Ειδικότερα, η Adobe εισήγαγε πολλές νέες καινοτομίες μέσω της Adobe Digital Marketing Suite, συμπεριλαμβανομένων των: Adobe Social: Ένα νέο προϊόν μέσα στη Digital Marketing Suite, το Adobe Social συνδυάζει το social publishing και το engagement με το monitoring, το social ad buying και τα analytics που μπορούν να συσχετίσου την κοινωνική δραστηριότητα με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Για τα στελέχη που έχουν social marketing «ευθύνες», όπως είναι οι digital marketers, οι community managers, το customer service, τα στελέχη δημοσίων σχέσεων, οι ad buyers, οι analysts και άλλοι, η Adobe παρέχει μία μοναδική πλατφόρμα ώστε να ευθυγραμμίσουν και να επεξεργαστούν τη διαχείριση, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση των social media στρατηγικών, και να δράσουν αναλόγως στο σύνολο των άλλων digital marketing ενεργειών τους. Predictive Marketing: Οι νέες δυνατότητες predictive marketing μέσω της Adobe Digital Marketing Suite, μειώνουν την πολυπλοκότητα καταγραφής κανονιστικών συμπεριφορών σε μεγάλα δεδομένα.
Αυτά τα εργαλεία, θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες του marketing να αξιολογούν πιο γρήγορα και πιο εύκολα τα ολοένα αυξανόμενα δεδομένα, για τον εντοπισμό των πιο χρήσιμων insights, όπως επίσης και να αξιοποιήσουν τον εκτεταμένο όγκο δεδομένων ιστορικού για την πρόβλεψη των μελλοντικών αποτελεσμάτων. Personalisation: Η Adobe ανακοίνωσε μία σημαντική αναβάθμιση στη λύση Web Experience Management, η οποία αποτελεί μέρος της adobe Digital Marketing Suite και βοηθά τους marketers να καθοδηγούν το engagement προσφέροντας πιο ολοκληρωμένες και πιο εννοιολογικά συναφείς εμπειρίες στο διαδίκτυο, στις φορητές συσκευές και στα social media. Στον πυρήνα της λύσης WEM, βρίσκεται το Adobe CQ 5.5, η πλέον πρόσφατη έκδοση του κορυφαίου Web Content Management λειτουργικού, το οποίο είναι πλέον πλήρως ενσωματωμένο με πολλά άλλα προϊόντα της Suite, όπως τα Scene7, Search&Promote και SiteCatalyst.
www.drn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου