Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε
η comScore, τον Νοέμβριο του 2011, περισσότεροι από 379 εκατ. Ευρωπαίοι
χρήστες έκαναν χρήση του διαδικτύου, με μέσο χρόνο παραμονής τις 27,8
ώρες.
Η έρευνα διεξήχθη σε 49 ευρωπαϊκές
αγορές και παρέχει αναλυτικά στοιχεία για τις 18 από αυτές. Μεταξύ των
ευρημάτων της, η μελέτη έδειξε επίσης ότι το 47,8 τοις εκατό των
Ευρωπαίων, επισκέπτεται ιστοσελίδες εφημερίδων, με το κυριότερο ποσοστό
των επισκέψεων να αφορά το top 5 των ιστοσελίδων εφημερίδων και να
προέρχονται από πρότερη επίσκεψη των χρηστών στο Facebook.
1 στους 2 Ευρωπαίους χρήστες επισκέπτεται ειδησεογραφικά sites
Τον Νοέμβριο του 2011, 181,5 εκατ. μοναδικοί χρήστες στην Ευρώπη επισκέφθηκαν ιστοσελίδες εφημερίδων, γεγονός που επιδεικνύει μία αύξηση κατά 9 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος. Η Daily Mail συνέχισε να προσελκύει το μεγαλύτερο ακροατήριο με 20,1 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, ακολουθούμενη από την Guardian με 15,7 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες. Οι τουρκικές εφημερίδες Χουριέτ και Μιλιέτ και η γερμανική εφημερίδα Bild κλείνουν την πρώτη πεντάδα, με κάθε μία να έχει προσελκύσει περίπου 10 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες.
Ευρωπαίοι χρήστες ηλικίας 15+
Στοιχεία για επισκέπτες ιστοσελίδων εφημερίδων
Πηγή: comScore Media Metrix
Η ανάλυση των σελίδων που επισκέφτηκαν οι ευρωπαίοι χρήστες πριν από την επίσκεψη στο top 5 των ιστοσελίδων των εφημερίδων, δείχνει ότι οι ιστοσελίδες του Google προηγούνται με ποσοστό τουλάχιστον 12 τοις εκατό των επισκέψεων στο top 5 των ειδησεογραφικών σελίδων, με σημαντικά υψηλότερο ποσοστό να αφορά την Daily Mail και την Guardian (πάνω από 23 τοις εκατό της εισερχόμενης κίνησης του site προήλθε από Google sites). Τουλάχιστον το 10 τοις εκατό των επισκέψεων στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, προέρχεται μετά από επίσκεψη των χρηστών στο Facebook. (στα δεδομένα αυτά συμπεριλαμβάνονται τόσο οι άμεσες παραπομπές από το Facebook αλλά και οι άμεσες επισκέψεις μετά από επιλογή του χρήστη μέσω του Facebook.)
Από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την ComScore, αποδεικνύεται και η μεγαλύτερη εξάπλωση της χρήσης του Facebook στην ευρωπαϊκή αγορά. Μία εξάπλωση που αποδεικνύει πως αυξάνεται σημαντικά κάθε έτος η κίνηση και στις ιστοσελίδες μέσω των social media.
Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες ιστοσελίδες
Τα Google Sites συνέχισαν να κατατάσσονται ως ο κορυφαία διαδικτυακός προορισμός για τον μήνα Νοέμβριο με 347 300 000 μοναδικούς επισκέπτες, φθάνοντας το 91,5 τοις εκατό του συνολικού ευρωπαϊκού κοινού του διαδικτύου. Εν τω μεταξύ, η ρωσική ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης VKontakte συνέχισε να εμφανίζει την υψηλότερη μέση παραμονή για τους χρήστες, με τους ευρωπαίους επισκέπτες να παραμένουν κατά μέσω όρο 438,9 λεπτά (7,3 ώρες) στην ιστοσελίδα.
www.advertising.gr
1 στους 2 Ευρωπαίους χρήστες επισκέπτεται ειδησεογραφικά sites
Τον Νοέμβριο του 2011, 181,5 εκατ. μοναδικοί χρήστες στην Ευρώπη επισκέφθηκαν ιστοσελίδες εφημερίδων, γεγονός που επιδεικνύει μία αύξηση κατά 9 τοις εκατό από το προηγούμενο έτος. Η Daily Mail συνέχισε να προσελκύει το μεγαλύτερο ακροατήριο με 20,1 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, ακολουθούμενη από την Guardian με 15,7 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες. Οι τουρκικές εφημερίδες Χουριέτ και Μιλιέτ και η γερμανική εφημερίδα Bild κλείνουν την πρώτη πεντάδα, με κάθε μία να έχει προσελκύσει περίπου 10 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες.
Ευρωπαίοι χρήστες ηλικίας 15+
Στοιχεία για επισκέπτες ιστοσελίδων εφημερίδων
Πηγή: comScore Media Metrix
| Μοναδικοί χρήστες σε εκατ. |
Σύνολο χρηστών διαδικτύου : | 379,402 |
Νέα/Πληροφόρηση - Εφημερίδες | 181,529 |
Mail Online | 20,068 |
Guardian.co.uk | 15,705 |
Hurriyet.com.tr | 10,429 |
Bild.de | 9,663 |
Milliyet.com.tr | 9,628 |
ElPais.com | 8,472 |
Elmundo.es Sites | 7,849 |
KP.ru (Komsomolskaya Pravda) | 7,233 |
Telegraph Media Group | 6,877 |
RIA.ru (RIA Novosti) | 6,182 |
Η ανάλυση των σελίδων που επισκέφτηκαν οι ευρωπαίοι χρήστες πριν από την επίσκεψη στο top 5 των ιστοσελίδων των εφημερίδων, δείχνει ότι οι ιστοσελίδες του Google προηγούνται με ποσοστό τουλάχιστον 12 τοις εκατό των επισκέψεων στο top 5 των ειδησεογραφικών σελίδων, με σημαντικά υψηλότερο ποσοστό να αφορά την Daily Mail και την Guardian (πάνω από 23 τοις εκατό της εισερχόμενης κίνησης του site προήλθε από Google sites). Τουλάχιστον το 10 τοις εκατό των επισκέψεων στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, προέρχεται μετά από επίσκεψη των χρηστών στο Facebook. (στα δεδομένα αυτά συμπεριλαμβάνονται τόσο οι άμεσες παραπομπές από το Facebook αλλά και οι άμεσες επισκέψεις μετά από επιλογή του χρήστη μέσω του Facebook.)
Από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την ComScore, αποδεικνύεται και η μεγαλύτερη εξάπλωση της χρήσης του Facebook στην ευρωπαϊκή αγορά. Μία εξάπλωση που αποδεικνύει πως αυξάνεται σημαντικά κάθε έτος η κίνηση και στις ιστοσελίδες μέσω των social media.
Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες ιστοσελίδες
Τα Google Sites συνέχισαν να κατατάσσονται ως ο κορυφαία διαδικτυακός προορισμός για τον μήνα Νοέμβριο με 347 300 000 μοναδικούς επισκέπτες, φθάνοντας το 91,5 τοις εκατό του συνολικού ευρωπαϊκού κοινού του διαδικτύου. Εν τω μεταξύ, η ρωσική ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης VKontakte συνέχισε να εμφανίζει την υψηλότερη μέση παραμονή για τους χρήστες, με τους ευρωπαίους επισκέπτες να παραμένουν κατά μέσω όρο 438,9 λεπτά (7,3 ώρες) στην ιστοσελίδα.
www.advertising.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου