Για πρώτη φορά αποτυπώνεται στη μέτρηση της διαφημιστικής δαπάνης από τη Media Services η σοβαρή ανακατανομή στα διαφημιστικά κονδύλια. Για τον Ιανουάριο, ενώ όλα τα ΜΜΕ εμφανίζουν σοβαρή πτώση των ονομαστικών τους εσόδων, η τηλεόραση εμφανίζει αύξηση κατά σχεδόν 6%.
Παράλληλα, τα στοιχεία μιλάνε για σοβαρή αύξηση της διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Κατά εκτιμήσεις της αγοράς, η ανακατανομή οφείλεται στην επιλογή από τους διαφημιζόμενους του Μέσου με τη μεγαλύτερη διείσδυση, ενώ η πτώση των κυκλοφοριών στον Τύπο λειτουργεί αρνητικά για την απορρόφηση της δαπάνης από τις εφημερίδες.
Πηγές: greektv / Media Service
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου