Είναι γνωστό ότι για να έχουμε ποιότητα θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα
δυνατό και καλό περιεχόμενο. Ένα δυνατό marketing strategy περιεχόμενο
προσφέρει ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό στους αναγνώστες,
επιτρέποντας τους με αυτό τον τρόπο να μάθουν περισσότερα για την
επιχείρηση σας, το προϊόν ή την υπηρεσία σας ευελπιστώντας έτσι να
γίνουν υποψήφιοι πελάτες σας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι θα πρέπει να
δημιουργήσετε περισσότερους τρόπους να εμπλέξετε τους website επισκέπτες
σας και τους social media followers. Ενώ είναι πάρα πολύ σημαντικό να
έχεις ένα καλό περιεχόμενο στρατηγικής, δεν είναι πάντα εύκολο. Παρακάτω
αναλύουμε 7 τρόπους που μπορεί να συμβαίνει αυτό.
1. Απευθύνεστε (κάνετε target) σε λάθος κοινό. Το Targeting είναι βασικός παράγοντας από όλες τις απόψεις marketing, και είναι ακόμα πιο βασικό για το περιεχόμενο. Ας το παραδεχτούμε, για να μπει κάποιος στη διαδικασία να διαβάσει κάτι που έχετε γράψει, πρέπει αυτό να προσφέρει αξία σε αυτούς. Πρέπει να εκπληρώνει μια ανάγκη ή μία επιθυμία τους, σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα να μάθουν ή να κατανοήσουν κάτι για την επιχείρηση σας. Βρείτε τι είναι αυτό που ψάχνουν οι πελάτες σας. Βρείτε ποια μέρη από το περιεχόμενο έχουν δουλέψει καλά, ποιες σελίδες από το website σας έχουν προσελκύσει τους περισσότερους επισκέπτες. Δημιουργήστε ένα poll και στείλτε το στους αναγνώστες σας μέσω των social media ή μέσω email και ρωτήστε τους τι είναι αυτό που θα τους τραβούσε περισσότερο το ενδιαφέρον.
2. Το περιεχόμενο σας είναι επαναλαμβανόμενο ή βαρετό. Πρέπει να το κρατάτε ενδιαφέρον. Κανένας δεν θέλει να διαβάζει τις ίδιες πληροφορίες. Σκεφτείτε όλα τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και τι σχετικές πληροφορίες μπορείτε να προσφέρετε, με εκπαιδευτικό τρόπο, στους αναγνώστες σας. Γράψτε για τα νέα της επιχείρησης σας, ενημερώσεις και τάσεις.
3. Δεν εμπλουτίζετε τη μορφή του κειμένου σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνετε δημιουργικοί και να προσφέρετε περισσότερους τρόπους στους αναγνώστες σας να ¨καταναλώσουν¨ τις πληροφορίες σας. Για παράδειγμα, αν ξοδεύετε το χρόνο σας κάνοντας webinars, προσπαθήστε να κάνετε και κάποια πιο σύντομα videos. Aν δεν έχετε κάνει ποτέ infographic, μπείτε στη διαδικασία να ξεκινήσετε. Γενικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούν να βοηθήσουν να γίνετε πιο δημιουργικοί με το περιεχόμενο σας. Μην ξεχνάτε όμως να συμπεριλαμβάνετε social media updates ως αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας.
4. Το περιεχόμενο σας είναι παραπάνω από όσο πρέπει προωθητικό. Σίγουρα, ο απώτερος σκοπός είναι να μετατρέψετε τους αναγνώστες σε πελάτες σας, αλλά η γενική ιδέα πίσω από το περιεχόμενο του marketing είναι να παρέχει επιμορφωτικές πληροφορίες. Με αυτό τον τρόπο κερδίζετε όχι μόνο περισσότερο αναγνωστικό κοινό, αλλά κερδίζετε και την εμπιστοσύνη των αναγνωστών. Το ενδιαφέρον τους να μάθουν περισσότερα από εσάς, θα σας δώσει τη δυνατότητα να μάθετε και να στοχεύσετε τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα τους. Μόλις κατανοήσετε τι είναι αυτό που ψάχνουν οι αναγνώστες σας, μπορείτε να τους δείξετε πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να καλύψει την ανάγκη τους και τελικά να τους στείλετε στην ομάδα πωλήσεων.
5. Δεν προωθείτε αρκετά το περιεχόμενο. Μπορεί το περιεχόμενο σας να είναι καλά στοχευμένο (well-targeted), ενδιαφέρον και επιμορφωτικό αλλά κανένας δεν το διαβάζει. Μιλάτε στον κόσμο για αυτό; Το διαδίδετε; Χρησιμοποιήστε τα διαφορετικά κανάλια που έχετε για να το διαδώσετε (word of mouth). Facebook, Twitter, Google+ και το LinkedIn είναι σπουδαία μέρη για να κάνετε post τα links για το blog post σας, ebooks, webinars. Δημιουργείστε μία σελίδα στο website σας όπου οι επισκέπτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις προσφορές σας. Στείλτε email για να ενημερώσετε τον κόσμο για κάποιο webinar, Event, διαγωνισμό, ή ότι άλλο σχεδιάζετε να πραγματοποιήσετε και πώς να εγγραφεί. Φροντίστε να δίνετε στο περιεχόμενο σας αρκετή ορατότητα ώστε να μην μένει κρυμμένο από πιθανούς αναγνώστες και θεατές
6. Δεν χρησιμοποιείτε τα σωστά κανάλια για να προωθήσετε το περιεχόμενο. Μόλις ξεκινήσετε τη διανομή μέσω των πολλαπλών καναλιών, ρίξτε μια ματιά στις αναλύσεις σας (analytics) και στα στατιστικά σας, για να δείτε ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, αν η πλειοψηφία του κοινού που θέλετε να στοχεύσετε είναι στο Facebook, τότε τα status updates θα είναι περισσότερο χρήσιμα εκεί.
7. Δεν συμπεριλαμβάνετε calls-to-action (παρότρυνση για δράση). Δεν θα πρέπει να είστε υπερβολικοί όσον αφορά την προώθηση του περιεχόμενου σας αλλά θα πρέπει να δώσετε στους αναγνώστες σας σαφή ένδειξη τι να κάνουν συμπεριλαμβάνοντας calls-to-action. Για παράδειγμα, μπορείτε να προτείνετε ένα blog spot που δίνει περισσότερες συμβουλές για ένα θέμα.
Αποφύγετε αυτά τα λάθη και θα δημιουργήσετε ένα δυνατό περιεχόμενο στρατηγικής που θα μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας και να τους μετατρέψει σε μελλοντικούς πελάτες.
http://social-net.gr
1. Απευθύνεστε (κάνετε target) σε λάθος κοινό. Το Targeting είναι βασικός παράγοντας από όλες τις απόψεις marketing, και είναι ακόμα πιο βασικό για το περιεχόμενο. Ας το παραδεχτούμε, για να μπει κάποιος στη διαδικασία να διαβάσει κάτι που έχετε γράψει, πρέπει αυτό να προσφέρει αξία σε αυτούς. Πρέπει να εκπληρώνει μια ανάγκη ή μία επιθυμία τους, σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα να μάθουν ή να κατανοήσουν κάτι για την επιχείρηση σας. Βρείτε τι είναι αυτό που ψάχνουν οι πελάτες σας. Βρείτε ποια μέρη από το περιεχόμενο έχουν δουλέψει καλά, ποιες σελίδες από το website σας έχουν προσελκύσει τους περισσότερους επισκέπτες. Δημιουργήστε ένα poll και στείλτε το στους αναγνώστες σας μέσω των social media ή μέσω email και ρωτήστε τους τι είναι αυτό που θα τους τραβούσε περισσότερο το ενδιαφέρον.
2. Το περιεχόμενο σας είναι επαναλαμβανόμενο ή βαρετό. Πρέπει να το κρατάτε ενδιαφέρον. Κανένας δεν θέλει να διαβάζει τις ίδιες πληροφορίες. Σκεφτείτε όλα τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και τι σχετικές πληροφορίες μπορείτε να προσφέρετε, με εκπαιδευτικό τρόπο, στους αναγνώστες σας. Γράψτε για τα νέα της επιχείρησης σας, ενημερώσεις και τάσεις.
3. Δεν εμπλουτίζετε τη μορφή του κειμένου σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνετε δημιουργικοί και να προσφέρετε περισσότερους τρόπους στους αναγνώστες σας να ¨καταναλώσουν¨ τις πληροφορίες σας. Για παράδειγμα, αν ξοδεύετε το χρόνο σας κάνοντας webinars, προσπαθήστε να κάνετε και κάποια πιο σύντομα videos. Aν δεν έχετε κάνει ποτέ infographic, μπείτε στη διαδικασία να ξεκινήσετε. Γενικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούν να βοηθήσουν να γίνετε πιο δημιουργικοί με το περιεχόμενο σας. Μην ξεχνάτε όμως να συμπεριλαμβάνετε social media updates ως αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας.
4. Το περιεχόμενο σας είναι παραπάνω από όσο πρέπει προωθητικό. Σίγουρα, ο απώτερος σκοπός είναι να μετατρέψετε τους αναγνώστες σε πελάτες σας, αλλά η γενική ιδέα πίσω από το περιεχόμενο του marketing είναι να παρέχει επιμορφωτικές πληροφορίες. Με αυτό τον τρόπο κερδίζετε όχι μόνο περισσότερο αναγνωστικό κοινό, αλλά κερδίζετε και την εμπιστοσύνη των αναγνωστών. Το ενδιαφέρον τους να μάθουν περισσότερα από εσάς, θα σας δώσει τη δυνατότητα να μάθετε και να στοχεύσετε τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα τους. Μόλις κατανοήσετε τι είναι αυτό που ψάχνουν οι αναγνώστες σας, μπορείτε να τους δείξετε πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να καλύψει την ανάγκη τους και τελικά να τους στείλετε στην ομάδα πωλήσεων.
5. Δεν προωθείτε αρκετά το περιεχόμενο. Μπορεί το περιεχόμενο σας να είναι καλά στοχευμένο (well-targeted), ενδιαφέρον και επιμορφωτικό αλλά κανένας δεν το διαβάζει. Μιλάτε στον κόσμο για αυτό; Το διαδίδετε; Χρησιμοποιήστε τα διαφορετικά κανάλια που έχετε για να το διαδώσετε (word of mouth). Facebook, Twitter, Google+ και το LinkedIn είναι σπουδαία μέρη για να κάνετε post τα links για το blog post σας, ebooks, webinars. Δημιουργείστε μία σελίδα στο website σας όπου οι επισκέπτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις προσφορές σας. Στείλτε email για να ενημερώσετε τον κόσμο για κάποιο webinar, Event, διαγωνισμό, ή ότι άλλο σχεδιάζετε να πραγματοποιήσετε και πώς να εγγραφεί. Φροντίστε να δίνετε στο περιεχόμενο σας αρκετή ορατότητα ώστε να μην μένει κρυμμένο από πιθανούς αναγνώστες και θεατές
6. Δεν χρησιμοποιείτε τα σωστά κανάλια για να προωθήσετε το περιεχόμενο. Μόλις ξεκινήσετε τη διανομή μέσω των πολλαπλών καναλιών, ρίξτε μια ματιά στις αναλύσεις σας (analytics) και στα στατιστικά σας, για να δείτε ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, αν η πλειοψηφία του κοινού που θέλετε να στοχεύσετε είναι στο Facebook, τότε τα status updates θα είναι περισσότερο χρήσιμα εκεί.
7. Δεν συμπεριλαμβάνετε calls-to-action (παρότρυνση για δράση). Δεν θα πρέπει να είστε υπερβολικοί όσον αφορά την προώθηση του περιεχόμενου σας αλλά θα πρέπει να δώσετε στους αναγνώστες σας σαφή ένδειξη τι να κάνουν συμπεριλαμβάνοντας calls-to-action. Για παράδειγμα, μπορείτε να προτείνετε ένα blog spot που δίνει περισσότερες συμβουλές για ένα θέμα.
Αποφύγετε αυτά τα λάθη και θα δημιουργήσετε ένα δυνατό περιεχόμενο στρατηγικής που θα μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας και να τους μετατρέψει σε μελλοντικούς πελάτες.
http://social-net.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου