Ξεμείνατε από ιδέες στο Twitter; Κάνοντας μια μικρή έρευνα στα πιο γνωστά Twitter accounts στον τομέα της φιλοξενίας (Hospitality) μπορεί κανείς να εντοπίσει tweets με κοινή θεματολογία που με τη σειρά τους παράγουν καλύτερα αποτελέσματα.
Παραθέτουμε, λοιπόν, στη συνέχεια:
1. Απαντήσεις σε ερωτήσεις, σχόλια και mentions. Για τα ξενοδοχεία, το Twitter παραμένει ένα κύριο εργαλείο και ένα μέσο για ενίσχυση της συζήτησης γύρω από το brand τους και τις υπηρεσίες τους. Επιπλέον, αποτελεί ένα εργαλείο κοινωνικοποίησης. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχόμενου πρέπει να είναι @απαντήσεις σε ανθρώπους που μιλάνε για το ξενοδοχείο, για το brand, για την περιοχή στην οποία βρίσκεται και για το target group που έχετε ορίσει. Οι απαντήσεις «χτίζουν» εποικοδομητικές σχέσεις, ενώ παράλληλα δείχνουν πως το Twitter για το ξενοδοχείο σας δεν αποτελεί απλά έναν τρόπο να προωθήσετε εμπορικά μηνύματα.
2. Retweeting (προώθηση/αναδημοσίευση) θετικών μηνυμάτων. Αυτό βοηθάει τους ανθρώπους να ενεργούν ως αντιπρόσωποι του brand σας. Αυτό μπορεί να γίνεται πάρα πολύ συχνά, αλλά αναδημοσιεύοντας τα σχόλιά τους ή το θετικό τους feedback, ουσιαστικά, αναγνωρίζεις την κίνησή τους και εκτιμάς τις παρατηρήσεις τους.
3. Retweeting διαφόρων πηγών. Αυτό βοηθά στην αφήγηση «ιστοριών» και χρήσιμων πληροφοριών από άλλες πηγές, αναγνωρίζοντας πάντα την αρχική πηγή και δίνοντάς της αξία. Πληροφορείτε έτσι τους followers σας για νέα ενδιαφέροντα νέα και άλλες πηγές πληροφοριών.
4. Δημοσίευση προτάσεων. Για παράδειγμα, το Opus Hotel στο Βανκούβερ δημοσιεύει μέσω του Twitter λογαριασμού του προτάσεις για διασκέδαση, για φαγητό, κτλ. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύει την προσωπικότητα του brand. Προσοχή, όμως, καθώς οι πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο ζωής και γενικά το lifestyle επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τους καταναλωτές και μπορεί κάλλιστα να «στιγματίσουν» με αρνητικό τρόπο τη μάρκα σας. Γι’ αυτό πρέπει να δοθούν σαφείς οδηγίες στο προσωπικό του ξενοδοχείου που διαχειρίζεται τα Social Media accounts και, φυσικά, πρέπει αρχικά να έχετε κατασταλάξει στο ποιες είναι οι αξίες του brand σας.
5. Αναφορές του ξενοδοχείου σας στα ΜΜΜ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης). Αν το ξενοδοχείο σας αναφερθεί σε κάποιο μέσο, φροντίστε να αναδημοσιεύσετε το κείμενο αυτό. Με αυτόν τον τρόπο θα μεγιστοποιηθεί το εύρος διάδοσης του μηνύματος και θα λειτουργήσει το Word of Mouth.
6. Κάντε ερωτήσεις. Το Twitter μπορεί να λειτουργήσει ως μια πολύ ισχυρή μέθοδος ανάλυσης της αγοράς. Την επόμενη φορά που θα κάνετε μια ερώτηση – ή θα θελήσετε μια δεύτερη γνώμη πάνω σε κάτι που σχεδιάζετε για το ξενοδοχείο σας – εκμεταλλευτείτε το Twitter.
7. Δημιουργία διαγωνισμών. Μερικοί από τους καλύτερους διαγωνισμούς χρησιμοποιούν τη δύναμη των ερωτήσεων για να μεγιστοποιήσουν τη συμμετοχή. Μία πρόσφατη καμπάνια ενός ξενοδοχείου στο Εδιμβούργο, ζητούσε από τους followers να γράψουν τί αγαπούν στην πόλη αυτή. Σε αυτήν την καμπάνια συμμετείχε ένας μεγάλος αριθμός ατόμων και μέσα από τις απαντήσεις τους πάρθηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το τί αρέσει στους πιθανούς πελάτες του ξενοδοχείου, ιδέες για τα επόμενα posts και, πιθανόν, tips για ένα μελλοντικό οδηγό πόλης.
8. Προσφορά πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Το Twitter είναι σχεδιασμένο να δρα ως ένα εργαλείο που λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο και αυτό είναι πολύ χρήσιμο όταν απαιτείται άμεση διάδοση της πληροφορίας. Αυτό μπορούμε να το δούμε σε περιπτώσεις που χρειάζεται να προωθηθεί μια είδηση του τελευταίου λεπτού, η οποία είναι κρίσιμο να διαθοθεί άμεσα (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες στην περιοχή). Μην ξεχνάμε ότι αυτό είναι πολύ βολικό σε περιπτώσεις που χρειάζεται να στηθεί μια στρατηγική για αντιμετώπιση μιας κρίσης (crisis management).
9. Προώθηση προσωπικών σκέψεων/ενδιαφερόντων. Ανάλογα πάντα με το είδος της επικοινωνίας που θέλεις να έχεις μέσω του Twitter, μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη η προώθηση προσωπικών σκέψεων και ενδιαφερόντων. Αυτό πρέπει να γίνει με πολύ προσοχή! Για παράδειγμα, αντί να μιλήσεις για το ξενοδοχείο σου και τις παρόχες του, μπορείς να αναφέρεις δικά σου ενδιαφέροντα (που να έχουν κάποια σχέση φυσικά με το θέμα), όπως π.χ. για design, φαγητό και ταξίδια.
10. Πρόσληψη προσωπικού. Το Twitter μπορεί να είναι ο κατάλληλος τρόπος για την πρόσληψη νέων ταλαντούχων μελών στην ομάδα. Για παράδειγμα, μία αλυσίδα ξενοδοχείων έχει δημιουργήσει ξεχωριστό Twitter account για το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Μέσα από το λογαριασμό αυτό παρέχει συμβουλές σχετικά με το βιογραφικό, τη συνέντευξη και γενικές οδηγίες προς τους μελλοντικούς υποψηφίους. Αυτό ενισχύει την αξία του brand, αλλά και αυξάνει την εμπιστοσύνη των μελλοντικών πελατών του ξενοδοχείου αφού δίνεται μια εικόνα υψηλών στάνταρ στο ποιοί άνθρωποι επιλέγονται ως υπάλληλοι.
internetmarketingblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου