Πέρυσι αυτό που αποτελούσε την τάση στο Ίντερνετ
ήταν οι προσφορές και τα διάφορα εκπτωτικά κουπόνια με ευκαιρίες
αγορών. Η νέα μόδα «σκίζει» τα κουπόνια και μας βάζει σε… περιτύλιγμα.
Ετοιμαστείτε να υποδεχτείτε τη νέα τάση του social gifting, μέσω Facebook, όπου ο ένας κάνει δώρα στον άλλο.
Με εφαρμογές όπως το Wrapp, που μπορεί κανείς να την εγκαταστήσει στο tablet, τον υπολογιστή ή το smartphone, τα μαγαζιά βρίσκουν έναν τρόπο να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση, καθώς οι χρήστες του app κάνουν από την οθόνη τους δώρα στα φιλαράκια τους στα social networks. Το μόνο που έχει να κάνει κάποιος είναι να επιλέξει το ποσό της δωροεπιταγής που στέλνει σε έναν φίλο του, ανάμεσα σε όλα τα διαθέσιμα καταστήματα και μετά ο παραλήπτης της δωροεπιταγής, απλώς πηγαίνει με το smarpthone του στο κατάστημα για να την εξαργυρώσει.
Από τα μέσα Νοεμβρίου που ξεκίνησε η λειτουργία του social gifting, έχουν διανεμηθεί περίπου 1.4 εκατομμύρια δωροεπιταγές ανάμεσα σε 165.000 χρήστες σε 50 μεγάλα καταστήματα της Ευρώπης. Ήδη η τάση δείχνει να εδραιώνεται και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων χρησιμοποιούν το συνδυασμό της web παρουσίας τους με τα social networks προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες ή να δώσουν την ευκαιρία στους ηλεκτρονικούς επισκέπτες τους να κάνουν ένα εύκολο δώρο. Οι developers εφαρμογών social gifting κερδίζουν χρήματα χρεώνοντας ένα μικρό ποσό για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω της υποδομής τους.
http://techblog.gr/
Με εφαρμογές όπως το Wrapp, που μπορεί κανείς να την εγκαταστήσει στο tablet, τον υπολογιστή ή το smartphone, τα μαγαζιά βρίσκουν έναν τρόπο να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση, καθώς οι χρήστες του app κάνουν από την οθόνη τους δώρα στα φιλαράκια τους στα social networks. Το μόνο που έχει να κάνει κάποιος είναι να επιλέξει το ποσό της δωροεπιταγής που στέλνει σε έναν φίλο του, ανάμεσα σε όλα τα διαθέσιμα καταστήματα και μετά ο παραλήπτης της δωροεπιταγής, απλώς πηγαίνει με το smarpthone του στο κατάστημα για να την εξαργυρώσει.
Από τα μέσα Νοεμβρίου που ξεκίνησε η λειτουργία του social gifting, έχουν διανεμηθεί περίπου 1.4 εκατομμύρια δωροεπιταγές ανάμεσα σε 165.000 χρήστες σε 50 μεγάλα καταστήματα της Ευρώπης. Ήδη η τάση δείχνει να εδραιώνεται και μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων χρησιμοποιούν το συνδυασμό της web παρουσίας τους με τα social networks προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες ή να δώσουν την ευκαιρία στους ηλεκτρονικούς επισκέπτες τους να κάνουν ένα εύκολο δώρο. Οι developers εφαρμογών social gifting κερδίζουν χρήματα χρεώνοντας ένα μικρό ποσό για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω της υποδομής τους.
http://techblog.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου