Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ένας Ορισμός για το Greek SEO

Τί εννοούμε όταν λέμε Greek SEO
Σκοπός του άρθρου αυτού είναι να εξηγήσει τί ακριβώς σημαίνει Greek SEO και ποιές είναι οι ιδιαιτερότητες του σε σχέση με το English SEO.
Με τον όρο Greek SEO ή αλλιώς Greek Search Engine Optimization εννοούμε το σύνολο των τεχνικών που χρησιμοποιούμε προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την κατάταξη μίας ιστοσελίδας με Ελληνικό κείμενο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ιδιαιτερότητες του Greek SEO

Οι μέθοδοι βελτιστοποίησης μίας ιστοσελίδας στην Ελληνική γλώσσα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης παρουσιάζει κάποιες ιδιαιτερότητες που σχετίζονται με τις επιμέρους δυσκολίες της Ελληνικής γλώσσας όπως για παράδειγμα

    το γένος των λέξεων
    η κλίση
    ο αριθμός
    οι τόνοι
    ….
Τα λάθη των διαχειριστών ιστοσελίδων σε ότι αφορά το  Greek SEO

Εάν αναλύσουμε πολλές ιστοσελίδων του Ελληνικού Διαδικτύου θα διαπιστώσουμε ότι πολλοί διαχειριστές ιστοσελίδων δεν έχουν εφαρμόση καμιά τεχνική SEO στην ιστοσελίδα τους είτε διότι θεωρούν ότι δεν είναι σημαντικό είτε γιατί δεν γνωρίζουν τον τρόπο.

Από την άλλη ένα μεγάλος αριθμός διαχειριστών που έχει προσπαθήσει να εφαρμόσει κάποιες τεχνικές SEO το κάνει με τρόπο αποτυχημένο. Πιο συγκεκριμένα τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι διαχειριστές Ελληνικών ιστοσελίδων στην προσπάθεια τους να εφαρμόσου κάποιες τεχνικές Greek SEO είναι τα παρακάτω

    Χρησιμοποιούν ένα πολύ μεγάλο αριθμό λέξεων κλειδιά στο πεδίο Meta Keywords της ιστοσελίδας τους  και αγνοούν το γεγονός ότι οι μηχανές αναζήτησης έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν το πολύ 10 με 12 λέξεις κλειδιά

  • Επαναλαμβάνουν πολλές φορές τις ίδιες λέξεις κλειδιά γράφοντας τις σε μικρά και κεφαλαία γράμματα αγνοώντας το γεγονός ότι η επανάληψη αυτή μπορεί να επιφέρει την τιμωρία της ιστοσελίδας του από τις μηχανές αναζήτησης
  • Γεμίζουν το πεδίο Title και το πεδίο Meta Description της κάθε σελίδας με λέξεις κλειδιά
  • Επαναλαμβάνουν τις ίδιες τιμές στα πεδία Meta Keywords, Title και Meta Description σε όλες τις σελίδες τις ιστοσελίδας τους
  • Δεν χρησιμοποιούν καθόλου τις επικεφαλίδες Headings για να δομήσουν το περιεχόμενο της κάθε σελίδας της ιστοσελίδας τους
  • Δεν ενημερώνουν τα πεδία alt των εικόνων που χρησιμοποιούν στις σελίδες της ιστοσελίδας τους
  • Αγνοούν ότι η μία λέξη κλειδί “οικιακός εξοπλισμός” διαφέρει από τη λέξη κλειδί ”οικιακος εξοπλισμος” και την λέξη ”οικιακών εξοπλισμών” ή “οικιακού εξοπλισμού” ή ”εξοπλισμός οικίας”….

Παραπάνω αναφέρθήκαν ορισμένα από τα λάθη που κάνουν πολλοί διαχειριστές ιστοσελίδων σε ότι αφορά το  Greek SEO.

http://webmarketinggreece.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου