Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Γιατί πρέπει να παρακολούθείτε τακτικά την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας;


Τα στατιστικά μιας ιστοσελίδας αποτελούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την αξιολόγηση της αποδοτικότητά της. Ορισμένα πακέτα προβολής στατιστικών στοιχείων επισκεψιμότητας περιέχουν αναλυτικές λεπτομέρειες και κατά συνέπεια δεν είναι εύκολο να τα διαβάσει κάποιος, ο οποίος δεν έχει τη σχετική εμπειρία.
 
Υπάρχουν όμως στατιστικά στοιχεία που εμπεριέχουν χρήσιμες πληροφορίες και βοηθούν στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Πέντε από τα κυριότερα είναι τα παρακάτω:


  • Χρόνος παραμονής: Ο αριθμός αυτός αναφέρεται στο μέσο χρόνο παραμονής των επισκεπτών σε συγκεκριμένες σελίδες της ιστοσελίδας σας. Προφανώς, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός αυτός, τόσο πιο ενδιαφέρον βρίσκουν οι επισκέπτες το περιεχόμενο των αντίστοιχων σελίδων.
  • Exit points: Αφορά στις σελίδες που κάνουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να φύγουν από αυτή. Γνωρίζοντας τες, μπορείτε να ρυθμίσετε ανάλογα το περιεχόμενο τους, ώστε να κεντρίζουν περισσότερο το ενδιαφέρον τους.
  • Υποψήφιοι πελάτες: Αυτός είναι ο αριθμός των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας που κάνουν κάτι για να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους (σ.σ, το email τους ή και περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας), π.χ. εγγραφή στο newsletter σας ή εκδήλωση ενδιαφέροντος για ένα προϊόν/υπηρεσία σας.  O αριθμός αυτός είναι πολύ σημαντικός, αφού από εκεί προέρχονται οι πελάτες σας.
  • Ποσοστό μετατροπής: Αυτό είναι το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, που γίνονται υποψήφιοι πελάτες αφήνοντας σας τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Για παράδειγμα, αν σε μια μέρα έχετε 200 επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και από αυτούς οι 3 σας αφήσουν το e-mail τους, το ποσοστό μετατροπής σας είναι 1,5%. Το ποσοστό μετατροπής είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς καταδεικνύει πόσο αποτελεσματική είναι η ιστοσελίδα σας στο να μετατρέπει τους απλούς επισκέπτες σε υποψήφιους πελάτες.
  • Προέλευση επισκεπτών: Αυτό το στατιστικό στοιχείο υποδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουν οι επισκέπτες την ιστοσελίδα σας (π.χ. μηχανές αναζήτησης, διαφημίσεις, δωρεάν καταχωρήσεις σε καταλόγους κτλ).  Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα, σχετικά με το πόσο αποδοτική είναι η προώθηση της ιστοσελίδας στο διαδίκτυο. Αν λόγου χάρη η ιστοσελίδα σας δέχεται περισσότερους επισκέπτες από μία δωρεάν καταχώρηση που έχει σε κάποιο κατάλογο παρά από μία πληρωμένη διαφήμιση, τότε μάλλον θα πρέπει να επανεξετάσετε τον τρόπο διαφήμιση σας.
Ο τακτικός έλεγχος των στατιστικών της ιστοσελίδας σας, είναι απαραίτητος για την καλύτερη προώθηση της ιστοσελίδας σας στο διαδίκτυο.

www.web-experts.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου