Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Πώς και ποιους ωφελεί η απόκτηση ενός website, ενός portal ή ενός e-shop




imageΚαθώς οι  συνθήκες στην αγορά και στην καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζουν, σήμερα περισσότερο από ποτέ, γίνεται επιτακτική η ανάγκη οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις να προβάλουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα αποτελεσματικά και με χαμηλό κόστος.

Εύλογα η πρώτη σκέψη είναι η απόκτηση παρουσίας στο διαδίκτυο. Πόσο αποτελεσματική είναι αυτή η κίνηση; Τι ακριβώς πρέπει να προβάλει ένας επιχειρηματίας σε ένα εταιρικό site και ακόμα ακόμα, πως πρέπει να δομήσει την ηλεκτρονική του «βιτρίνα». Μεγάλος αριθμός πακέτων και προσφορών για την απόκτηση site είναι σήμερα διαθέσιμα και υπόσχονται να προσαρμοστούν στις δικές σας  ανάγκες. Αλλά ποιες είναι αυτές;



Website για Μικρές Επιχειρήσεις και Ελεύθερους Επαγγελματίες.
Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να καταλάβουν ότι ο κόσμος δεν χρησιμοποιεί πια έντυπους πολυσέλιδους επιχειρηματικούς οδηγούς παρά μόνο για να εμποδίζει την μπαλκονόπορτα από το να κλείσει.
Η ηλεκτρονική εταιρική παρουσίαση ωστόσο πρέπει να δομηθεί σωστά για να αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ο ηλεκτρονικός σας επισκέπτης πραγματοποιώντας μια ηλεκτρονική αναζήτηση περιμένει να βρει στις δύο πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης την επιχείρηση με το αντικείμενο που αναζητά στην περιοχή του. Αυτό είναι δουλειά του κατασκευαστή της σελίδας. Προγραμματιστικά μπορεί να δώσει στις μηχανές αναζήτησης λέξεις κλειδιά και περιγραφή της σελίδας ώστε να μπορεί να καταταχθεί στην σωστή κατηγορία και να εμφανίζεται σε συναφείς αναζητήσεις. Επειδή αυτή η διαδικασία απαιτεί χρόνο, παράλληλα μπορείτε διαφημιστείτε σε μηχανές αναζήτησης και να επιλέξετε μόνοι σας με ποιες λέξεις κλειδιά θέλετε να εμφανίζεστε στα πρώτα αποτελέσματα και με τι κόστος.
Όταν βρεθεί στην εταιρική σελίδα, επιθυμεί να βρει άμεσα τυπικά στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, email, διεύθυνση κτλ), ενώ ολοένα και περισσότεροι ηλεκτρονικοί επισκέπτες εκμεταλλεύονται την αμεσότητα που μπορούν να προσφέρουν τα τεχνολογικά εργαλεία του internet  και θέτουν online ερωτήματα ή ζητούν πληροφορίες και προσφορές μέσα από φόρμες επικοινωνίας και «ζωντανά» help desk.
Η εμφάνιση της ιστοσελίδας και τα κείμενα του εταιρικού προφίλ επιστρατεύονται για να πείσουν για την αξιοπιστία της επιχείρησης, ενώ σε γενικές γραμμές μια οργανωμένη σελίδα αντανακλά στην συνείδηση του ηλεκτρονικού περιηγητή και την οργάνωση της φυσικής επιχείρησης.
Το να επισκεφτεί κάποιος την σελίδα σας μία φορά είναι το εύκολο μέρος. Για να επιστρέψει πρέπει μέσα από το website να μπορεί να επωφεληθεί σε κάποιο επίπεδο.  Δώστε μέσα από το site τις προσωπικές σας προτάσεις και λύσεις για συνήθη θέματα, παρουσιάστε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, κρατήστε επαφή με τους πελάτες ή τους επισκέπτες σας αποστέλλοντάς τους μέσω email (newsletters) προσφορές και νέα.
Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως ένα φιλικά προς τον χρήστη δομημένο website που δεν φλυαρεί ή που τουλάχιστον παραθέτει τις βασικές πληροφορίες που αναζητά ο μέσος επισκέπτης με απλό και κατανοητό τρόπο, λειτουργεί σαν μια μόνιμη διαφήμιση με χαμηλό κόστος.
Ο όρος «μόνιμη» δεν πρέπει όμως να σημαίνει και «στάσιμη». Το site πρέπει να ενημερώνεται τακτικά και να εμπλουτίζεται με νέα εργαλεία.  Ζητήστε από τον κατασκευαστή του site να σας εκπαιδεύσει ώστε να μπορείτε να ανανεώνετε μόνοι σας το περιεχόμενο του site και ζητήστε του ανά τακτά χρονικά διαστήματα να σας προτείνει βελτιώσεις σε χαμηλό κόστος (πχ. προσθήκη δορυφορικού χάρτη με πλοήγηση προς την επιχείρησή σας, διασύνδεση του site με τόπους κοινωνικής δικτύωσης κ.α.π.).
Ιωνική διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου