Ένας βασικός λόγος για τον οποίο πολλές
επιχειρήσεις επιλέγουν να δαπανήσουν πόρους (χρηματικούς, ανθρώπινους
κλπ) στο blogging, είναι όπως έχουμε ξαναπεί, η δημιουργία και ανάπτυξη μίας online κοινότητας
από ανθρώπους που τους ενδιαφέρουν τα προιόντα ή υπηρεσίες τους και που
είναι εν δυνάμει πελάτες τους. Σε αυτή την ανάρτηση θα δούμε έναν
αποτελεσματικό τρόπο που μας οδηγεί σε αυτόν ακριβώς τον στόχο. To guest posting!
Guest Posting, είναι η
δημοσίευση μίας ανάρτησης σε ένα blog άλλου blogger, είτε μετά από δικό
μας αίτημα, είτε μετά από δικό του.
- Γνωριμία με το δικό του κοινό.
- Μέσω της δημοσιότητας που αποκτούμε, θα αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στο blog/site μας.
- BackLink προς το site μας, που βοηθάνε στην βελτίωση της κατάταξής μας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
- Προσφορά προσωπικής εμπειρίας και εξειδίκευσης, που μας καθιερώνει σαν ειδικούς στον τομέα μας.
- Δημιουργία δικτύου μέσω των comments.
Πώς όμως μπορούμε να κάνουμε ένα επιτυχημένο guest post,
ούτως ώστε να κερδίσουμε τα μέγιστα από αυτή μας την ενέργεια, και
φυσικά να χτίσουμε μία σχέση εμπιστοσύνης με τον ιδιοκτήτη του blog που
συνεργαζόμαστε; Πρέπει να ακολουθήσουμε κάποιες βασικές αρχές που είναι
οι παρακάτω:
- Πρέπει να είμαστε αναγνώστες του blog και να γνωρίζουμε το στυλ του blog, αλλά και τι ακριβώς ζητάει το κοινό του.
- Πρέπει να έχουμε βάλει “τα δυνατά μας” και να δίνουμε ότι καλύτερο έχουμε γράψει.
- Το μήνυμα στον blogger πρέπει να είναι λιτό και to the point. Άλλωστε θα πρέπει να διαβάσει και το post μας. Ας μην τον κουράζουμε με πολλά λόγια.
- Αν δημοσιευτεί η ανάρτησή μας στο blog του, θα πρέπει και εμείς να προσπαθήσουμε να την προωθήσουμε, όπως θα κάναμε αν ήταν στο δικό μας blog.
- Θα πρέπει να εγγραφούμε στο feed των σχολίων και να απαντάμε σε όποιον αφήσει σχόλιο.
Αυτά για αρχή και συνοπτικά. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, το κάθε
bullet point, μπορεί να γίνει και ξεχωριστή ανάρτηση και να γραφτούν
πολλά. Θα επανέλθω στο θέμα.
Βασίλης Μπαρτζώκας
http://internetmarketingblog.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου