Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Τι αλλάζει με το timeline για τις σελίδες;


Το Facebook ανακοίνωσε και επισήμως σε κάθε διαχειριστή σελίδας πως σε ένα μήνα, όλες οι σελίδες γυρνάνε αυτόματα στο timeline format, κάτι το οποίο περιμέναμε και γνωρίζαμε.
Αυτό που δεν γνωρίζαμε είναι κάποιες λεπτομέρειες αυτής της μετάβασης και το πώς επηρεάζουν μακροχρόνια τη σελίδα. Κάναμε λοιπόν μια βουτιά στα βαθιά και μάθαμε τις λεπτομέρειες.
Οι αλλαγές που βρήκαμε λοιπόν στα πρώτα 10 λεπτά των αλλαγών είναι:
  1. Ο τοίχος δεν λέγεται πλέον Wall αλλά Timeline.
  2. Στο Timeline μπορείτε ένα post να το κάνετε να πιάνει και τις δύο στήλες (με το αστέρι) ή να πάει πάνω-πάνω (με το μολύβι). Αυτό το δεύτερο μάλλον θα χρησιμεύσει για κάποιες καμπάνιες, κρατήστε το.
  3. Ξεχνάτε το landing tab. Δεν υπάρχει ένα tab στο οποίο να πηγαίνει ο non-fan πριν κάνει like. Όλοι βλέπουν το Timeline. Εξαίρεση αποτελεί (δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα) η καμπάνια διαφήμισης όπου εκεί έχουμε την επιλογή να κατευθύνουμε έναν χρήστη σε συγκεκριμένο tab.
  4. Κάθε Timeline έχει πάνω μια Cover photo, την οποία μάλιστα το Facebook προτείνει να αλλάζουμε συχνά, οπότε πιθανόν να έχει και κάποιες έξτρα δυνατότητες στο μέλλον (δική μου υπόθεση, θα δείξει).
    Οι διαστάσεις της είναι 850×315. Εκεί όμως δεν μπορείτε να γράψετε ό,τι θέλετε, προσπαθώντας να αντικαταστήσετε το landing tab, καθώς ΔΕΝ πρέπει να γράψετε για οποιαδήποτε τιμή προσφοράς, να μην βάλετε contact info ή website, να μην αναφέρετε το κουμπί Like ή άλλα features του Facebook, να μην έχετε Call To Action και να μην έχετε γενικότερα πολύ κείμενο.
    Θα δούμε κατά πόσο αυτός ο κανόνας είναι εδώ για να μείνει ή για να σπάσει.
  5. Επίσης, η profile pic αλλάζει διαστάσεις και υποβάλλεται ως τετράγωνη (όχι άλλο σχήμα) με διαστάσεις τουλάχιστον 180×180 αλλά όταν την βλέπουν οι χρήστες θα μεταμορφώνεται σε 135×135, οπότε φροντίστε το logo σας να μπορεί να διαβαστεί και λίγο μικρότερο από ότι το ανεβάζετε. Υπολογίστε και ένα margin γύρω-γύρω, Facebook είναι αυτό.
  6. Στη σελίδα μπορείτε να έχετε μέχρι 12 tabs, αλλά θα φαίνονται μόνο τα 4 χωρίς κλικ από τον χρήστη. Από τα 4, το πρωτό είναι αναγκαστικά οι φωτογραφίες και το δεύτερο είναι (αρχικά αλλά μπορεί να αλλάξει θέση) ένα mini Insights εργαλείο που είναι διαθέσιμο σε όλους και δίνει πληροφορίες για τη σελίδα. Δείτε παράδειγμα εδώ.
  7. Δίπλα από τα tabs, εμφανίζεται ένα preview του tab About. Αν έχετε κάποιο link προς website ή καμπάνια, καλό είναι να το βάλετε εδώ.
  8. Τα tabs έχουν πλέον πλάτος 780 pixels από 520 που είχαν πριν. Δείτε εδώ πώς ένα παλιό tab αφήνει κενό χώρο στο νέο format (μέχρι να το αλλάξω). UPDATED: Δείτε τα σχόλια από κάτω σχετικά με το τι συμβαίνει με το πλάτος των tabs και τα margins του Facebook.
  9. Τα εικονίδια των tabs που ο χρήστης έβλεπε σε διαστάσεις 16×16 τώρα μεγάλωσαν, αλλά δεν είναι πλέον τετράγωνα.
  10. Οι χρήστες μπορούν πλέον να στείλουν μήνυμα στη σελίδα και να τους απαντήσει κάποιος διαχειριστής. Δε μπορεί όμως ο διαχειριστής να ξεκινήσει αυτή την επικοινωνία, πρέπει να ξεκινήσει από το χρήστη.
  11. Επιτέλους το Facebook κάνει πιο ξεκάθαρη τη διαδικασία αλλαγής ονόματος σελίδας ανεξαρτήτου μεγέθος. Κάντε ένα κλικ εδώ για να αιτηθείτε αλλαγή ονόματος σελίδας.
  12. Αν δεν έχετε ήδη live στατιστικά (Insights) στη σελίδα σας, τότε πολύ σύντομα θα έχετε, καθώς καταργείται η καθυστέρηση των Insights.
Αυτές τις αλλαγές βρήκα εγώ και μπορεί να υπάρχουν κι άλλες, οπότε θα κάνω update αυτό το άρθρο.
by George Anagnostopoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου