Με πολλές ελπίδες και όνειρα για διάκριση θα ταξιδέψει στο Σαν Φρανσίσκο ο Έλληνας Γιώργος Καράμπελας που θα λάβει μέρος στο E-Bootcamp. 10-15 Απριλίου 2012.
O Γιώργος Καράμπελας, δημιουργός της επιχειρηματικής ιδέας "Agros", είπε χαρακτηριστικά στην πρόσφατη επίσκεψή του στο Corallia, το οποίο συνέβαλε καταλυτικά στην όλη προσπάθεια: «Αισθάνομαι το βάρος της πρώτης ελληνικής εκπροσώπησης στο διαγωνισμό Ε-bootcamp. Ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα και σε μια άξια εκπροσώπηση. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για όλη την προσπάθεια που καταβάλλετε και την πρωτοβουλία σας να δώσετε τη δυνατότητα σε Έλληνες φοιτητές να είναι μεταξύ των 100 καλύτερων απ' όλο τον κόσμο, προάγοντας με αυτόν τον τρόπο τη νεανική επιχειρηματικότητα».
Η ιδέα του Γιώργου Καράμπελα, δευτεροετή φοιτητή του τμήματος Οικονομικών Επιστημών της ΑΣΟΕ, με τίτλο "Agros", είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα με τη μορφή κοινωνικού δικτύου, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραγγείλουν αγροτικά προϊόντα απευθείας από τους παραγωγούς και στους παραγωγούς γεωργικών προϊόντων να είναι σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, το εμπόριο, την ανταλλαγή ιδεών, γνώσης και της τεχνολογίας.
Η ιδέα αυτή γεννήθηκε στον Γιώργο καθώς, κατάγεται από μια αγροτική περιοχή και αρκετοί συγγενείς του ασχολούνται με τη γεωργία. Σύμφωνα με τον ίδιο το μοντέλο αγοράς της γεωργίας είναι δυσλειτουργικό με το τρόπο που γίνεται σήμερα. Τα προϊόντα πωλούνται σε τιμή πολύ μεγαλύτερη από αυτό που πωλούνται από τους παραγωγούς. Θέλησε λοιπόν με αυτή την ιδέα, να δώσει λύση σε αυτό το πρόβλημα, βελτιώνοντας τις τιμές των γεωργικών προϊόντων και συμβάλλοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
To Ε-bootcamp διοργανώνεται από το Business Association of Stanford Entrepreneurial Students (BASES), του Stanford University και το Corallia, με την ευγενική υποστήριξη του ιδρύματος Μποδοσάκη, υποστηρίζει την ελληνική συμμετοχή.
http://www.epixeiro.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου