Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Linkedin Brand Pages – Γιατί αξίζουν την προσοχή των επιχειρήσεων;




Είναι γεγονός ότι το Marketing μέσω του επαγγελματικού δικτύου LinkedIn βρίσκεται τελευταίο στη λίστα των σύγχρονων επιχειρήσεων, πολύ χαμηλότερα από το Marketing μέσω Facebook, Twitter ή Google+.  Η αλήθεια είναι όμως ότι οι σελίδες του LinkedIn έχουν πολλά να δώσουν σε μία επιχείρηση.

Σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν οι εξωτερικοί πελάτες, οι καταναλωτές – εκείνοι δηλαδή που αγοράζουν τα προϊόντα (ή τις υπηρεσίες) της εταιρείας, αλλά υπάρχουν και οι εσωτερικοί πελάτες, δηλαδή οι εργαζόμενοι. Όταν μια επιχείρηση δημιουργεί μια Facebook Page για να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό, να το ενημερώσει για τα προϊόντα της και να επικοινωνήσει μαζί του, γιατί να μην δημιουργήσει και μια LinkedIn Company Page, ώστε να δικτυώσει τους εργαζομένους της και τους λοιπούς επαγγελματίες της αγοράς και να τους προσελκύσει με έναν τόνο περισσότερο επαγγελματικό;
Παρακάτω λοιπόν παραθέτουμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους θεωρούμε ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν παρουσία στο LinkedIn:
  1. Κάνεις μια ολοκληρωμένη παρουσίαση της επιχείρησης σου, με τρόπο επαγγελματικό, σοβαρό και ξεκάθαρο.
  2. Παρουσιάζεις ελεύθερα τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
  3. Αναπτύσσεις engagement με τους followers.
  4. Δημοσιεύεις εύκολα αγγελίες εργασίας και απευθύνεσαι σε ένα κοινό το οποίο λειτουργεί με «επαγγελματικούς όρους» μέσα στο δίκτυο αυτό
  5. Απευθύνεσαι σε ένα κοινό το οποίο παρουσιάζεται με τα πραγματικά του στοιχεία, την προϋπηρεσία του, την εκπαίδευσή του και κάθε άλλη πληροφορία. Με τον τρόπο αυτό μπορεί κανείς να εξάγει ενδιαφέροντα και χρήσιμα στατιστικά στοιχεία δεδομένα.
Και όλα αυτά γίνονται γιατί οι χρήστες του LinkedIn χρησιμοποιούν το δίκτυο για τους εξής λόγους:
  • Για να αναζητήσουν πληροφορίες για επιχειρήσεις που τους ενδιαφέρουν
  • Να ενημερωθούν απο άλλους γνωστούς επαγγελματίες, καθώς θεωρούν ότι οι πληροφορίες που λαμβάνουν απο το LinkedIn είναι πολύ πιο αξιόπιστη απο εκείνη που βρίσκουν στο Facebook.
  • Αναζητούν θέσεις και προγράμματα εργασίας, στη χώρα τους αλλά και στο εξωτερικό.
Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι η σελίδα μιας επιχείρησης στο LinkedIn δεν είναι εκείνη η οποία θα επηρεάσει τους καταναλωτές ούτε εκείνη η οποία θα προκαλέσει αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας. Μπορεί να γίνει όμως το ιδανικό «πρόσωπο» της επιχείρησης για τους επαγγελματίες του κλάδου και να βοηθήσει στην κατάλληλη τοποθέτηση της online εικόνας της εταιρείας στο συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.

Γιώργος Λάμπρου
www.gugoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου