Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Οικονομική κρίση - Νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις

Η κρίση έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας. . Πλέον οι καταναλωτές σκέφτονται διπλά όταν αγοράζουν και ψάχνουν πάντα την ευκαιρία και την καλύτερη παρουσίαση και προβολή.

Διαβάστε με ποιους τρόπους θα βγάλετε την επιχείρησή σας από την κρίση και θα μεγαλώσετε τον τζίρο της επιχείρησή σας διατηρώντας το πελατολόγιό σας χωρίς να χάνετε σημαντικά τα κέρδη σας.

Internet Marketing

Η διαφήμιση στο Internet είναι αποδοτικότερη, μετρήσιμη, πολύ χαμηλότερου κόστους και απευθύνεται σε ευρύ κοινό. Ποιες είναι όμως οι στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει μια εταιρεία; Πως εφαρμόζονται; Ποια είναι τα μετρήσιμα στοιχεία αποτελεσματικότητας αυτών των στρατηγικών; Δείτε και αναλύστε πόσοι και γιατί επισκέπτονται το site σας καθημερινά, από ποιο μέρος, και πως σας βρίσκουν στο Internet. Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες σε πολύ χαμηλότερο κόστος από τον έντυπο τύπο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, και μετρήστε με αναλυτικά στοιχεία την απόδοσή τους!



Πωλήσεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Οι πωλήσεις σε περιόδους κρίσεις για την ίδια την επιχείρηση ή γενικότερα για την οικονομία απαιτούν ποιοτικότερα προϊόντα και υπηρεσίες, εξυπνότερη και τακτικότερη διαχείριση του πελατολογίου σας, δυναμικότερες στρατηγικές, στόχους σε συνδυασμό με τη διαχείριση κόστους ανάπτυξης και παραγωγής, εμμονή στο αποτέλεσμα, διατήρηση και συνεχή ενεργοποίηση του πελατολογίου σας.

Συναισθηματική Νοημοσύνη

Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας αποτελεί αποδεδειγμένα το σημαντικότερο παράγοντα αποδοτικότητας των εργαζομένων σε μια επιχείρηση.  Όπως αναφέρει ο Αριστοτέλης, το να είσαι οργισμένος είναι εύκολο. Το να εξοργιστείς όμως με το σωστό άτομο, για το σωστό λόγο, στο σωστό βαθμό, τη σωστή στιγμή, για το σωστό σκοπό και με το σωστό τρόπο, αυτό είναι δύσκολο. Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι αρκετά σχετική με τέτοιου είδους προβληματισμούς. Τί όμως είναι η συναισθηματική νοημοσύνη (EQ); Σε τι διαφέρει με τη διανοητική νοημοσύνη (IQ); Με ποιο τρόπο συμβάλλει στην επαγγελματική και στην προσωπική μας επιτυχία; Με ποιους τρόπους μπορεί να βελτιωθεί;

Κατασκευή ιστοσελίδας

Στόχος της κάθε εταιρείας σήμερα πρέπει να είναι όχι μόνο η δημιουργία αλλά η διαχείριση και η συνεχή ανανέωση της εταιρικής ιστοσελίδας από ιδίους πόρους. Οι απαιτήσεις στο Internet έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Για να είναι πλέον μια επιχείρηση ανταγωνιστική πρέπει να ανανεώνει διαρκώς το site της, αυξάνοντας έτσι την προβολή και την ποιότητα των υπηρεσιών της,  κρατώντας ενήμερους και εντείνοντας το ενδιαφέρον των online επισκεπτών.

Για όσους θέλουν να αναλάβουν τη δημιουργία και τη διαχείριση τους site τους με τα καλύτερα επαγγελματικά εργαλεία, να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα και να μεταφέρουν επακριβώς τη λογική προβολής και των προϊόντων και υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο. Για επαγγελματίες που θέλουν να παρέχουν υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων,e-shops, και δυναμικών ιστοσελίδων που θα συμπεριφέρονται ως content management system.

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

Οι σύγχρονες απαιτήσεις τις εποχής μας επιβάλουν ένα κατάστημα να διαθέτει ηλεκτρονική παρουσία και κυρίως ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι πελάτες πλέον δεν έχουν την ευχέρεια να έρχονται στην φυσική τοποθεσία του καταστήματος λόγο έλλειψης χρόνου. Επιπλέον πάντα αναζητάνε την χαμηλότερη τιμή, την ευκαιρία, που θα τους κάνει διπλά ευχαριστημένους.

Ο σύγχρονος επαγγελματίας έχει τις δυνατότητες να επωφεληθεί από αυτό το νέο περιβάλλον όπου οι περισσότεροι δεν έχουν ακόμα εξοικιωθεί. Πολλές επιχειρήσεις θα αναδειχθούν από αυτό το νέο περιβάλλον, γιατί όχι και η δική σας;

Σχεδιασμός έντυπου - poster - graffity

Η αποστολή flyer πόρτα πόρτα, αλλά και μέσω ταχυδρομείου σε επιλεγμένο πελατολόγιο αυξάνει το πελατολόγιο και τον τζίρο της επιχείρησής σας κατά 0,2% – 2%. Πολλές εταιρίες, ανάλογα βέβαια και το είδος των προϊόντων που εμπορεύονται, εμπιστεύονται τα flyer για εξεύρεση νέων πελατών. Το έντυπο αποτελεί ακόμα ένα επικοινωνιακό χαρτί παρουσίασης της εταιρίας και κυρίως των νέων προϊόντων και υπηρεσιών σε υπάρχον, αλλά και σε νέους πελάτες.

Πολλές επιχειρήσεις έχουν την έδρα τους σε κεντρικούς δρόμους όπου αρκετός κόσμος έχει πρόσβαση καθημερινά. Η διαφήμιση σε έναν τέτοιο κεντρικό δρόμο αποτελεί ζωτικής σημασίας βήμα για την ανάπτυξη μίας επιχείρησης. Όσο περισσότεροι άνθρωποι δουν το κατάστημα και καταλάβουν το αντικείμενο των εργασιών του, τόσο πιθανότερο είναι να έχει περισσότερους πελάτες. Αυτό επιτυγχάνεται με ένα σωστό, επικοινωνιακά, poster. Αποτελεί την διαφήμιση του καταστήματος και ο λόγος που θα τραβήξει αρκετά βλέμματα και πιθανόν νέους πελάτες.

Η τέχνη του graffiti αποτελεί ένα νέο στυλ έκφρασης νέων με ταλέντο, εφάμιλλο των ζωγράφων. Graffiti ορίζεται ως μία ζωγραφιά πάνω σε έναν τοίχο με ποικίλα θέματα. Θα δείτε πολλά graffiti στον δρόμο, σε τοίχους, κακοφτιαγμένα και χωρίς θέμα. Την πραγματική ομορφιά ενός graffiti μπορείτε να την αξιολογήσετε μόνο όταν δείτε και θαυμάσετε δουλείες που έχουν ολοκληρωθεί με αυτή την τεχνική. Μεγάλες εταιρίες και αλυσίδες καταστημάτων χρησιμοποιούν την τεχνική αυτή για να δώσουν ένα ξεχωριστό τόνο τόσο στο κατάστημα, όσο και για την φίρμα τους. Εσείς γιατί να μην το χρησιμοποιήσετε;

Επιχειρείτε ηλεκτρονικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου