Μερικά από τα συμπεράσματα είναι τα ακόλουθα:
Ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου παγκοσμίως κατά το 2010 ήταν
περίπου 2 δισ., με τον μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ 2000 και 2010
να ανέρχεται σε 18%.
Το 80% των χρηστών του διαδικτύου αναζητά προϊόντα και υπηρεσίες
online, ενώ το 71% των χρηστών πραγματοποιεί τις αγορές του online.
Το 24% των χρηστών του διαδικτύου αγοράζει αεροπορικά εισιτήρια online.
Το 16% των χρηστών του διαδικτύου πραγματοποιεί τις κρατήσεις του σε ξενοδοχεία online.
Το διαδίκτυο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να είναι ανοιχτές 24 ώρες την
ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, προσφέροντάς τους
παράλληλα έναν πολύ οικονομικό τρόπο δημιουργίας ενός καταστήματος.
Μέσω του διαδικτύου οι επιχειρήσεις μπορούν να απευθυνθούν αμέσως σε ολόκληρη την παγκόσμια αγορά.
Η εμφάνιση των online travel agents (π.χ. Expedia) και η συγκέντρωση
ολοένα και μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς σε βάρος των offline πωλήσεων,
οδήγησε πολλούς ταξιδιωτικούς πράκτορες στην απόφαση για διαδικτυακή
παρουσία.
Οι αεροπορικές εταιρείες, καθώς και οι εταιρείες κρουαζιέρας που άλλοτε
στηρίζονταν αποκλειστικά στους πράκτορες για τις πωλήσεις, έχουν
αναπτύξει διαδικτυακή παρουσία για να προσεγγίσουν απευθείας τους
πελάτες τους, παρακάμπτοντας με τον τρόπο αυτόν τους πράκτορες.
Η εξέλιξη του προσανατολισμού του μάρκετινγκ: Παραγωγή - Πωλήσεις - Πελάτης
Οι 4 πυλώνες του ψηφιακού μάρκετινγκ:
α) Δημιουργία ενδιαφέροντων ψηφιακών προορισμών
β) Στοχευμένη διαφήμιση
γ) Συνεχής αλληλεπίδραση με τους πελάτες
δ) Συνεχής μέτρηση των αποτελεσμάτων και προσαρμογή
Η διαδικτυακή παρουσία και η δημιουργία μιας βάσης internet μάρκετινγκ
είναι απαραίτητα για να φέρουν ανάπτυξη και επιτυχία στις επιχειρήσεις.
Από μόνα τους όμως δεν επαρκούν, αφού θα χρειαστεί παράλληλα και η
υιοθέτηση μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής, μέρη της οποίας θα είναι
και τα παραπάνω.
ΠΗΓΗ: www.ltcnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου