Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

SEM (Search Engine Marketing)



SEM

Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζεται η μέθοδος Search Engine Marketing για την προώθηση των ιστοσελίδων στις Μηχανές Αναζήτησης αλλά και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση αυτής.

Συχνές Ερωτήσεις

Ερώτηση 1η: Είναι απαραίτητο για μια ιστοσελίδα να βρίσκεται στη λίστα αποτελεσμάτων μιας Μηχανής Αναζήτησης προκειμένου να χαρακτηριστεί πετυχημένη;
Απάντηση: Βεβαίως είναι απαραίτητο για μια ιστοσελίδα να βρίσκεται στη λίστα αποτελεσμάτων μιας Μηχανής Αναζήτησης καθώς γνωρίζουμε πολύ καλά πλέον όλοι μας την ραγδαία εξάπλωση του Ίντερνετ και τον αριθμό των χρηστών αυτού! Επιπλέον είναι σαφές οτι όλοι οι χρήστες ότι ζητούν το βρίσκουν μέσα από τις Μηχανές Αναζήτησης.
Ερώτηση 2η: Η θέση εμφάνισης στις Μηχανές Αναζήτησης παίζει ρόλο;
Απάντηση: Πολλές έρευνες και μελέτες έχουν δείξει ότι αν η ιστοσελίδα της επιχείρησης δεν βρίσκεται μέσα στις τρεις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων μιας Μηχανής Αναζήτησης, τότε είναι πολύ πιθανό να μη βρίσκεται καθόλου στα αποτελέσματα αυτά. (Improve Your Search Engine Placement by Tony L. Callahan)
Επομένως μια καλή θέση της ιστοσελίδας στη λίστα της Μηχανής Αναζήτησης μπορεί να θεωρηθεί ίσως το πιο σημαντικό θέμα όσο αφορά τη σελίδα της επιχείρησης στο Διαδίκτυο.

Πως θα πετύχω καλή θέση εμφάνισης στις Μηχανές Αναζήτησης;

Η καλύτερη λύση για να κατακτήσετε μια καλή θέση στις Μηχανές Αναζήτησης είναι να βάλετε σε εφαρμογή την μέθοδο SEM (Search Engine Marketing).

Τι είναι το SEM (Search Engine Marketing);

Το  Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης είναι μια μορφή Μάρκετινγκ Διαδικτύου που επιδιώκει να προωθήσει τις ιστοσελίδες αυξάνοντας την προβολή στις σελίδες των Μηχανών Αναζήτησης μέσα από ένα σύνολο εργαλείων που συμβάλλουν στην αύξηση της ποιότητας και του αριθμού των επισκεπτών.
Τέτοια εργαλεία είναι τα εξής:
1.Pay Per Click
2.Paid Inclusion
3.Social Media Optimization
4.SEO

Αναλυτικά:

PPC-Pay Per Click

Η διαφήμιση με πληρωμένες καταχωρήσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Paid Inclusion

Διαφημιστικό πρόγραμμα το οποίο εγγυάται την καταχώριση των ιστοσελίδων ενός website στην βάση δεδομένων μιας μηχανής αναζήτησης με την καταβολή κάποιου αντιτίμου. Το συγκεκριμένο εργαλείο λειτουργεί όπως το PPC.
Paid Inclusion

SMO-Social Media Optimization

Το SMO είναι μία από τις δύο μεθόδους που βελτιστοποιεί (προσελκύει επισκέπτες) στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.
Δυο κατηγορίες Social Media Optimization:
  1. Χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης που προστίθενται στο ίδιο το περιεχόμενο. Πχ: RSS feeds, βαθμολογία χρήστη, εργαλεία δημοσκοπήσεων, κλπ
  2. Προωθητικές δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – εκτός από το περιεχόμενο που προωθείται, μεταξύ άλλων: blogging, σχολιάζοντας άλλα blogs, συμμετοχή σε ομάδες συζήτησης, κτλ.

SEO-Search Engine Optimization

Ελληνικός ορισμός: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Όμως στην πράξη είναι: Βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης
Αναλυτικά: Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης (search engine optimization) περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.
 SEO (Search Engine Optimization)

Στόχος του SEO

Στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή αποτελεσμάτων χρηστών του Internet που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Μεθοδολογία προώθησης

  1. Επιλογή λέξεων κλειδιά – (Keywords Selection)
  2. Βελτιστοποίηση της δομής του website (Website structure optimise)
  3. Βελτιστοποίηση του περιεχομένου website
  4. Καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης  (Search engines submissions)
  5. Δημιουργία συνδέσμων προς το website σας (Links building)

blog.e-bi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου