Παρακάτω προτείνουμε μια εύκολη και απλή μεθοδολογία, για την ανάπτυξη προγραμμάτων μάρκετινγκ, έτσι μέσα σε μισή ώρα καλείστε – ακολουθώντας τις οδηγίες – να αναπτύξετε διαφορετικά προγράμματα marketing το οποίο θα απευθύνεται στα διάφορα τμήμα αγοράς που έχετε επιλέξει
Φύλο ανάπτυξης προγράμματος μάρκετινγκ
Τμήμα αγοράς
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Ανάγκες του τμήματος αγοράς
|
|
|
|
|
|
Κέντρα επιρροής του τμήματος αγοράς
|
|
|
|
|
|
Πλεονεκτήματα του ανταγωνισμού
|
|
|
|
|
|
Δικά μας πλεονεκτήματα
|
|
|
|
|
|
Στόχοι πωλήσεων
|
|
|
|
|
|
Στρατηγικές (μείγμα μάρκετινγκ)
|
|
|
|
|
|
Προϊόν
|
|
|
|
|
|
Τιμή
|
|
|
|
|
|
Προβολή και προώθηση
|
|
|
|
|
|
Τόπος
|
|
|
|
|
|
1. Τμήματα
αγοράς: Σε κάθε στήλη (1-5), γίνεται συνοπτική περιγραφή του κάθε
τμήματος αγοράς. Τα τμήματα, μπορούν να ομαδοποιηθούν ανά κλάδο, ηλικία,
μέγεθος, κοινωνικά χαρακτηριστικά, ή με όποιο άλλο κριτήριο θεωρούμε
σκόπιμο.
2. Ανάγκες
του τμήματος αγοράς. Σε κάθε στήλη (1-5), γίνεται συνοπτική περιγραφή
των ειδικών αναγκών κάθε ενός τμήματος αγοράς, που έχει περιγραφεί στην
προηγούμενη στήλη, και συγκεκριμένα, ποιες είναι οι ανάγκες κάθε
τμήματος που είναι μοναδικές και ξεχωριστές σε κάθε ένα.
3. Κέντρα
επιρροής. Για κάθε τμήμα αγοράς, γίνεται αναφορά, των ανθρώπων,
οργανώσεων, νομικών ή κυβερνητικών κανονισμών και νόμων, μέσων
ενημέρωσης κλπ, που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά, καθώς επίσης
και την αντίληψη του για τα προϊόντα/ υπηρεσίες
4. Πλεονεκτήματα
του ανταγωνισμού. Καταγράφονται τα πλεονεκτήματα των κύριων
ανταγωνιστών, έτσι όπως αυτά εμφανίζονται να ικανοποιούν τις ανάγκες
κάθε τμήματος αγοράς
5. Δικά μας πλεονεκτήματα, καταγράφονται τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης σας, αναφορικά με κάθε τμήμα αγοράς
6. Στόχοι
πωλήσεων, Καθορισμός στόχων πωλήσεων (μηνιαίες, τετραμηνιαίες, ετήσιες
κλπ) για κάθε τμήμα αγοράς. Αυτό μπορεί να στηριχθεί, είτε σε
προηγούμενες πωλήσεις, αλλά ακόμα και σε πληροφορίες για τις πωλήσεις
άλλων ανάλογων προϊόντων. Οι επιμέρους στόχοι πωλήσεων, αθροίζονται σε
ένα συνολικό στόχο πωλήσεων.
Στρατηγικές.
Για κάθε τμήμα αγοράς, καταγράφονται διαφορετικές στρατηγικές που θα
ακολουθηθούν για την επίτευξη του στόχου πωλήσεων. Μερικές στρατηγικές
μπορούν να εφαρμοσθούν σε περισσότερα ή και σε όλα τα τμήματα αγοράς,
ενώ άλλες σε ένα από αυτά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου