Ποσοστό περίπου 80% των επιχειρήσεων το Facebook, το οποίο διαθέτει πολλά εργαλεία για διαφήμιση.
Τον ρόλο και τις δυνατότητες των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, εντάσσοντας τα social media στη στρατηγική τους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο επικοινωνίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πάντειο Πανεπιστήμιο και την MRB Hellas τον περασμένο μήνα.
Συγκεκριμένα, το 60,1% των ελληνικών επιχειρήσεων κάνει καθημερινά χρήση των κοινωνικών δικτύων, το 44% θέλει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του για τα μέσα των social media, ενώ το 83,1% ακολουθεί συγκεκριμένη στρατηγική για την κοινωνική δικτύωση.
Τον ρόλο και τις δυνατότητες των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, εντάσσοντας τα social media στη στρατηγική τους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο επικοινωνίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πάντειο Πανεπιστήμιο και την MRB Hellas τον περασμένο μήνα.
Συγκεκριμένα, το 60,1% των ελληνικών επιχειρήσεων κάνει καθημερινά χρήση των κοινωνικών δικτύων, το 44% θέλει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του για τα μέσα των social media, ενώ το 83,1% ακολουθεί συγκεκριμένη στρατηγική για την κοινωνική δικτύωση.
Παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν τη
φετινή χρονιά ως τρίτη προτεραιότητά τους την αξιοποίηση των social
media, όταν πέρυσι αποτελούσε πέμπτη και πρόπερσι έκτη προτεραιότητα.
Επιπλέον, μέσα από την έρευνα, προκύπτουν τρεις βασικοί τύποι
επιχειρήσεων με βάση τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούν και χρησιμοποιούν
τα κοινωνικά δίκτυα.
Ειδικότερα, υπάρχουν οι «customer control» επιχειρήσεις οι οποίες
επιδιώκουν τον έλεγχο των πελατών, το ποσοστό των οποίων είναι 40,3%. Οι
συγκεκριμένες επιχειρήσεις εστιάζουν στην ευκολία χρήσης και
επικοινωνίας του μέσου, καθώς και στην ανάλυση και προσέλκυση νέων
πελάτων.
Δεύτερον, υπάρχουν οι «image control» επιχειρήσεις, οι οποίες εστιάζουν
στην εικόνα τους και συγκεντρώνουν ποσοστό 31,2%. Πρόκειται για
εταιρίες οι οποίες ενδιαφέρονται για την καλή τους εικόνα και φήμη και
δίνουν ιδιαίτερη σημασία στη διαφήμιση και την προώθηση των προϊόντων.
Τέλος, υπάρχουν οι «customer engagement» επιχειρήσεις οι οποίες
ενδιαφέρονται για τη σχέση τους με τους πελάτες, με ποσοστό 28,5%. Οι
επιχειρήσεις αυτές επιδιώκουν την άμεση και γρήγορα επικοινωνία με τους
πελάτες, εστιάζοντας στην εξυπηρέτησή τους προκειμένου να χτίσουν μια
σχέση εμπιστοσύνη μαζί τους. Οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι αυτές που
θεωρούνται ότι χρησιμοποιούν και αξιοποιούν καλύτερα τα social media.
Όσον αφορά τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, σύμφωνα με την έρευνα, την
πρώτη θέση λαμβάνει το facebook, ενώ ακολουθεί το twitter, το youtube
και το LinkedIn
Συγκεκριμένα, ποσοστό περίπου 80% των επιχειρήσεων το Facebook, το οποίο διαθέτει πολλά εργαλεία για διαφήμιση.
Το Twitter το αξιοποιούν περίπου οι μισές επιχειρήσεις του δείγματος,
αν και πλέον δεν θεωρείται κατάλληλο μέσο προκειμένου να προβληθεί μία
εταιρεία.
Το YouTube το χρησιμοποιούν περίπου το 40% των επιχειρσεων, σύμφωνα με την έρευνα, ενω το 30% έχει παρουσία στο LinkedIn.
www.voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου