Μόλις το 22% των agencies προσβλέπει σε ανάπτυξη των αγορών
Η EACA, η Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιρειών Επικοινωνίας, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της νεότερης έρευνάς της, τα οποία βασίστηκαν στις απαντήσεις των μελών της.
Όπως προκύπτει, λοιπόν, από τα ευρήματα, σε σχέση με το 2010, «το 2011 δεν θεωρήθηκε μία ιδιαίτερα θετική χρονιά για τον κλάδο». Και αυτό γιατί από τους συμμετέχοντες το 43,5% ανέφερε μέτρια αποτελέσματα, το 17% αρνητικά και μόλις το 21% δήλωσε ικανοποιημένο –εμφανώς μειωμένο ποσοστό σε σύγκριση με το 31% της προηγούμενης χρονιάς.
Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα ήταν το γεγονός ότι το 87% εντόπισε αλλαγή στη συμπεριφορά των πελατών -τόσο στα νέα Μέσα όσο και τους παραδοσιακούς τομείς της Διαφήμισης. Λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών, οι πελάτες απαιτούσαν να λαμβάνουν επιπρόσθετες υπηρεσίες, χωρίς ωστόσο να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, ενώ πολλοί άλλοι προσπαθούσαν να μειώσουν τις αμοιβές που είχαν συμφωνηθεί. Επίσης, το 64% των μελών επισήμανε δε ότι οι πελάτες ξεκάθαρα αναζητούν πλέον φτηνότερες επικοινωνιακές λύσεις. Σε ό,τι αφορά την πρόβλεψη για το 2012, το 35% θεωρεί ότι η κατάσταση δεν θα αλλάξει και το 30% αναμένει περιορισμό του τζίρου, σε αντίθεση με το πιο αισιόδοξο 22% που περιμένει αυξημένα κέρδη.
Ευκαιρία σε Τράπεζες-Τηλεπικοινωνίες
Όπως προκύπτει από την έρευνα, δεδομένης της προβλεπόμενης σταθερότητας, οι εταιρείες διακρίνουν την ευκαιρία για αυξημένη διαφημιστική δαπάνη σε κλάδους όπως ο Τραπεζικός και αυτός των Τηλεπικοινωνιών, ενώ, από την άλλη, διαβλέπουν στατική ή πτωτική πορεία για το Direct Mail, τα ΜΜΕ, την Μπίρα και την Αυτοκινητοβιομηχανία. Στο ερώτημα δε «ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την επιτυχία της εμπορικής επικοινωνίας», το 13% απάντησε «οι πιο αποδοτικές καμπάνιες», το 12% εστίασε στις «integrated στρατηγικές Μάρκετινγκ και τα Social Media» και το 11% στη «Δημιουργικότητα».
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιρειών Επικοινωνίας εδρεύει στις Βρυξέλλες και είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, επιδίωξη του οποίου είναι να προωθεί την ειλικρινή και αποτελεσματική διαφήμιση, τα υψηλά επαγγελματικά στάνταρντ και να συμβάλλει στη μεγαλύτερη αναγνώριση της συνεισφοράς της Διαφήμισης στη σύγχρονη ελεύθερη οικονομία.
http://www.marketingweek.gr/
Η EACA, η Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιρειών Επικοινωνίας, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της νεότερης έρευνάς της, τα οποία βασίστηκαν στις απαντήσεις των μελών της.
Όπως προκύπτει, λοιπόν, από τα ευρήματα, σε σχέση με το 2010, «το 2011 δεν θεωρήθηκε μία ιδιαίτερα θετική χρονιά για τον κλάδο». Και αυτό γιατί από τους συμμετέχοντες το 43,5% ανέφερε μέτρια αποτελέσματα, το 17% αρνητικά και μόλις το 21% δήλωσε ικανοποιημένο –εμφανώς μειωμένο ποσοστό σε σύγκριση με το 31% της προηγούμενης χρονιάς.
Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα ήταν το γεγονός ότι το 87% εντόπισε αλλαγή στη συμπεριφορά των πελατών -τόσο στα νέα Μέσα όσο και τους παραδοσιακούς τομείς της Διαφήμισης. Λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών, οι πελάτες απαιτούσαν να λαμβάνουν επιπρόσθετες υπηρεσίες, χωρίς ωστόσο να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, ενώ πολλοί άλλοι προσπαθούσαν να μειώσουν τις αμοιβές που είχαν συμφωνηθεί. Επίσης, το 64% των μελών επισήμανε δε ότι οι πελάτες ξεκάθαρα αναζητούν πλέον φτηνότερες επικοινωνιακές λύσεις. Σε ό,τι αφορά την πρόβλεψη για το 2012, το 35% θεωρεί ότι η κατάσταση δεν θα αλλάξει και το 30% αναμένει περιορισμό του τζίρου, σε αντίθεση με το πιο αισιόδοξο 22% που περιμένει αυξημένα κέρδη.
Ευκαιρία σε Τράπεζες-Τηλεπικοινωνίες
Όπως προκύπτει από την έρευνα, δεδομένης της προβλεπόμενης σταθερότητας, οι εταιρείες διακρίνουν την ευκαιρία για αυξημένη διαφημιστική δαπάνη σε κλάδους όπως ο Τραπεζικός και αυτός των Τηλεπικοινωνιών, ενώ, από την άλλη, διαβλέπουν στατική ή πτωτική πορεία για το Direct Mail, τα ΜΜΕ, την Μπίρα και την Αυτοκινητοβιομηχανία. Στο ερώτημα δε «ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την επιτυχία της εμπορικής επικοινωνίας», το 13% απάντησε «οι πιο αποδοτικές καμπάνιες», το 12% εστίασε στις «integrated στρατηγικές Μάρκετινγκ και τα Social Media» και το 11% στη «Δημιουργικότητα».
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Εταιρειών Επικοινωνίας εδρεύει στις Βρυξέλλες και είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, επιδίωξη του οποίου είναι να προωθεί την ειλικρινή και αποτελεσματική διαφήμιση, τα υψηλά επαγγελματικά στάνταρντ και να συμβάλλει στη μεγαλύτερη αναγνώριση της συνεισφοράς της Διαφήμισης στη σύγχρονη ελεύθερη οικονομία.
http://www.marketingweek.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου