Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ρεκόρ για τις «Opt-In» καμπάνιες της Out There Media

Την ευρεία αποδοχή από τη διεθνή αγορά του μοντέλου της για διαφήμιση στο κινητό με «opt-in» (συγκατάθεση) του χρήστη, ανακοίνωσε η Out There Media, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα που έχουν καταγράψει οι καμπάνιες της. Πρόκειται για ποσοστά που κυμαίνονται από 17 έως 36% και σημειώθηκαν στη Μαλαισία, την Ινδονησία και τις Φιλιππίνες το τελευταίο εξάμηνο.


 
Πρόσφατα η Out There Media και η Globe Telecom στις Φιλιππίνες λάνσαραν την προσφορά «McCafe Free Iced Drinks», που είχε στόχο την ενημέρωση γύρω από τα κρύα ροφήματα των McCafe της McDonald’s στην πόλη της Μανίλα. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να επιλέξουν το αγαπημένο τους ρόφημα ανάμεσα σε τρεις επιλογές, ενώ κάνοντας κάποια απλά βήματα μπορούσαν να κερδίσουν το ρόφημα αυτό δωρεάν.

Η καμπάνια είχε ποσοστό ανταπόκρισης 18%, ενώ το ποσοστό των συμμετεχόντων που τελικά πήγαν σε ένα McCafe για να πάρουν το δωρεάν ρόφημα που κέρδισαν έφτασε το 89%. Μία αντίστοιχη καμπάνια υλοποιήθηκε στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, με τίτλο «Pantene-Carrefour SMS Voucher Campaign», σε συνεργασία με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας XL. Μέσα σε δύο ημέρες επιτεύχθηκαν μέγιστα ποσοστά ανταπόκρισης 36,4%, με μέσο όρο 21,4%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η Out There Media γνωστοποίησε τα αποτελέσματα έρευνας που εκπόνησε με την ΜΜΑ (Mobile Marketing Association), σύμφωνα με την οποία το μέσο ποσοστό ανταπόκρισης μίας καμπάνιας opt-in mobile advertising είναι 25,15%, δηλαδή 20 φορές υψηλότερο από αυτό μίας αντίστοιχης καμπάνιας direct marketing, και ακόμα υψηλότερο από την online διαφήμιση.
Marketing Week Online( 7 Οκτωβρίου 2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου