Αλλεπάλληλα ρεκόρ καταγράφει η on line διαφημιστική δαπάνη στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Interactive Advertising Bureau.
Ετσι, μετά από έσοδα ρεκόρ που άγγιξαν τα 9 δισ. δολάρια το τελευταίο (και παραδοσιακά λόγω των Χριστουγέννων ευνοημένο) τρίμηνο του 2011, σε ιστορικό υψηλό για το αντίστοιχο διάστημα κινήθηκε η on line διαφημιστική δαπάνη και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012. Με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στα 8,4 δισ. δολάρια, παρατηρήθηκε αύξηση 15% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Στο ίδιο διάστημα, η διαφημιστική δαπάνη προς τις έντυπες εκδόσεις των αμερικανικών εφημερίδων κατέγραψε και νέα μείωση, ακολουθώντας διαχρονικά από τα τέλη του 2006 πτωτική πορεία, με μοναδικές εξάρσεις τις περιόδους των Χριστουγέννων. Τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ εξακολουθεί να έχει η τηλεόραση (χωρίς να υπολογίζονται και τα καλωδιακά δίκτυα), σημειώνοντας μάλιστα σημαντική ανάκαμψη το τελευταίο τρίμηνο του 2011.
http://www.protothema.gr/
Ετσι, μετά από έσοδα ρεκόρ που άγγιξαν τα 9 δισ. δολάρια το τελευταίο (και παραδοσιακά λόγω των Χριστουγέννων ευνοημένο) τρίμηνο του 2011, σε ιστορικό υψηλό για το αντίστοιχο διάστημα κινήθηκε η on line διαφημιστική δαπάνη και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012. Με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στα 8,4 δισ. δολάρια, παρατηρήθηκε αύξηση 15% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Στο ίδιο διάστημα, η διαφημιστική δαπάνη προς τις έντυπες εκδόσεις των αμερικανικών εφημερίδων κατέγραψε και νέα μείωση, ακολουθώντας διαχρονικά από τα τέλη του 2006 πτωτική πορεία, με μοναδικές εξάρσεις τις περιόδους των Χριστουγέννων. Τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ εξακολουθεί να έχει η τηλεόραση (χωρίς να υπολογίζονται και τα καλωδιακά δίκτυα), σημειώνοντας μάλιστα σημαντική ανάκαμψη το τελευταίο τρίμηνο του 2011.
http://www.protothema.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου