Πολλές επιχειρήσεις, όταν δημιουργούν το δικτυακό τους τόπο, δεν έχουν
ως σκοπό να πουλήσουν τα προϊόντα τους μέσω αυτού ή, ακόμη και στην
περίπτωση που το επιθυμούν, δε γνωρίζουν πώς να το πραγματοποιήσουν.
Κάποτε διάβασα για κάποιον που είχε διδακτορικό στο μάρκετινγκ και ο
οποίος παραδεχόταν ότι ο μικρός γιος του είχε μεγαλύτερες πωλήσεις από
αυτόν, αν και αφιέρωνε ατέλειωτες ώρες στον παραδοσιακό τρόπο μάρκετινγκ
και προώθησης των προϊόντων του.
Πολλοί από εσάς ίσως να εξακολουθείτε να εφαρμόζετε τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ και προώθησης. Κάποιοι πάλι ίσως να έχετε αναπτύξει κάποιες προηγμένες μεθόδους. Σε κάθε περίπτωση, αν διαθέτετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, το οποίο είναι μοναδικό, τίποτε δε μπορεί να συγκριθεί με τη δωρεάν διαφήμιση που μπορείτε να έχετε μέσω του Youtube. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας με ευκολία.
Παρότι είναι γεγονός ότι ορισμένοι χρήστες δημοσιεύουν τα βίντεό τους στο Youtube μόνο για διασκέδαση και για να προσελκύσουν επισκέπτες, οι οποίοι θα δουν το προφίλ τους, είναι δυνατόν να κερδίσει κάποιος χρήματα στο Youtube από τις επισκέψεις άλλων ατόμων.
Οι χρήστες του Youtube παρακολουθούν περίπου 10 εκατομμύρια βίντεο σε καθημερινή βάση, αριθμός που συνεχώς αυξάνεται, οπότε μπορεί να φανταστεί κανείς την προβολή που μπορεί να έχει το βίντεό σας αφού αναρτηθεί στο Youtube, και το μεγάλο αριθμό πιθανών αγοραστών του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Είναι ένας εύκολος και δωρεάν τρόπος για να κατευθύνετε τους επισκέπτες σας από το Youtube στο επιχειρηματικό σας site, blog ή οπουδήποτε προβάλλετε τα προϊόντα σας. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα προσεγμένο, απλό ή εκπαιδευτικό βίντεο, το οποίο να εξηγεί τα πλεονεκτήματα του προϊόντος σας και να προβάλλει την επιχείρησή σας. Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε πριν τη δημοσίευση ενός βίντεο στο Youtube είναι τα εξής:
1. Προσδιορίστε το προϊόν σας
Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε το προϊόν σας, να δείξετε τα πλεονεκτήματά του και το τι μπορεί να προσφέρει πραγματικά στον πελάτη. Πραγματοποιείστε έρευνα αγοράς σχετικά με το προσφέρει ο ανταγωνισμός και προσπαθήστε να προσθέσετε στο προϊόν ή την υπηρεσία σας, ιδιότητες, οι οποίες να του προσδίδουν μοναδική αξία και να το κάνουν να ξεχωρίζει από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των ανταγωνιστών.
2. Δημιουργείστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ
Πολλοί από εσάς ίσως να εξακολουθείτε να εφαρμόζετε τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ και προώθησης. Κάποιοι πάλι ίσως να έχετε αναπτύξει κάποιες προηγμένες μεθόδους. Σε κάθε περίπτωση, αν διαθέτετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, το οποίο είναι μοναδικό, τίποτε δε μπορεί να συγκριθεί με τη δωρεάν διαφήμιση που μπορείτε να έχετε μέσω του Youtube. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας με ευκολία.
Παρότι είναι γεγονός ότι ορισμένοι χρήστες δημοσιεύουν τα βίντεό τους στο Youtube μόνο για διασκέδαση και για να προσελκύσουν επισκέπτες, οι οποίοι θα δουν το προφίλ τους, είναι δυνατόν να κερδίσει κάποιος χρήματα στο Youtube από τις επισκέψεις άλλων ατόμων.
Οι χρήστες του Youtube παρακολουθούν περίπου 10 εκατομμύρια βίντεο σε καθημερινή βάση, αριθμός που συνεχώς αυξάνεται, οπότε μπορεί να φανταστεί κανείς την προβολή που μπορεί να έχει το βίντεό σας αφού αναρτηθεί στο Youtube, και το μεγάλο αριθμό πιθανών αγοραστών του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Είναι ένας εύκολος και δωρεάν τρόπος για να κατευθύνετε τους επισκέπτες σας από το Youtube στο επιχειρηματικό σας site, blog ή οπουδήποτε προβάλλετε τα προϊόντα σας. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα προσεγμένο, απλό ή εκπαιδευτικό βίντεο, το οποίο να εξηγεί τα πλεονεκτήματα του προϊόντος σας και να προβάλλει την επιχείρησή σας. Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε πριν τη δημοσίευση ενός βίντεο στο Youtube είναι τα εξής:
1. Προσδιορίστε το προϊόν σας
Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε το προϊόν σας, να δείξετε τα πλεονεκτήματά του και το τι μπορεί να προσφέρει πραγματικά στον πελάτη. Πραγματοποιείστε έρευνα αγοράς σχετικά με το προσφέρει ο ανταγωνισμός και προσπαθήστε να προσθέσετε στο προϊόν ή την υπηρεσία σας, ιδιότητες, οι οποίες να του προσδίδουν μοναδική αξία και να το κάνουν να ξεχωρίζει από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των ανταγωνιστών.
2. Δημιουργείστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου