Θα αγοράζατε από ένα κατάστημα που έχει ακατάστατη βιτρίνα ή μεγάλες
ουρές αναμονής; Τι θα λέγατε αν έπρεπε να ψάξετε ώρες για να βρείτε τα
αγαπημένα σας προϊόντα; Η βιτρίνα, η γρήγορη εξυπηρέτηση και πλοήγηση
στο κατάστημα είναι ισοδύναμα με το σχεδιασμό, τη χρηστικότητα, και την
ταχύτητα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η σωστή δόμηση και ταξινόμηση των περιεχομένων, η χρήση κατάλληλης ονοματολογίας (αρχιτεκτονική πληροφόρησης), το ελκυστικό και εύχρηστο γραφικό περιβάλλον, και η ταχύτατη εμφάνιση των ιστοσελίδων, αποτελούν δομικά στοιχεία της εμπειρίας (customer experience) που αποκομίζουν οι πελάτες σας όταν επισκέπτονται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.Προσφορές, εκπτώσεις, εύκολες επιστροφές, δωρεάν ή με χαμηλό κόστος αποστολές, είναι τακτικές μάρκετινγκ και πωλήσεων που κάθε ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει. Ωστόσο, το πιο σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία του ηλεκτρονικού καταστήματος σας είναι η εμπειρία των πελατών σας. Τα δημοφιλή online καταστήματα (όπως Amazon, Zappos, BestBuy) εστιάζουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους με στόχο την βελτίωση της εμπιστοσύνης και ικανοποίησης τους, με επακόλουθο την αύξηση των πωλήσεων.
Με βάση τα αποτελέσματα των εκτεταμένων δοκιμών χρηστικότητας των επιτυχημένων web sites ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχουν τέσσερεις τομείς όπου οι έμποροι θα μπορούσαν άμεσα να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, ενώ θέτουν τις βάσεις για διαδοχικές βελτιώσεις σε επακόλουθα χρονικά διαστήματα.
Η σωστή δόμηση και ταξινόμηση των περιεχομένων, η χρήση κατάλληλης ονοματολογίας (αρχιτεκτονική πληροφόρησης), το ελκυστικό και εύχρηστο γραφικό περιβάλλον, και η ταχύτατη εμφάνιση των ιστοσελίδων, αποτελούν δομικά στοιχεία της εμπειρίας (customer experience) που αποκομίζουν οι πελάτες σας όταν επισκέπτονται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.Προσφορές, εκπτώσεις, εύκολες επιστροφές, δωρεάν ή με χαμηλό κόστος αποστολές, είναι τακτικές μάρκετινγκ και πωλήσεων που κάθε ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει. Ωστόσο, το πιο σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία του ηλεκτρονικού καταστήματος σας είναι η εμπειρία των πελατών σας. Τα δημοφιλή online καταστήματα (όπως Amazon, Zappos, BestBuy) εστιάζουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους με στόχο την βελτίωση της εμπιστοσύνης και ικανοποίησης τους, με επακόλουθο την αύξηση των πωλήσεων.
Με βάση τα αποτελέσματα των εκτεταμένων δοκιμών χρηστικότητας των επιτυχημένων web sites ηλεκτρονικού εμπορίου υπάρχουν τέσσερεις τομείς όπου οι έμποροι θα μπορούσαν άμεσα να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, ενώ θέτουν τις βάσεις για διαδοχικές βελτιώσεις σε επακόλουθα χρονικά διαστήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου