Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Διαχείριση Δικτύων Διανομής και Trade Marketing

Η ενότητα αυτή αναφέρεται: 




1. Στα κανάλια (δίκτυα) διανομής που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση του Ιδιωτικού αλλά και του Δημόσιου Τομέα ή ένας Οργανισμός για την πώληση των προϊόντων/υπηρεσιών του και στον τρόπο διαχείρισης τους.
2. Στην ανάπτυξη των κατάλληλων ενεργειών και εργαλείων - trade marketing - που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση στο «σημείο πώλησης» με στόχο την αύξηση των πωλήσεων τόσο σε όγκο όσο και σε αξία.

Οι ενδεικτικές παράμετροι που ορίζουν τη Διαχείριση των Δικτύων Διανομής είναι:




  • Στόχοι και στρατηγικές της επιχείρησης



  • Στόχοι και στρατηγικές Marketing



  • Στόχοι και στρατηγικές του δικτύου διανομής



  • Χρησιμοποίηση ιδίου δικτύου ή / και δικτύων τρίτων



  • Συνεργασίες στο χώρο διανομής



  • Άμεση διανομή (ιδιόκτητα καταστήματα, πωλητές, πώληση με ταχυδρομείο, διαδίκτυο κ.λπ.)
    Έμμεση διανομή (πχ. χονδρεμπόριο)



  • Χρήση πολυκαναλικών συστημάτων



  • Χρηματοοικονομικοί όροι και όροι πωλήσεων στο δίκτυο διανομής



  • Ηγεσία και συνεργασίες στο δίκτυο διανομής (ECR)



  • Χειρισμός συγκρούσεων στο δίκτυο διανομής



  • Συστήματα κινητοποίησης στο δίκτυο διανομής



  • Μορφές ροής πληροφόρησης στο δίκτυο διανομής ( άμεση ροή πληροφόρησης, έμμεση ροή πληροφόρησης) και είδη πληροφοριών (κατάσταση αποθεμάτων, πληροφορίες που αφορούν στην προώθηση, κλπ)



  • Πακέτα εξυπηρέτησης πελατών (πριν την πώληση, κατά την παράδοση - αποστολή, μετά την πώληση )



  • Χρησιμοποίηση σταθεροποιημένων συστημάτων Marketing (franchising, κ.λπ.)



  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας του δικτύου διανομής


    Οι ενδεικτικές παράμετροι που ορίζουν τις ενέργειες Trade Marketing είναι:



  • Στόχοι και στρατηγικές της επιχείρησης


  • Στόχοι και στρατηγικές Marketing


  • Στρατηγικός σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών προώθησης πωλήσεων βάσει της συμπεριφοράς του αγοραστή


  • Ανάπτυξη νέων εργαλείων ενεργοποίησης προϊόντων στο σημείο αγοράς


  • Βελτιστοποίηση κωδικολογίου και ανάπτυξη πλανογραμμάτων στα κανάλια διανομής


  • Δημιουργία πλάνων ανάπτυξης και διαφοροποίησης προϊόντων / κατηγοριών σε επίπεδο πελάτη


  • Παρακολούθηση των επιχειρησιακών στόχων και σχεδιασμός « εναλλακτικών / διορθωτικών » πλάνων


  • Αξιολόγηση και βελτίωση των ενεργειών προώθησης .  Ε.Ε

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου