Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Δημιουργία περιεχομένου – Content Marketing

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε το πρώτο στάδιο της αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή εντοπίζεται στο διαδίκτυο μέσω αναζήτησης πληροφοριών. Είτε η επιχείρηση μας λειτουργεί online είτε offline, επιβάλλεται να δημιουργήσει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο προκειμένου να επηρεάσει τη διαδικασία των αγοραστικών αποφάσεων του καταναλωτή. Η τεχνική που καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στην προκειμένη περίπτωση είναι το Content Marketing.
Τί είναι Content Marketing;



Content Marketing είναι η δημιουργία περιεχομένου και στη συνέχεια η προώθηση του στο διαδίκτυο με σκοπό την έμμεση προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων μιας επιχείρησης.
Κανόνες για το Content Marketing
1. Να μην εμπεριέχει προωθητικά μηνύματα
Περιεχόμενο με προωθητικά μηνύματα  όχι μόνο δεν εμπνέει αλλά ούτε και ενθουσιάζει υποψήφιους πελάτες. Οι παράγοντες ‘εμπνέω’ και ‘ενθουσιάζω’ είναι βασικοί στη δημιουργία περιεχομένου.
2.  Να είναι σχετικό
Περιεχόμενο το οποίο δεν είναι σχετικό με το κοινό που θέλουμε να προσελκύσουμε δεν θα παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Βασικός κανόνας του Content Marketing είναι να ικανοποιήσει τους υποψήφιους πελάτες της επιχείρησης έστω και αν δεν περνάει άμεσα το μήνυμα της επιχείρησης.
3. Να πληροφορεί σωστά
Το περιεχόμενο που δημιουργεί μια επιχείρηση πρέπει να δίνει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των υποψήφιων πελατών της. Περιεχόμενο που δεν παρέχει απαραίτητες πληροφορίες σε θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό της επιχείρησης αποτελεί μόνο σπατάλη χρόνου και για το κοινό αλλά και για την επιχείρηση.
4.  Να είναι σχετικό με την επιχείρηση
Το Content πρέπει να εξυπηρετεί τουλάχιστον έναν από τους  στόχους που έχει θέσει η επιχείρηση στο ευρύτερο Marketing Plan. Αν δεν έχουμε στο μυαλό μας το στόχο της επιχείρησης κατά την διάρκεια παραγωγής περιεχομένου τότε χάνουμε άσκοπα το χρόνο μας.
5. Να είναι καλοδουλεμένο
Το θεωρούμε αυτονόητο αλλά επειδή το βλέπουμε συχνά στο ελληνικό διαδίκτυο, επισημαίνω  ότι το περιεχόμενο που παράγουμε πρέπει να είναι προσεκτικά δουλεμένο  ωστέ να αποφευχθούν ακόμη και τα μικρότερα λάθη. Πρόχειρη παραγωγή περιεχομένου όχι μόνο δεν θα βοηθήσει την επιχείρηση μας αλλά θα βλάψει τη φήμη της.
6. Επιχειρηματολογία
Όταν γράφουμε για θέματα που έμμεσα υποστηρίζουν την επιχείρηση μας φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε ακράδαντα επιχειρήματα και αποδείξεις. Συστάσεις πελατών μας, επίσημα στατιστικά στοιχεία και μελέτες (ανάλογα πάντα τη φύση της επιχείρησης) αποτελούν αξιόπιστες πηγές που ενισχύουν το περιεχόμενο που δημοσιεύουμε.
Τί αποτελεί Content Marketing;
Άρθρα | Blog Posts | eBooks | eBrochures | Case Studies | Email/Newsletter | Φωτογραφίες | Information Guides | Ιστοσελίδες/Microsites | Online Courses | Podcasts/Videocasts | Παρουσιάσεις | Δελτία Τύπου | Αναλυτικά χαρακτηριστικά προϊόντος | Reference Guides | Resource Libraries | RSS/XML Feeds | Videos |Webinars/Webcasts | White Papers | Widgets | Workbooks
Για την αποτελεσματική λειτουργία του Content Marketing απαιτείται και η ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου που θα αναλύσουμε σε νέο άρθρο.
Από τη Marketing Manager της W.S.S.
Τζένη Ευστρατίου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου