Συνεργασία με δυο μεγάλους διαδικτυακούς
κολοσσούς, τη Google και τη Yahoo!, ξεκίνησε ο Ελληνικός Οργανισμός
Τουρισμού, με στόχο την online προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
Συγκεκριμένα, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
θα διαθέσει 800.000 ευρώ για την υλοποίηση διαφημιστικής ενέργειας, με
στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και της ιστοσελίδας visitgreece.gr, μέσω του διεθνούς δικτύου Google σε
επιλεγμένες αγορές–στόχους.
Με βάση τη συμφωνία των δυο πλευρών, το πλάνο, που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στις επόμενες μέρες και θα έχει διάρκεια ως το τέλος του έτους, αφορά συνολικά 8 αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ρωσία, Ολλανδία (θα απορροφήσουν συνολικά 512.000 ευρώ), Ισραήλ, Πολωνία, Ουκρανία και Τουρκία (θα απορροφήσουν τα υπόλοιπα 288.000 ευρώ). Το πρόγραμμα αυτό, ενέκρινε πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Γιώργος Κολέτσος, ενώ άμεσα αναμένεται να υπογραφεί και η σχετική σύμβαση με την Google Ireland.
Πλην της Google, ο ΕΟΤ έφτασε σε συμφωνία και με τη Yahoo!, με αντικείμενο τη διαφημιστική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω της δεύτερης, στην Ινδία και την Κίνα. Το διαφημιστικό πλάνο, ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται στα 192.000 ευρώ, προγραμματίζεται να ξεκινήσει το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου και να ολοκληρωθεί στο τέλος Ιουνίου. Πιο αναλυτικά, για την προβολή στην Ινδία θα διατεθεί το ποσό των 86.500 ευρώ, για την Κίνα 81.000 ευρώ και για το δημιουργικό 23.000 ευρώ.
http://www.advertising.gr
Με βάση τη συμφωνία των δυο πλευρών, το πλάνο, που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται μέσα στις επόμενες μέρες και θα έχει διάρκεια ως το τέλος του έτους, αφορά συνολικά 8 αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ρωσία, Ολλανδία (θα απορροφήσουν συνολικά 512.000 ευρώ), Ισραήλ, Πολωνία, Ουκρανία και Τουρκία (θα απορροφήσουν τα υπόλοιπα 288.000 ευρώ). Το πρόγραμμα αυτό, ενέκρινε πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Γιώργος Κολέτσος, ενώ άμεσα αναμένεται να υπογραφεί και η σχετική σύμβαση με την Google Ireland.
Πλην της Google, ο ΕΟΤ έφτασε σε συμφωνία και με τη Yahoo!, με αντικείμενο τη διαφημιστική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω της δεύτερης, στην Ινδία και την Κίνα. Το διαφημιστικό πλάνο, ο προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται στα 192.000 ευρώ, προγραμματίζεται να ξεκινήσει το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου και να ολοκληρωθεί στο τέλος Ιουνίου. Πιο αναλυτικά, για την προβολή στην Ινδία θα διατεθεί το ποσό των 86.500 ευρώ, για την Κίνα 81.000 ευρώ και για το δημιουργικό 23.000 ευρώ.
http://www.advertising.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου