Η δημιουργία ενός Business Plan, περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός Marketing Plan.
Η σωστή προοπτική
Για την Δημιουργία ενός Μarketing Plan, πρώτα θα αναπτύξουμε περιληπτικά τα απαραίτητα για τη δημιουργία ενός Business plan.Και αυτό επειδή οι αρχικές ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνουμε, για την δημιουργία του Marketing Plan δίνουν στο Business Plan την κατεύθυνση που χρειάζεται.
1. Ποιους προσπαθούμε να προσεγγίσουμε και πώς θα τους προσεγγίσουμε;
2. Ποια είναι η αρχική και τρέχουσα δαπάνη διαφήμισης στον προϋπολογισμό μας;
3. Πώς θα παρακολουθούμε τα αποτελέσματα;
Κάνοντας το απλό
Οι επιχειρηματίες διερευνούν, το πώς μπορεί η ζωή μας να γίνει ποιο εύκολη. Από τις εφευρέσεις με σκοπό να κάνουν την εργασία ευκολότερη, έως τα συστήματα παραγωγής, η πρόθεση είναι να τα τροποποιήσουμε όλα με σκοπό την απλοποίηση.Μπορούμε να προσθέσουμε νέους τρόπους προσέγγισης, στο συγκεκριμένο κοινό αλλά πρέπει πρώτα να καθορίσουμε ποιο είναι. Όταν τους γνωρίσουμε, πρέπει να προσπαθήσουμε να τους γνωρίσουμε ακόμη καλύτερα. Εάν ξέρουμε ποιους σκοπεύουμε να προσεγγίσουμε είναι εύκολο να βρούμε που μπορούμε να τους συναντήσουμε.
Πόσο θα κοστίσει;
Εάν ο στόχος μας είναι να έχουμε ένα μικρό κοινό, το κάνουμε με μερικά flyers και με το στόμα σε στόμα.Οι σοβαροί μακροπρόθεσμοι στόχοι απαιτούν την δημιουργία ενός Business Plan, που όχι μόνο θα παραγάγει την άμεση, αλλά και την μελλοντική προσοχή. Αυτό περιλαμβάνει δαπάνες σε διαφημιστικές καμπάνιες.
Ανεξάρτητα από το πώς σκοπεύουμε να γίνει η προώθηση, ή ποια είναι τα όρια προϋπολογισμών μας, δημιουργώντας ένα Marketing Plan, οι μακροπρόθεσμες προσπάθειες πρέπει να είναι συσσωρευτικές. Δεδομένου ότι το momentum του marketing κερδίζει έδαφος, το Business Plan μπορεί να καθοριστεί και να ξεκαθαριστεί.
Οι επαγγελματίες ελέγχουν τα πάντα. Οι επιχειρηματίες που τα κατανοούν δεν αφήνουν αυτήν την ευθύνη σε άλλους. Ακόμα κι αν το Marketing μεταφέρεται, ο ιδιοκτήτης επιχείρησης πρέπει να καταλάβει ακριβώς πώς παρακολουθείτε η πρόοδο κάθε διαδικασίας.
Εάν μια συγκεκριμένη Marketing campaign προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον αλλά παράγει λίγες η καθόλου πωλήσεις, πρέπει να επανεξεταστεί. Το Marketing Plan πρέπει να τροφοδοτήσει το Business Plan.
Πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία, μεταξύ της δημιουργίας ενός Marketing Plan που κοστίζει περισσότερο από αυτά που παράγει η επιχείρηση αλλα και δημιουργώντας ένα Business Plan που δεν τροφοδοτεί σωστά τον προϋπολογισμό του Marketing.Παρακολουθώντας αποτελεσματικά και τα δύο σχέδια, θα μπορέσει μια επιχείρηση να διατηρήσει αυτήν την ισορροπία.
www.internetingeniousmarketing.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου