Πώς
επηρεάζει η συχνότητα δημοσίευσης νέων άρθρων την προώθηση ιστοσελίδων, την
αύξηση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων στο Google;
Πρόκειται για μία συνήθης ερώτηση που
θέτουν ειδικότερα αρχάριοι bloggers. Η απάντηση είναι σχετική. Υπάρχουν
bloggers που δημοσιεύουν μία φορά την εβδομάδα και γνωρίζουν πολύ μεγάλη
επιτυχία. Αυτοί είνοι όμως συνήθως επιτυχημένοι συγγραφείς που έχουν
ήδη χτίσει ένα ακροατήριο που τους αποδέχεται.
Εδώ επιθυμώ να σας παρουσιάσω πώς εχουν
τα πράγματα στηριζόμενη σε επιτυχημένα διεθνή μπλογκ. Στην Ελλάδα, η
σημασία που μπορεί να διαδραματίσει το μπλογκ για την πορεία μίας
επιχείρησης δεν έχει γίνει ακόμα ευρέως αποδεκτή. Το πώς μπορεί να συμβάλλει ένα μπλογκ στην προώθηση ιστοσελίδων και τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης αναπτύχθηκε σε προηγούμενο άρθρο.
Καταρχήν, ξεκινώντας ένα μπλογκ δύο είναι τα βασικά θέματα προς διευκρίνηση :-
Ποιοι είναι οι στόχοι του μπλογκ σας;
-
Με βάση τους στόχους αυτούς, με ποια συχνότητα πρέπει να το ανανεώνετε;
Λάβετε υπόψιν σας τα παρακάτω:
Το περιεχόμενο του μπλογκ παίζει ρόλο κλειδί
Το περιεχόμενο σας είναι ο βασιλιάς.
Εν ολίγης, αυτό σημαίνει ότι το ποιο σημαντικό πράγμα ενός μπλογκ είναι
το περιεχόμενο που δημοσιεύετε μέσω των άρθρων που ποστάρετε (blog
post). To να αρέσει το μπλογκ σας είναι συνδιασμός πολλων στοιχείων: του
θέματος σας, της γνώμης που εκφράζετε, του συγγραφικού στυλ σας και της
φρεσκάδας του μπλογκ. Η φρεσκάδα σχετίζεται άμεσα με τη συχνόδητα
δημοσίευσης άρθρων.
Η θεωρία σχετικά με τη συχνότητα δημοσίευσης
Θα αγοράζατε ποτέ μία εφημερίδα εάν τα άρθρα της ήταν συνεχώς τα ίδια; Πιθανότατα όχι.
Αντιθέτως, εάν τα άρθρα είναι
διαφορετικά καθημερινά είναι πολύ πιθανό να αγοράζετε την εφημερίδα κάθε
μέρα εφόσον σας ενδιαφέρει το θέμα της.
Η ίδια ακριβώς θεωρία ισχύει και για το περιεχόμενο του μπλογκ.
Εάν δεν ανανεώνετε το περιεχόμενο του συχνά δεν υπάρχει κανένας λόγος να το επισκεφθούν οι χρήστες του Internet!
Δεν υπάρχει κάτι καινούργιο να δουν!
Αντιθέτως εάν δημοσιεύετε νέο χρήσιμο
περιεχόμενο συχνά οι χρήστες θα το επισκέπτονται συχνά για να
διαπιστώσουν τί έχετε να πείτε. Όσο περισσότερο συχνά δημοσιεύευτε νέα
άρθρα τόσο περισσότερο περιεχόμενο προσθέτετε και τόσο περισσότεροι
χρήστες θα επισκέπτονται το μπλογκ αφού έχουν κάποιο λόγο για να το
επισκέπτονται.
Μεγάλη συχνότητα δημοσίευσης άρθρων μπορεί να προσεγγίσει νέους επισκέπτες
Τα νέα άρθρα του μπλογκ αποτελούν τον
λόγο επίσκεψης των χρηστών στο μπλογκ σας. Παράλληλα αυτό το νέο
περιεχόμενο ευνοεί το μπλογκ σε ότι αφορά το SEO και πιο συγκεκριμένα το
greek SEO (Search Engine Optimization gr / SEO
greece). Κάθε νέο άρθρο αποτελεί σημείο εισόδου για τους χρήστες ώστε να
βρουν το μπλογκ σας μέσω των μηχανών αναζήτησης και πιο συγκεκριμένα
του Google. Όσο περισσότερα σημεία εισόδου δημιουργείτε τόσο
περισσότερες οι πιθανότητες να βρουν το μπλογκ νέοι αναγνώστες και άρα
να ανακαλύψουν την εταιρική σας ιστοσελίδα, τα προιόντα και τις
υπηρεσίες σας.
Μεγάλη συχνότητα δημοσίευσης άρθρων (blog posting) συμβάλλει στο να διατηρήσετε τους επισκέπτες του μπλογκ
Η συχνή δημοσίευση άρθρων συμβάλει στην
προσέλκυση νέων επισκεπτών που μπορεί να αποφασίσουν να εγγραφούν στο
μπλογκ. Έτσι κάθε φορά που δημοσιεύεται νέο περιεχόμενο, οι
εγγεγραμμένοι χρήστες θα ανακαλύψουν το άρθρο στο feed RSS ή θα λάβουν
email που θα τους κατευθύνει στο μπλογκ σας για να διαβάσουν το άρθρο
σας.
Αυτό σημαίνει ότι έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να αυξήσετε την επισκεψιμότητα κάθε φορά που δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο.
Καθορίστε τους στόχους του μπλογκ και επιλέξτε τη συχνότητα δημοσίευσης
Εάν επιθυμείτε να φτιάξετε ένα
επιτυχημένο μπλογκ και να κυριαρχήσετε σε μία συγκεκριμένη αγορά τότε η
συχνότητα δημοσίευσης άρθρων είναι σημαντική.
Οι παρακάτω άγγραφοι κανόνες κυριαρχούν στη μπλογκοσφαίρα:
- Για μέγιστη ανάπτυξη: Ποστάρετε πολλές φορές τη μέρα (3-4 φορές / ημέρα) για να οδηγήσετε πολλούς επισκέπτες.
- Για σταθερά αυξανόμενη ανάπτυξη: Ποστάρετε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
- Για αργό ρυθμό ανάπτυξης: Ποστάρετε 2-3 φορές την εβδομάδα.
- Για πολύ αργό ρυθμό ανάπτυξης : Ποστάρετε λιγότερο από 2-3 μέρες την εβδομάδα. Αυτός ο ρυθμός είναι καταλληλότερος για bloggers που χρησιμοποιούν το μπλογκ σαν χόμπυ και δεν διαθέτουν στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη μίας επιχείρησης.
Η ποιότητα του περιεχομένου είναι
προφανώς σημαντικότερη από την ποσότητα. Αλλά εάν επιθυμείτε να
ασχοληθείτε σοβαρά με το blogging είτε ως επάγγελμα είτε για την
προώθηση της επιχείρησης σας τότε πρέπει να συνδιάζετε και τα δύο:
ποιότητα κ ποσότητα!
webmarketing-greece.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου