ή το προϊόν της προώθησης;

Αυτές τις σκέψεις,  εάν καταφέρουμε να τις αφουγκραστούμε, μπορούμε να τις κατανοήσουμε και να προσφέρουμε λύσεις που θα μας οδηγήσουν ένα βήμα πιο κοντά στον επιθυμητό στόχο, σε αυτόν της μετατροπής του επισκέπτη μας σε πελάτη.

http://marketingr.info

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου