Στα 17 εκατ. Ευρώ η δαπάνη του 3ου τριμήνου, στα 57 εκατ. Ευρώ η δαπάνη του εως τώρα έτους. Συγκρατημένη αύξηση 13% παρουσίασε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 3ο τρίμηνο του 2011 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), φτάνοντας τα 16,7 εκατ. Ευρώ, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
Σε μια δύσκολη χρονιά, όπου οι διαφημιστικές επενδύσεις στα παραδοσιακά υποχωρούν, το display παρουσιάζει, για τους πρώτους 9 μήνες του 2011, άνοδο 27%, επιτρέποντας μια ασφαλή πρόβλεψη για το κλείσιμο της χρονιάς με ανάπτυξη μεγαλύτερη του 25%.
Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών περνά αυτό το τρίμηνο στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 25% της συνολικής δαπάνης, και παρουσιάζοντας σημαντική ανάπτυξη σε επίπεδο εννιαμήνου.
Αντίστοιχα και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών δυναμώνει το μερίδιό του ξεπερνώντας το 18% σε επίπεδο εννιαμήνου, σε σχέση με το 13% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Η έρευνα πραγματοποιείται από το IAB Hellas από το 2002, και πλέον περιλαμβάνει 24 online publishers που εκπροσωπούν εμπορικά περισσότερα από 150 websites του Ελληνικού Interne t.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου