Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Διαφήμιση μέσω...ποδηλάτου!

Η εφευρετικότητα και οι φρέσκες ιδέες μπορούν να λειτουργήσουν ως αντίδοτο στην κρίση και την ανεργία, που μαστίζει κυρίως τη νεολαία. Με το παραπάνω σκεπτικό, δύο νέοι πτυχιούχοι από τη Θεσσαλονίκη, βλέποντας τις πόρτες στην αγορά εργασίας κλειστές, αποφάσισαν να ρισκάρουν και να ξεκινήσουν από το μηδέν μια νέα επιχείρηση.
pic-0-norm.jpg










Κάπως έτσι ήρθε η ιδέα για το «promobikes», μια πρωτοποριακή διαφημιστική εταιρεία, η οποία δίνει τη δυνατότητα διαφήμισης μέσω...ποδηλάτου! Ο εμπνευστής του εγχειρήματος είναι ο Αντώνης Γιαννακουδάκης, μηχανολόγος μηχανικός του ΑΠΘ, με πτυχιακό από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου στη διοίκηση επιχειρήσεων, ο οποίος, μαζί με τον αδερφό του, Δημήτρη, ξεκίνησαν την πρωτοπόρα επιχείρηση, στην οποία συμμετέχει και ο φίλος τους, επιχειρηματίας, Λίνος Βακάλης.
Το concept απλό: Ένα ειδικά σχεδιασμένο ποδήλατο, το οποίο φέρει διαφημιστικές αφίσες, συνολικού εμβαδού άνω των 5 τμ και πραγματοποιώντας βόλτες στους δρόμους της πόλης, προωθεί τα προϊόντα των πελατών. «Η ιδέα μου ήρθε όταν σπούδαζα στο εξωτερικό και μόλις γύρισα στην Ελλάδα τη συζήτησα με τον αδερφό μου και αποφασίσαμε να το ξεκινήσουμε», δηλώνει στη Voria.gr ο κ. Γιαννακουδάκης.
Η εταιρεία δημιουργήθηκε στις 15 Ιουνίου και «βγήκε στο δρόμο» περίπου στα μέσα του επόμενου μήνα. Μέχρι στιγμής διαθέτει δύο ειδικά ποδήλατα, ενώ όπως αναφέρει ο κ. Γιαννακουδάκης, υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής ενός ποδηλάτου σε 3-4 ημέρες. Τα ποδήλατα μπορούν να κινούνται όπου επιθυμεί ο πελάτης, εκτός από τις εθνικές οδούς, όπου απαγορεύεται δια νόμου και για όποιες ώρες τις ημέρας αυτός επιθυμεί.
Οι δυο νέοι φαίνεται ότι κερδίζουν το «στοίχημα», καθώς αρκετές επιχειρήσεις επιλέγουν τον νέο τρόπο προώθησης των προϊόντων τους. «Το καλοκαίρι είχαμε τέσσερις πελάτες ? beach bar και ταβέρνες ? ενώ έχουμε κλεισμένες για το επόμενο διάστημα ακόμη επτά δουλειές, που αφορούν μία τεχνική εταιρεία, τέσσερα φροντιστήρια και δύο ταβέρνες», αναφέρει ο κ. Γιαννακουδάκης.
Το συγκεκριμένα ποδήλατα προσφέρουν τον πλέον οικονομικό τρόπο διαφήμισης, κεντρίζουν το ενδιαφέρον με αποτέλεσμα την αποτύπωση της διαφήμισης, μπορούν να τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία σε ώρες αιχμής και κοντά στον χώρο πωλήσεων, ενώ ένα από τα σημαντικότερα προτερήματά τους είναι η οικολογική συνείδηση που μεταδίδουν. Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της εταιρείας «το promobike είναι οικολογικό, δεν λερώνει, δεν καίει καυσαέριο, και οι αφίσες που χρησιμοποιεί δεν μένουν κολλημένες σε ένα σημείο για να χαλάσουν την αισθητική της πόλης».
Τέλος, σε ό,τι αφορά το κόστος για την παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών, κρίνεται ιδιαίτερα οικονομικό, καθώς κατά μέσο όρο η διαφήμιση κοστίζει 200 ευρώ, για πέντε ημέρες και δύο ώρες προβολή την ημέρα.
voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου