Αν έχοντας ένα facebook page ή μια
ομάδα νομίζετε ότι διαφημίζεστε στα κοινωνικά δίκτυα και μάλιστα τσάμπα…
είστε απλά γελασμένοι!!!
Μια σημαντική παρανόηση σχετικά με τα social media
είναι ότι πρόκειται για δωρεάν κανάλια επικοινωνίας. Και ότι το μόνο
που χρειάζεται να κάνεις είναι να τα χρησιμοποιήσεις για να στείλεις
στον κόσμο το (διαφημιστικό) σου μήνυμα. Δυστυχώς όμως αλλά και ευτυχώς δεν είναι έτσι!
Δυστυχώς γιατί το μάρκετινγκ στα social media είναι πολλά πράγματα αλλά όχι δωρεάν. Ναι, το να δημιουργήσεις μια Facebook Page, ένα blog ή ένα κανάλι στο Youtube δεν κοστίζει απολύτως τίποτε. Το να τα υποστηρίξεις όμως επαρκώς με ποιοτικό περιεχόμενο κοστίζει.
Ευτυχώς γιατί αν τα social media
απέδιδαν τόσο εύκολα για όλους, θα έχαναν το ανταγωνιστικό τους
πλεονέκτημα. Σκεφτείτε τους υπολογιστές. Για όλες τις επιχειρήσεις είναι
πλεονέκτημα η χρήση τους. Αν όμως κάποιες από αυτές μπορούσαν να τους
χρησιμοποιήσουν ενώ κάποιες άλλες όχι (επειδή δεν μπορούσαν να
προχωρήσουν στην επένδυση ή δεν είχαν κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό),
οι πρώτες θα είχαν τεράστιο προβάδισμα.
Όταν τους είπα ότι τα social media είναι δωρεάν, άρχισαν να με κοιτάζουν περίεργα…
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα social media.
Σε (όχι και τόσο μεγάλο) βάθος χρόνου όλες οι εταιρείες θα τα
χρησιμοποιούν. Ακριβώς όπως χρησιμοποιούν σήμερα τους υπολογιστές ή το
Internet. Μέχρι την πλήρη μετάβαση όμως, οι early adopters θα έχουν το
πλεονέκτημα.
Δεν είναι όμως υπερβολικά πολλή δουλειά;; Αν μιλάμε και για διαχείριση brand reputation και για PR επαφές με τους bloggers του κλάδου μας και για επικοινωνία με τα μέλη της Facebook Page
μας και για δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και για μέτρηση απόδοσης
των ενεργειών μας και… και… δεν μας φτάνει όχι το 8ωρο αλλά ούτε οι 24
ώρες τις ημέρας.
Ήδη μένουμε στο γραφείο περισσότερο απ’ ό,τι θα έπρεπε. Αν προσθέσουμε και τα social media
στις δουλειές μας το σπίτι μας δεν θα το βλέπουμε ούτε με το κιάλι. Θα
μας βλέπουν τα παιδιά μας και θα λένε ποιος είναι αυτός ο κύριος, δεν
τον έχω ξαναδεί…
Αν και θα έλεγα ότι είστε λίγο υπερβολικοί,
τα πιο πάνω είναι αλήθεια. Αν μια επιχείρηση αποφασίσει να ασχοληθεί
σοβαρά, θα πρέπει να διαθέσει αρκετούς πόρους.
Με πληροφορίες από socialmediacoach.gr
Posted by theCosmic
www.cretadrive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου