Με το Facebook να ηγείται, πέντε ιστοσελίδες κατέλαβαν το 20% του συνόλου των κλικ στις μηχανές αναζήτησης στις ΗΠΑ (Google, Bing, κλπ.), κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2012, και περίπου 500 ιστοσελίδες κατέλαβαν σχεδόν το 50% των κλικ αναζήτησης, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την Experian Hitwise.
Το Facebook αντιπροσωπεύει το 8,48% των κλικ σε αναζήτηση στο τελευταίο τρίμηνο του 2012, ακολουθούμενο από το YouTube με 5,55% και το Yahoo με 2,63%.
Facebook 8.48%
YouTube 5.55%
Yahoo 2.63%
Wikipedia 2.01%
Amazon 1.40%
Περίπου 10 ιστοσελίδες κατέλαβαν το 16% του συνόλου των πληρωμένων σε αναζήτηση κλικ στο τέταρτο τρίμηνο του 2012 (4Q12). Με την Amazon, να αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μερίδιο σε αναζήτηση κλικ, με 4,19%, ακολουθούμενη από το eBay με 3,46%
Amazon 4.19%
eBay 3.46%
eHow 2.44%
BestBuy 1.06%
Yahoo Shopping 0.85%
Πηγή: Experian Marketing Services’Hitwise
Πάνος Τσαγκαράκης
www.reporter.gr/
Το Facebook αντιπροσωπεύει το 8,48% των κλικ σε αναζήτηση στο τελευταίο τρίμηνο του 2012, ακολουθούμενο από το YouTube με 5,55% και το Yahoo με 2,63%.
Facebook 8.48%
YouTube 5.55%
Yahoo 2.63%
Wikipedia 2.01%
Amazon 1.40%
Περίπου 10 ιστοσελίδες κατέλαβαν το 16% του συνόλου των πληρωμένων σε αναζήτηση κλικ στο τέταρτο τρίμηνο του 2012 (4Q12). Με την Amazon, να αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μερίδιο σε αναζήτηση κλικ, με 4,19%, ακολουθούμενη από το eBay με 3,46%
Amazon 4.19%
eBay 3.46%
eHow 2.44%
BestBuy 1.06%
Yahoo Shopping 0.85%
Πηγή: Experian Marketing Services’Hitwise
Πάνος Τσαγκαράκης
www.reporter.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου