Θεσμοθετήθηκε η εταιρία marketing που θα αναλάβει σταδιακά το συνολικό
branding της χώρας, μετά την ψήφιση τροπολογίας που κατέθεσαν οι
βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Παπουτσής (Καβάλα) και Μιχάλης Παπαδόπουλος
(Αχαΐα) στο νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών,
Δημοσίων Έργων και άλλες Διατάξεις». Μετά τις τελικές εγκρίσεις του
καταστατικού και την υπογραφή της σύμβασης, οι μετοχές θα κατανέμονται
σε 70% για τον ιδιωτικό τομέα, δηλαδή αρχικά στον Σύνδεσμο Ελληνικών
Τουριστικών Επιχειρήσεων, στον οποίο ανήκει και η πρωτοβουλία για τη
δημιουργία της εταιρίας, και 30% για το κράτος.
Η εταιρία έχει την επωνυμία «Marketing Greece» και σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Ανδρέα Ανδρεάδη, θα διαθέτει κεφάλαιο 4 εκατ. ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα και 2 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο. Η εταιρία, αφού εγκολπώσει όλους τους παραγωγικούς φορείς της χώρας (π.χ. εξαγωγείς) είναι δυνατόν να επιτύχει «προστιθέμενη αξία» έμμεσης προβολής της Ελλάδας ύψους 100 εκατ. ευρώ, όπως επισήμανε ο κ. Ανδρεάδης σε δημοσιογράφους. Αυτό θα γίνει εφικτό με τη διαμόρφωση ενός ισχυρού δικτύου δημοσιογράφων, opinion makers και παραγόντων της αγοράς.
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας θα είναι 9μελές, ο πρόεδρος θα ορίζεται από το ελληνικό Δημόσιο και ο διευθύνων σύμβουλος από τον ιδιωτικό τομέα.
Προβλέπεται να αναπτυχθεί ένα δίκτυο γραφείων δημοσίων σχέσεων σε πέντε βασικές αγορές: Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Αμερική και Ρωσία και σε άλλες πέντε (Ιταλία, Κίνα, Σκανδιναβία κ.ά.) σε δεύτερη φάση, τα οποία θα βρίσκονται σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του ΕΟΤ και τις πρεσβείες.
Παράλληλα, θα αναπτυχθεί ένα νέο site σε 10 γλώσσες.
Οι τρεις προτεραιότητες για τον τουρισμό: Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου βασικά θέματα είναι: α) η απλοποίηση της διαδικασίας έκδοσης βίζας και ο επαναπροσδιορισμός της Συνθήκης Schengen. β) Το φορολογικό πλαίσιο. γ) Το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό και η σύνδεσή του με την προσέλκυση επενδύσεων.
Για τις θεωρήσεις βίζας, όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες, 3 εκατ. βίζες για την Ελλάδα αντιστοιχούν στη δημιουργία 60.000 μόνιμων θέσεων εργασίας, καθώς και 300-500 εκατ. ευρώ πρόσθετα έσοδα για το κράτος.
Για το ΦΠΑ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου σημείωσε ότι έρευνα της Deloitte αποδεικνύει ότι όπου μειώθηκαν οι συντελεστές ΦΠΑ σε τουριστικές υπηρεσίες, υπήρξαν σημαντικά οφέλη. Το ειδικό χωροταξικό χαρακτηρίστηκε πρόχειρο και «πολύ χειρότερο του αντίστοιχου “χωροταξικού Σουφλιά”».
Νατάσα Λιαπάκη
liapaki@express.g
http://www.inews.gr
Η εταιρία έχει την επωνυμία «Marketing Greece» και σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Ανδρέα Ανδρεάδη, θα διαθέτει κεφάλαιο 4 εκατ. ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα και 2 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο. Η εταιρία, αφού εγκολπώσει όλους τους παραγωγικούς φορείς της χώρας (π.χ. εξαγωγείς) είναι δυνατόν να επιτύχει «προστιθέμενη αξία» έμμεσης προβολής της Ελλάδας ύψους 100 εκατ. ευρώ, όπως επισήμανε ο κ. Ανδρεάδης σε δημοσιογράφους. Αυτό θα γίνει εφικτό με τη διαμόρφωση ενός ισχυρού δικτύου δημοσιογράφων, opinion makers και παραγόντων της αγοράς.
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας θα είναι 9μελές, ο πρόεδρος θα ορίζεται από το ελληνικό Δημόσιο και ο διευθύνων σύμβουλος από τον ιδιωτικό τομέα.
Προβλέπεται να αναπτυχθεί ένα δίκτυο γραφείων δημοσίων σχέσεων σε πέντε βασικές αγορές: Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Αμερική και Ρωσία και σε άλλες πέντε (Ιταλία, Κίνα, Σκανδιναβία κ.ά.) σε δεύτερη φάση, τα οποία θα βρίσκονται σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του ΕΟΤ και τις πρεσβείες.
Παράλληλα, θα αναπτυχθεί ένα νέο site σε 10 γλώσσες.
Οι τρεις προτεραιότητες για τον τουρισμό: Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου βασικά θέματα είναι: α) η απλοποίηση της διαδικασίας έκδοσης βίζας και ο επαναπροσδιορισμός της Συνθήκης Schengen. β) Το φορολογικό πλαίσιο. γ) Το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό και η σύνδεσή του με την προσέλκυση επενδύσεων.
Για τις θεωρήσεις βίζας, όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες, 3 εκατ. βίζες για την Ελλάδα αντιστοιχούν στη δημιουργία 60.000 μόνιμων θέσεων εργασίας, καθώς και 300-500 εκατ. ευρώ πρόσθετα έσοδα για το κράτος.
Για το ΦΠΑ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου σημείωσε ότι έρευνα της Deloitte αποδεικνύει ότι όπου μειώθηκαν οι συντελεστές ΦΠΑ σε τουριστικές υπηρεσίες, υπήρξαν σημαντικά οφέλη. Το ειδικό χωροταξικό χαρακτηρίστηκε πρόχειρο και «πολύ χειρότερο του αντίστοιχου “χωροταξικού Σουφλιά”».
Νατάσα Λιαπάκη
liapaki@express.g
http://www.inews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου