Η online διαφήμιση είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους και πιο αποτελεσματικός τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.
Για να αποκτήσετε την βέλτιστη απόδοση, είναι πολύ σημαντικό η online διαφήμιση σας να είναι προσιτή για τα πορτοφόλια των καταναλωτών και να τους προσελκύει να αγοράσουν αυτά που έχετε να τους προσφέρετε.
Ένα από τα σημαντικά σημεία που πρέπει να θυμόμαστε στο online advertising είναι ότι το κοινό σας δεν πρόκειται να περάσει όλη την ημέρα στην ιστοσελίδα σας. Έτσι, χρειάζεται να δημιουργήσετε έναν ισχυρό και ελκυστικό τίτλο για να έχετε την αμέριστη προσοχή του κοινού-στόχου σας. Προσέξτε καλά, δεν έχετε περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα από το χρόνο τους. Το κοινό σας θα συνεχίσει να διαβάσει πιο κάτω μόνο αν ο τίτλος είναι ενδιαφέρον.
Ο τίτλος σας πρέπει να προσελκύει την προσοχή και το ενδιαφέρον από την πλευρά του πελάτη σας και να αναφέρει με σαφήνεια τα οφέλη για εκείνον. Θα πρέπει να δημιουργεί μια επείγουσα ανάγκη για δράση και να αναγκάζει τους αναγνώστες να διαβάσουν για περαιτέρω.
Για να δημιουργήσετε ένα ισχυρό τίτλο για την online διαφημιστική καμπάνια σας, θα χρειαστεί να γνωρίζετε λίγα πράγματα για την ψυχολογία του καταναλωτή. Να ξέρετε τι τους παρακινεί τους περισσότερους και τι είναι αυτό που πυροδοτεί την περιέργειά τους.
Σύμφωνα με την ψυχολογία και την θεωρία της ιεράρχησης των αναγκών, κάθε άνθρωπος διαθέτει 5 βασικές ανάγκες που πρέπει να ικανοποιούνται.
Η πρώτη είναι μεταξύ των βασικών αναγκών ,είναι η φυσιολογική ανάγκη για τροφή, ένδυση, στέγη και sex. Η δεύτερη είναι η ασφάλεια, η οικονομική, σωματική και συναισθηματική ασφάλεια. Η επόμενη στην σειρά είναι η κοινωνική ασφάλεια, η ανάγκη να αγαπηθούν και να γίνουν αποδεκτοί από την κοινωνία. Μόλις αυτές οι βασικές ανάγκες ικανοποιηθούν, οι άνθρωποι θα προχωρήσουνε σε άλλες ανάγκες .
Μόλις καταλάβετε τις βασικές ανάγκες των ανθρώπων, ξέρετε το πώς θα τους καθοδηγήσετε. Τώρα, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τις ενσωματώσετε στο στον τίτλο σας.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικούς από τους πιο αποτελεσματικούς τίτλους που θα βελτιώσουν την online διαφημιστική εκστρατεία σας:
«Πώς να αποκτήσετε αυτό που θέλετε» ή «Πώς να χάσετε 7kg σε 30 ημέρες» είναι μερικά από τα παραδείγματα αποτελεσματικής online διαφήμισης.
Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να κεντρίσετε την προσοχή των καταναλωτών είναι να κάνετε ερωτήσεις με θέματα που σχετίζονται με αυτούς. Για παράδειγμα: «Έχετε κουραστεί να δουλεύετε για το αφεντικό σας».
Υπογραμμίζοντας τα οφέλη επίσης λειτουργεί καλά «Κερδίστε έξτρα εισόδημα στον ελεύθερο χρόνο σας».
Επίσης, με ενημερωτικούς τίτλους όπως: «Μία σημαντική ανακάλυψη στην online διαφήμιση»
Οι τίτλοι θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το ενδιαφέρον των δυνητικών πελατών σας και να τους υποχρεώσουν να διαβάσουν αυτά που έχετε να πείτε. Τέλος βεβαιωθείτε ότι το υπόλοιπο του διαφημιστικού κειμένου σας είναι αρκετά σαγηνευτικό για να παρακινήσει τους καταναλωτές να αγοράσουν από εσάς.
English Version - What’s the secret of online advertising?
www.aboutu.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου