Αρχική Ιδέα, Κριτική, Ανταγωνισμός, Αξιοπιστία, Κοινά Συμφέροντα
Αρχική Ιδέα
Κάθε επιχείρηση βασίζεται σε μια ιδέα. Παρ’ όλ’ αυτά, εάν η ιδέα δεν είναι καλή - όσο φιλόδοξοι κι αν είσαστε—το πιθανότερο είναι η επιχείρησή σας να αποτύχει.
Προσφέρετε όφελος για τον Πελάτη
Η ιδέα σας πρέπει να έρχεται να καλύψει ένα κενό της αγοράς. Εάν όχι – βρείτε μία άλλη που να το καλύπτει!
Μια επιχείρηση δεν λειτουργεί μόνο με οικονομικά μέσα, αλλά και με ενθουσιασμό.
Να είσαστε ενθουσιώδεις
Πρέπει να χαίρεστε για την ιδέα σας και να είσαστε αρκετά ενθουσιασμένοι, ώστε να μεταδίδετε τον ενθουσιασμό σας και στους πελάτες σας. Άλλωστε, πώς θα μπορέσει ο καταναλωτής να ενδιαφερθεί για το προϊόν ή την υπηρεσία σας εάν δεν ενδιαφέρεστε εσείς;
Μπορείτε να επιβιώσετε στην αγορά χωρίς υπέρογκους τραπεζικούς λογαριασμούς – εάν όμως δεν έχετε ενθουσιασμό για την επιχείρησή σας, κανένα χρηματικό ποσό δεν θα βοηθήσει τις πωλήσεις σας.
Μάθετε να ανακαλύπτετε εκ νέου
Η ιδέα σας δεν είναι ανάγκη να είναι πρωτοποριακή – μπορεί να αποτελεί βελτίωση μίας ήδη υπάρχουσας. Υπάρχουν όλων των ειδών νέες επιχειρήσεις που δοκίμασαν και απέτυχαν. Ενδεχομένως, μπορείτε να βελτιώσετε κάτι από αυτές και να τις επαναφέρετε στην αγορά ως "ένα νέο και βελτιωμένο" προϊόν ή υπηρεσία.
Η βελτίωση μπορεί να έγκειται απλά και μόνο:
Στην καλύτερη εξυπηρέτηση και ποιότητα
Σε μια νέα μέθοδο παράδοσης
Στη βελτιωμένη τεχνολογία, κ.λ.π.
Όσο καλή κι αν είναι μια υπάρχουσα ιδέα, υπάρχει πάντα ένας καλύτερος τρόπος για να υλοποιηθεί!
Παράδειγμα: Τα χαρτομάντιλα κυκλοφόρησαν πρώτη φορά στην αγορά ως η νέα "πετσέτα προσώπου." Οι πωλήσεις βραδυπορούσαν για χρόνια μέχρι που επανακυκλοφόρησαν στην αγορά ως μαντίλια "μιας χρήσης" και έγιναν επιτυχία.
Κριτική
Να είσαστε προετοιμασμένοι να δεχτείτε ΕΝΤΟΝΗ κριτική και να επωφεληθείτε όσο γίνεται από αυτή. Ενδεχομένως, μια έρευνα στην αγορά στην οποία στοχεύετε θα σας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες τις οποίες θα εκμεταλλευτείτε αργότερα, για να βελτιώσετε το προϊόν σας.
Κάντε ερωτήσεις όπως: Υπάρχει ανάγκη; Θα το αγόραζες ΕΣΥ; Πόσο περίμενες ότι θα κοστίζει; Υπάρχει κάποιος καλύτερος τρόπος για να το προσφέρω;
Εάν θυμάστε τα παραπάνω,- η κριτική που δέχεστε πρέπει να χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του προϊόντος ή της υπηρεσίας πριν την κυκλοφορία του στην αγορά-, θα εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα.
Ανταγωνισμός
Μελετήστε τον τρόπο με τον οποίο οι ανταγωνιστές σας παρέχουν τις υπηρεσίες τους στην αγορά. Αναμφισβήτητα, ο ειδικός στο χώρο είναι ο πιο περιζήτητος. Αναλάβετε ένα ρόλο στην αγορά σας και επικεντρώστε την προσοχή σας σε μια ιδέα με προοπτικές ανάπτυξης.
Εάν προσφέρετε ένα προϊόν, το οποίο ανταγωνίζεται κάποια υπάρχουσα επιχείρηση, φροντίστε να χειριστείτε το εγχείρημά σας έτσι ώστε να απαντά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την εταιρεία μου από την εταιρεία του ανταγωνιστή μου;
Γιατί να προτιμήσει η αγορά τις συναλλαγές μαζί μου;
Τι θα μπορούσα να προσφέρω στην αγορά ώστε να μείνει περισσότερο ικανοποιημένη από εμένα απ’ ό,τι από τον ανταγωνιστή μου;
Το προϊόν ή η υπηρεσία μου υπερβαίνει τις προσδοκίες της αγοράς;
Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε στα παραπάνω – ενώ ΞΕΡΕΤΕ τι είναι αυτό που κάνει το προϊόν σας καλύτερο από του ανταγωνιστή σας, δεν θα μπορέσετε να πείσετε την αγορά.
Εστιάστε στο marketing
Ορίστε τις ανάγκες της αγοράς σας ακούγοντας τους πελάτες και κατανοώντας τις ανάγκες τους. Ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες το προϊόν σας; Υπάρχει κάτι περισσότερο που θα μπορούσατε να κάνετε ώστε το προϊόν να είναι πιο ελκυστικό για την αγορά; Επιλύει το προϊόν σας κάποιο πρόβλημα της αγοράς; Πώς θα χειριστείτε τυχόν παράπονα των πελατών σχετικά με την εξυπηρέτησή τους; Ποιες είναι οι εγγυήσεις σας στους πελάτες σας;Οι περισσότερες εταιρείες δεν συνειδητοποιούν ότι το 81% των μελλοντικών πωλήσεων μιας εταιρείας εξαρτάται από τις επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και τις συστάσεις ικανοποιημένων πελατών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες σας είναι η αποτελεσματικότερη και οικονομικότερη πηγή διαφήμισης, δεδομένου ότι αυξάνουν τις συναλλαγές σας συστήνοντάς σας σε άλλους. Υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας ώστε να επιστρέψουν σ’ εσάς και να σας συστήνουν σε άλλους. Θυμηθείτε: όσοι οδηγήθηκαν σ’ εσάς από συστάσεις άλλων, είναι σαν να έχουν ήδη αγοράσει τα προϊόντα σας.
Αξιοπιστία
(Αποκτήστε συγκριτικό πλεονέκτημα) – Συμμετοχή στην κοινότητα. Οι άνθρωποι αρέσκονται να κάνουν τις αγορές τους από φίλους. Όσο περισσότερο συμμετέχετε στα κοινά της περιοχής σας, τόσο περισσότερους φίλους θα αποκτήσετε.
Παράδειγμα:
Οι τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις χρειάζονται δώρα για κάποιο φιλανθρωπικό διαγωνισμό. Ενδεχομένως, μπορείτε να προσφέρετε μπλουζάκια για τους νικητές.
Ειδικές εκπτωτικές κάρτες σε άλλες επιχειρήσεις της περιοχής σας.
Ομιλίες σε σχολεία ή άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα της περιοχής σχετικά με την επιχείρησή σας.
Χορηγίες σε εκδηλώσεις της περιοχής, από τις οποίες μπορεί να επωφεληθεί η περιοχή σας.
Κοινά Συμφέροντα
H δικτύωση είναι κάτι που πρέπει να μάθετε. Μέσα από τη δικτύωσή σας με άλλους επιχειρηματίες, δεν έχετε τίποτα να κερδίσετε και τίποτα να χάσετε. Θα μοιραστείτε νέες επιχειρηματικές ιδέες και θα συναντήσετε έμπειρους επιχειρηματίες οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να πετύχετε στην αγορά στην οποία στοχεύετε.
Κάποιοι από τους τρόπους δικτύωσης:
Τα τοπικά εμπορικά επιμελητήρια
Οι εθελοντικοί οργανισμοί όπως : η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία, το Χαμόγελο του παιδιού, η Unicef, ο Ερυθρός Σταυρός, κ.λ.π.
Οι επιχειρηματίες στο διαδίκτυο – δημιουργήστε μία ομάδα συζήτησης online ή ένα δίκτυο chat όπου θα μπορείτε να μοιράζεστε επιχειρηματικές πληροφορίες.
Μπορούμε να πούμε καλύτερα ότι πρόκειται για μία "μικρή κοινότητα" επιχειρηματιών. οι οποίοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον ώστε να μοιραστούν πολύτιμες πληροφορίες για να τις αξιοποιήσουν στην αγορά τους.
Τα μέλη του δικτύου είναι πρόθυμα να βοηθήσουν τα υπόλοιπα άτομα της ομάδας τους.
Μπορείτε να εγγραφείτε σε οποιοδήποτε σύλλογο και να γνωρίσετε ανθρώπους που θα συστήνουν την επιχείρησή σας σε άλλους. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων με τα ονόματα των επιχειρηματιών με τους οποίους έχετε ανταλλάξει επαγγελματικές κάρτες και να επικοινωνήσετε μαζί τους στο μέλλον για να συνεργαστείτε ή να ενημερωθείτε εκτενέστερα για ένα θέμα του ενδιαφέροντός σας.
Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε ένα κατάλληλο δίκτυο για να ενταχθείτε, μπορείτε να «ιδρύσετε» το δικό σας Δίκτυο, το οποίο θα απαρτίζεται από μικρές επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την επιχείρησή σας.
• Ενδεχομένως, μπορείτε να στείλετε σε κάθε επιχείρηση έναν έντυπο κατάλογο με τα μέλη της Κοινότητας τα οποία επιθυμούν την επικοινωνία με άλλα μέλη.
• Επίσης, είναι πιθανό τα μέλη της Κοινότητας που θα δημιουργήσετε να αποφασίσουν να συνεργαστούν. Εάν υπάρχει τυπογράφος στην ομάδα, οι υπόλοιποι θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες εκτύπωσης.
• Υπάρχει λογιστής στην ομάδα σας; Εάν ναι, ο λογιστής ή η εταιρεία λογιστών μπορεί να αναλάβει τις φορολογικές εργασίες των υπόλοιπων μελών.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.... υπάρχουν πολλοί τρόποι να προβάλλετε την επιχείρησή σας. Οι περισσότερες ιδέες είναι μέθοδοι κοινής λογικής όπου ένα άτομο λαμβάνει την πρωτοβουλία να τις λανσάρει! Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της δικτύωσης είναι η ΔΩΡΕΑΝ διαφήμιση για εσάς και την επιχείρησή σας.
Τέλος, μπορείτε να μετατρέψετε οποιαδήποτε ιδέα σε κερδοφόρα επιχείρηση με έδρα την κατοικία σας. Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους από το σαλόνι, το υπόγειο ή το γκαράζ του σπιτιού τους. Είσαστε εξίσου ικανός να δημιουργήσετε μια αγορά παγκοσμίας εμβέλειας, η οποία θα έχει ανάγκη τα προϊόντα σας.
• Εάν έχετε επιχειρηματικό πνεύμα, θα βρείτε έναν τρόπο να προσφέρετε στο κοινό κάτι που πιστεύετε ότι θα το ωφελήσει.
• Δεν είναι ανάγκη να πρόκειται περί μίας "νέας εφεύρεσης" ή νέας ιδέας. Μπορείτε να «δανειστείτε» κάτι από την αγορά του σήμερα και να το βελτιώσετε.
• Για να γνωρίσει επιτυχία η επιχείρησή σας, πρέπει να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.
• Για να είσαστε περισσότερο αξιόπιστοι, πρέπει να συμμετέχετε περισσότερο στις ομάδες (π.χ. εθελοντικές) της περιοχής σας.
• Η δικτύωση είναι δωρεάν – και μπορεί να προσφέρει την αποτελεσματικότερη δυνατή προβολή σε εσάς και την εταιρεία σας.
www.epiheirimatikotita.gr
Αρχική Ιδέα
Κάθε επιχείρηση βασίζεται σε μια ιδέα. Παρ’ όλ’ αυτά, εάν η ιδέα δεν είναι καλή - όσο φιλόδοξοι κι αν είσαστε—το πιθανότερο είναι η επιχείρησή σας να αποτύχει.
Προσφέρετε όφελος για τον Πελάτη
Η ιδέα σας πρέπει να έρχεται να καλύψει ένα κενό της αγοράς. Εάν όχι – βρείτε μία άλλη που να το καλύπτει!
Μια επιχείρηση δεν λειτουργεί μόνο με οικονομικά μέσα, αλλά και με ενθουσιασμό.
Να είσαστε ενθουσιώδεις
Πρέπει να χαίρεστε για την ιδέα σας και να είσαστε αρκετά ενθουσιασμένοι, ώστε να μεταδίδετε τον ενθουσιασμό σας και στους πελάτες σας. Άλλωστε, πώς θα μπορέσει ο καταναλωτής να ενδιαφερθεί για το προϊόν ή την υπηρεσία σας εάν δεν ενδιαφέρεστε εσείς;
Μπορείτε να επιβιώσετε στην αγορά χωρίς υπέρογκους τραπεζικούς λογαριασμούς – εάν όμως δεν έχετε ενθουσιασμό για την επιχείρησή σας, κανένα χρηματικό ποσό δεν θα βοηθήσει τις πωλήσεις σας.
Μάθετε να ανακαλύπτετε εκ νέου
Η ιδέα σας δεν είναι ανάγκη να είναι πρωτοποριακή – μπορεί να αποτελεί βελτίωση μίας ήδη υπάρχουσας. Υπάρχουν όλων των ειδών νέες επιχειρήσεις που δοκίμασαν και απέτυχαν. Ενδεχομένως, μπορείτε να βελτιώσετε κάτι από αυτές και να τις επαναφέρετε στην αγορά ως "ένα νέο και βελτιωμένο" προϊόν ή υπηρεσία.
Η βελτίωση μπορεί να έγκειται απλά και μόνο:
Στην καλύτερη εξυπηρέτηση και ποιότητα
Σε μια νέα μέθοδο παράδοσης
Στη βελτιωμένη τεχνολογία, κ.λ.π.
Όσο καλή κι αν είναι μια υπάρχουσα ιδέα, υπάρχει πάντα ένας καλύτερος τρόπος για να υλοποιηθεί!
Παράδειγμα: Τα χαρτομάντιλα κυκλοφόρησαν πρώτη φορά στην αγορά ως η νέα "πετσέτα προσώπου." Οι πωλήσεις βραδυπορούσαν για χρόνια μέχρι που επανακυκλοφόρησαν στην αγορά ως μαντίλια "μιας χρήσης" και έγιναν επιτυχία.
Κριτική
Να είσαστε προετοιμασμένοι να δεχτείτε ΕΝΤΟΝΗ κριτική και να επωφεληθείτε όσο γίνεται από αυτή. Ενδεχομένως, μια έρευνα στην αγορά στην οποία στοχεύετε θα σας παρέχει πολύτιμες πληροφορίες τις οποίες θα εκμεταλλευτείτε αργότερα, για να βελτιώσετε το προϊόν σας.
Κάντε ερωτήσεις όπως: Υπάρχει ανάγκη; Θα το αγόραζες ΕΣΥ; Πόσο περίμενες ότι θα κοστίζει; Υπάρχει κάποιος καλύτερος τρόπος για να το προσφέρω;
Εάν θυμάστε τα παραπάνω,- η κριτική που δέχεστε πρέπει να χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του προϊόντος ή της υπηρεσίας πριν την κυκλοφορία του στην αγορά-, θα εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα.
Ανταγωνισμός
Μελετήστε τον τρόπο με τον οποίο οι ανταγωνιστές σας παρέχουν τις υπηρεσίες τους στην αγορά. Αναμφισβήτητα, ο ειδικός στο χώρο είναι ο πιο περιζήτητος. Αναλάβετε ένα ρόλο στην αγορά σας και επικεντρώστε την προσοχή σας σε μια ιδέα με προοπτικές ανάπτυξης.
Εάν προσφέρετε ένα προϊόν, το οποίο ανταγωνίζεται κάποια υπάρχουσα επιχείρηση, φροντίστε να χειριστείτε το εγχείρημά σας έτσι ώστε να απαντά στα ακόλουθα ερωτήματα:
Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την εταιρεία μου από την εταιρεία του ανταγωνιστή μου;
Γιατί να προτιμήσει η αγορά τις συναλλαγές μαζί μου;
Τι θα μπορούσα να προσφέρω στην αγορά ώστε να μείνει περισσότερο ικανοποιημένη από εμένα απ’ ό,τι από τον ανταγωνιστή μου;
Το προϊόν ή η υπηρεσία μου υπερβαίνει τις προσδοκίες της αγοράς;
Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε στα παραπάνω – ενώ ΞΕΡΕΤΕ τι είναι αυτό που κάνει το προϊόν σας καλύτερο από του ανταγωνιστή σας, δεν θα μπορέσετε να πείσετε την αγορά.
Εστιάστε στο marketing
Ορίστε τις ανάγκες της αγοράς σας ακούγοντας τους πελάτες και κατανοώντας τις ανάγκες τους. Ικανοποιεί αυτές τις ανάγκες το προϊόν σας; Υπάρχει κάτι περισσότερο που θα μπορούσατε να κάνετε ώστε το προϊόν να είναι πιο ελκυστικό για την αγορά; Επιλύει το προϊόν σας κάποιο πρόβλημα της αγοράς; Πώς θα χειριστείτε τυχόν παράπονα των πελατών σχετικά με την εξυπηρέτησή τους; Ποιες είναι οι εγγυήσεις σας στους πελάτες σας;Οι περισσότερες εταιρείες δεν συνειδητοποιούν ότι το 81% των μελλοντικών πωλήσεων μιας εταιρείας εξαρτάται από τις επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και τις συστάσεις ικανοποιημένων πελατών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες σας είναι η αποτελεσματικότερη και οικονομικότερη πηγή διαφήμισης, δεδομένου ότι αυξάνουν τις συναλλαγές σας συστήνοντάς σας σε άλλους. Υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας ώστε να επιστρέψουν σ’ εσάς και να σας συστήνουν σε άλλους. Θυμηθείτε: όσοι οδηγήθηκαν σ’ εσάς από συστάσεις άλλων, είναι σαν να έχουν ήδη αγοράσει τα προϊόντα σας.
Αξιοπιστία
(Αποκτήστε συγκριτικό πλεονέκτημα) – Συμμετοχή στην κοινότητα. Οι άνθρωποι αρέσκονται να κάνουν τις αγορές τους από φίλους. Όσο περισσότερο συμμετέχετε στα κοινά της περιοχής σας, τόσο περισσότερους φίλους θα αποκτήσετε.
Παράδειγμα:
Οι τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις χρειάζονται δώρα για κάποιο φιλανθρωπικό διαγωνισμό. Ενδεχομένως, μπορείτε να προσφέρετε μπλουζάκια για τους νικητές.
Ειδικές εκπτωτικές κάρτες σε άλλες επιχειρήσεις της περιοχής σας.
Ομιλίες σε σχολεία ή άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα της περιοχής σχετικά με την επιχείρησή σας.
Χορηγίες σε εκδηλώσεις της περιοχής, από τις οποίες μπορεί να επωφεληθεί η περιοχή σας.
Κοινά Συμφέροντα
H δικτύωση είναι κάτι που πρέπει να μάθετε. Μέσα από τη δικτύωσή σας με άλλους επιχειρηματίες, δεν έχετε τίποτα να κερδίσετε και τίποτα να χάσετε. Θα μοιραστείτε νέες επιχειρηματικές ιδέες και θα συναντήσετε έμπειρους επιχειρηματίες οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να πετύχετε στην αγορά στην οποία στοχεύετε.
Κάποιοι από τους τρόπους δικτύωσης:
Τα τοπικά εμπορικά επιμελητήρια
Οι εθελοντικοί οργανισμοί όπως : η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία, το Χαμόγελο του παιδιού, η Unicef, ο Ερυθρός Σταυρός, κ.λ.π.
Οι επιχειρηματίες στο διαδίκτυο – δημιουργήστε μία ομάδα συζήτησης online ή ένα δίκτυο chat όπου θα μπορείτε να μοιράζεστε επιχειρηματικές πληροφορίες.
Μπορούμε να πούμε καλύτερα ότι πρόκειται για μία "μικρή κοινότητα" επιχειρηματιών. οι οποίοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον ώστε να μοιραστούν πολύτιμες πληροφορίες για να τις αξιοποιήσουν στην αγορά τους.
Τα μέλη του δικτύου είναι πρόθυμα να βοηθήσουν τα υπόλοιπα άτομα της ομάδας τους.
Μπορείτε να εγγραφείτε σε οποιοδήποτε σύλλογο και να γνωρίσετε ανθρώπους που θα συστήνουν την επιχείρησή σας σε άλλους. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων με τα ονόματα των επιχειρηματιών με τους οποίους έχετε ανταλλάξει επαγγελματικές κάρτες και να επικοινωνήσετε μαζί τους στο μέλλον για να συνεργαστείτε ή να ενημερωθείτε εκτενέστερα για ένα θέμα του ενδιαφέροντός σας.
Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε ένα κατάλληλο δίκτυο για να ενταχθείτε, μπορείτε να «ιδρύσετε» το δικό σας Δίκτυο, το οποίο θα απαρτίζεται από μικρές επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την επιχείρησή σας.
• Ενδεχομένως, μπορείτε να στείλετε σε κάθε επιχείρηση έναν έντυπο κατάλογο με τα μέλη της Κοινότητας τα οποία επιθυμούν την επικοινωνία με άλλα μέλη.
• Επίσης, είναι πιθανό τα μέλη της Κοινότητας που θα δημιουργήσετε να αποφασίσουν να συνεργαστούν. Εάν υπάρχει τυπογράφος στην ομάδα, οι υπόλοιποι θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες εκτύπωσης.
• Υπάρχει λογιστής στην ομάδα σας; Εάν ναι, ο λογιστής ή η εταιρεία λογιστών μπορεί να αναλάβει τις φορολογικές εργασίες των υπόλοιπων μελών.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.... υπάρχουν πολλοί τρόποι να προβάλλετε την επιχείρησή σας. Οι περισσότερες ιδέες είναι μέθοδοι κοινής λογικής όπου ένα άτομο λαμβάνει την πρωτοβουλία να τις λανσάρει! Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της δικτύωσης είναι η ΔΩΡΕΑΝ διαφήμιση για εσάς και την επιχείρησή σας.
Τέλος, μπορείτε να μετατρέψετε οποιαδήποτε ιδέα σε κερδοφόρα επιχείρηση με έδρα την κατοικία σας. Οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους από το σαλόνι, το υπόγειο ή το γκαράζ του σπιτιού τους. Είσαστε εξίσου ικανός να δημιουργήσετε μια αγορά παγκοσμίας εμβέλειας, η οποία θα έχει ανάγκη τα προϊόντα σας.
• Εάν έχετε επιχειρηματικό πνεύμα, θα βρείτε έναν τρόπο να προσφέρετε στο κοινό κάτι που πιστεύετε ότι θα το ωφελήσει.
• Δεν είναι ανάγκη να πρόκειται περί μίας "νέας εφεύρεσης" ή νέας ιδέας. Μπορείτε να «δανειστείτε» κάτι από την αγορά του σήμερα και να το βελτιώσετε.
• Για να γνωρίσει επιτυχία η επιχείρησή σας, πρέπει να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.
• Για να είσαστε περισσότερο αξιόπιστοι, πρέπει να συμμετέχετε περισσότερο στις ομάδες (π.χ. εθελοντικές) της περιοχής σας.
• Η δικτύωση είναι δωρεάν – και μπορεί να προσφέρει την αποτελεσματικότερη δυνατή προβολή σε εσάς και την εταιρεία σας.
www.epiheirimatikotita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου