Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Πέντε εύκολοι τρόποι για να διαδώσετε την επιχείρηση σας στα Social Media


Τα Social Media είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για μικρές επιχειρήσεις να πιάσουν μεγάλο αριθμό πελατών με πολύ μικρό κόστος.
Παλιότερα χρειαζόταν να δαπανηθούν αρκετά χρήματα σε διαφημιστικές εταιρίες για την ανάπτυξη της εικόνας του σήματος για την επιχείρηση σας. Πλέον τα Social Media έχουν μπει δυνατά στο παιχνίδι!

Σελίδες όπως το twitter, facebook και LinkedIn σας δίνουν την ευκαιρία να χτίσετε και να σταθεροποιήσετε το εμπορικό σας σήμα. Μπορείτε να προσεγγίσετε εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες από του δυνητικούς πελάτες σας με τον πλέον οικονομικότερο τρόπο.
σας δίνουν την ευκαιρία να χτίσετε και να σταθεροποιήσετε το εμπορικό σας σήμα.

 Μπορείτε να προσεγγίσετε εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες από του δυνητικούς πελάτες σας με τον πλέον οικονομικότερο τρόπο.
Οι παραδοσιακές τεχνικές marketing προσεγγίζουν βομβαρδίζοντας το κοινό με πληροφορίες για την επιχείρηση σας.  Δεν χρειάζεται να προσεγγίσετε το κοινό σας βάζοντας διαφημίσεις στην τηλεόραση, στα περιοδικά ή στις εφημερίδες. Στα Social Media το κοινό είναι εκεί, για όποιον ενδιαφέρεται να αναλάβει δράση. Η ενημέρωση από τα Social Media είναι προαιρετική και απαιτεί από τους χρήστες να συνδεθούν, να εγγραφούν ή να ακολουθήσουν (follow). Αυτά τα εργαλεία ζητούν από τους οπαδούς να αναλάβουν δράση και τους ενθαρρύνουν να αλληλεπιδρούν και να συμμετέχουν σε συζητήσεις. Αυτές οι συζητήσεις είναι που βοηθούν στο να κατανοήσουμε τί είναι σημαντικό για τους πελάτες και σας δίνουν την δυνατότητα να τελειοποιήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία. Μεγαλύτερη αλληλεπίδραση ισούται με μεγαλύτερη εμπλοκή με την κατανάλωση. Όσο μεγαλύτερη η αλληλεπίδραση του καταναλωτή τόσο βαθύτερη η εμπλοκή του για κατανάλωση.
Άρα, προτού ξεκινήσετε, ακολουθήστε μερικούς από τους παρακάτω κανόνες.
1)     Προσδιορίστε με σαφήνεια το αντικείμενο ενασχόλησης της επιχείρησης σας.
Ποιο είναι το μήνυμα της και τι είναι αυτό που σας κάνει να  ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας. Προσπαθήστε να έχετε ικανοποιημένους πελάτες.
2)     Αποφασίστε σε ποια Social Media sites θα αφιερώσετε χρόνο.
Μπορεί να χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στα Social Media, οπότε καλό είναι να ξέρετε εξ αρχής με ποια από αυτά θα ασχοληθείτε και αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και της ανάγκες της. Το twitter και το facebook είναι και τα δύο πολύ καλά Social Networks για B-2-C, ενώ το LinkeIn απευθύνεται πιο πολύ στην αγορά και σε επιχειρήσεις. Κάθε Social Media Network προσφέρει συγκεκριμένους τύπους από groups ή pages, έτσι ώστε να απευθύνεστε σε συγκριμένους τύπους ομάδων. Έτσι πετυχαίνουμε το σωστό target group κάθε φορά.
3)     Προσφέρετε κάτι ενδιαφέρον και αξιόλογο εκτός από το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Κανείς δεν θέλει να του πουλάνε συνεχώς, αν ακολουθήσετε αυτή την τακτική το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χάσετε τους οπαδούς σας. Πρέπει να σκέφτεστε πάντα τι είναι αυτό που θέλουν και τι θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον.
Τα Social Media είναι σχετικά με την συνομιλία, το περιεχόμενο και την δέσμευση. Να είστε γενναιόδωροι, να δίνετε πληροφορίες, συμβουλές ακόμα και  tips άλλων ανθρώπων. Η γενναιοδωρία ενισχύει την επιχείρηση σας και βοηθά την δημιουργία θετικού κλήματος ώστε  να προσελκύσετε οπαδούς.
Keep them connected and let them coming back for more
4)     Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα σας.
Υπάρχουν τρόποι να παρακολουθείτε την πρόοδο των Social Media στην επιχείρηση σας και ανακαλύψτε ποιο δουλεύει πιο πολύ για την δική σας επιχείρηση. Ποιες δημοσιεύσεις είχαν μεγαλύτερη απήχηση και τι είναι αυτό που ενδιαφέρει πιο πολύ το κοινό σας. Αυτό σας βοηθά να ανακαλύψετε τις θετικές προωθητικές ενέργειες και να εξαλείψετε αυτές που δεν λειτουργούν.
5)     Να ανταποκρίνεστε.
Κάντε κάποιον υπεύθυνο για τον έλεγχο των Social Media ώστε να μπορεί να τα παρακολουθεί καθημερινά και να ανταποκρίνεται στις ερωτήσεις η τα αιτήματα που μπορεί να έχουν οι δυνητικοί πελάτες σας.


social-net.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου