Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

e-Mail Marketing - Η αλήθεια

e-mail












Δεδομένου ότι καμία επίσκεψη δεν είναι ίση με πώληση, οι επισκέψεις στον ιστοχώρο είναι ο στόχος των πωλητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) . Εντούτοις, πολλές εκστρατείες marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτυγχάνουν (email marketing) με απολαβή κάποιων πολύ λίγων επισκέψεων. Ο λόγος είναι απλός: αυτός ο τύπος marketing, (το email marketing) δεν είναι εύκολος.
Χρειάζεστε ένα τίτλο που να προκαλεί την προσοχή, ένα καλό sales letter και κάποια ακόμη πράγματα . Ωραία αλλά εάν κάποιος σας εγγυάται τις επισκέψεις;
Αποφεύγετε ολη την σκληρή δουλειά. Οι προοπτικές εναποθέτονται στο sales letter σας, χωρίς να σπαταλάτε το χρόνο σας σε δοκιμές. Ακούγετε ωραίο έτσι; Ναι, θα ήταν συμπαθητικό, αλλά… πόσο αληθινές (και αποτελεσματικές) είναι αυτές οι εγγυημένες επισκέψεις;
Tι σημαίνει πραγματικά εγγυημένη επίσκεψη; Λοιπόν… Ανεξάρτητα από το πόσο κακό είναι το θέμα μου, ή τι γράφω στο Sales Letter και για οτιδήποτε, ο πωλητής email θα κάνει τους συνδρομητές του, να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μου. Θαυμάσια! Αλλά πώς μπορεί όλη η «δύναμη» των συνδρομητών του να επισκεφθεί την ιστοσελίδα μου;
Ίσως οι συνδρομητές του να είναι όλοι απελπισμένοι. Ίσως δεν κάνουν τίποτα όλη την ημέρα, αλλά περιμένουν τον πωλητή να στείλει τα email έτσι ώστε, να επισκεφθούν τον ιστοχώρο και να κάνουν ευτυχισμένο τον πωλητή και τους διαφημιζόμενους. Πώς ακούγετε αυτό; Αρκετά πλασματικό, σωστά;
Μετά… εάν οι συνδρομητές δεν είναι απελπισμένοι, αλλά επισκέπτονται την ιστοσελίδα, ανεξάρτητα από το πόσο κακό και μη ελκυστικό είναι το sales letter, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κάτι που ο διαφημιζόμενος δεν ξέρει… Τι μπορεί να είναι; Είναι ένα κίνητρο για τους συνδρομητές! Κάτι που τους κάνει να επισκεφθούν, ανεξαρτήτως του περιεχόμενου του email. Σε σύγκριση με την πρώτη υπόθεση, αυτή φαίνεται πολύ πιθανή, σωστά;

Τι θα λέγατε εάν πίσω από τον κατάλογο διευθύνσεων του πωλητή, στην πραγματικότητα υπάρχει μια εργασία που λέγετε διάβασμα ηλεκτρονικών ταχυδρομείων; ’Η ένα πρόγραμμα πίστωσης, σε διαφημίσεις των ιδίων των συνδρομητών εάν επισκέπτονται ιστοσελίδες; Μπορεί να υπάρχει ένα παρόμοιο πρόγραμμα εργασίας, ή ένας συνδυασμός τέτοιων προγραμμάτων; Καταπληκτικό! Αυτό είναι, σωστά; Αυτό ακούγετε πολύ πραγματικό και φαίνεται ότι ανακαλύψαμε πώς μπορεί κάποιος να εγγυηθεί τις επισκέψεις. Εντάξει, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μας είπαν όταν κάναμε την αγορά; Και όχι τόσο καλή πρακτική, αλλά… τουλάχιστον είναι αποτελεσματική;
Ας το δούμε… τι είδους άνθρωποι είναι αυτοί που επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας; Άνθρωποι που θέλουν να αγοράσουν; Αμφιβάλω … α) σπαταλούν το χρόνο τους επισκεπτόμενοι ιστοσελίδες, επειδή δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά, έναν σοβαρό και επαγγελματικό τρόπο προώθησης (ή είναι κυνηγοί δώρων, εκπτώσεων κλπ) και β) ψάχνουν να πιστώσουν τον λογαριασμό τους στον πωλητή μας, προκειμένου να εμφανίζονται οι αγγελίες τους. Δηλαδή είναι πωλητές, και όχι αγοραστές.
Θα ρίξουν τουλάχιστον μια ματιά στο sales letter μου; Κανένας δεν μπορεί να πει ακριβώς τι θα κάνουν, αλλά… μπορούμε να υπολογίσουμε τις ενέργειές τους, εάν αναρωτηθούμε «γιατί επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα μας;». Επειδή ενδιαφέρθηκαν για το πολύ κακό θέμα του email; Επειδή ενδιαφέρθηκαν για το sales letter μας που δεν διάβασαν; Όχι! Επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μας, προκειμένου να αποκτήσουν πίστωση (οι περισσότεροι από αυτούς σπαταλούν το χρόνο τους, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία) και σωστά, μετά από αυτό θα κλείσουν τη ιστοσελίδα μας και θα πάνε στο επόμενο email για να συνεχίσουν την εργασία τους. Για να είμαστε ειλικρινείς, εάν είμαστε τυχεροί, ίσως μερικοί απ' αυτούς να ρίξουν μια ματιά στη ιστοσελίδα μας, αλλά…, είπα τυχεροί; Αυτό τελικά είναι email marketing, ή τζόγος;

Ποιο είναι συμπέρασμα ; Καταλάβατε το σκεπτικό οπότε σκεφθείτε ποιο σωστά.
Το να δημιουργείς πελάτες εάν έχεις κάτι καλό να προσφέρεις, ή κάτι μοναδικό, είναι κάτι που συμβαίνει σήμερα. Η δημιουργία καλών πελατειακών σχέσεων, στην διαδικτυακή εποχή που ζούμε, είναι κάτι ποιο εύκολο από παλαιότερα. Η θέση μας είναι ότι κάθε επιχείρηση πρέπει να δημιουργεί, την δική της πελατειακή βάση με, email τηλέφωνα και αλλά στοιχεία των καταναλωτών της, έτσι ώστε να ενεργεί κατά την πάροδο του χρόνου,με στοχευόμενες καμπάνιες σε ανθρώπους που έχουν αποκτήσει την αγοραστική εμπειρία με την επιχείρηση. Είναι δύσκολο και στην δημιουργία αλλά και στην συντήρηση! Ευτυχώς όμως, γιατί η δυσκολία επίτευξης θα φέρει το αναμενόμενο αποτέλεσμα και την επιστροφή της επένδυσης στην βάση της, μαζί με κέρδη. Σε άλλη περίπτωση κάνετε κάτι......, ίσως για να καθησυχάσετε την συνείδηση σας ότι δεν κάνατε τίποτε.

IngeniouSolutions 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου