Όπως με κάθε άλλη ομάδα διαφημίσεων ή παραλλαγή διαφήμισης, είναι
σημαντικό να μετράτε την επίδραση των διαφημίσεων προβολής σας. Παρακάτω
δίνονται ορισμένες προτάσεις για τον τρόπο μέτρησης, ανάλογα με τους
στόχους σας:
Ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων: Περισσότερα κλικ
Ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων: Περισσότερα κλικ
- Συγκρίνετε το κόστος με δυνητικούς πελάτες ή μετατροπές:
Αναγνωρίστε εάν έχετε αρκετά υψηλό όγκο μετατροπών για να
αντισταθμίσετε το κόστος καμπάνιας. Αν και ορισμένες από τις διαφημίσεις
προβολής ενδεχομένως να κοστίζουν περισσότερο για μερικά κλικ από ότι
οι τυπικές διαφημίσεις με κείμενο, ελέγχετε συχνά ώστε να είστε βέβαιοι
ότι βρίσκεστε ακόμη κάτω από το στόχο κόστους ανά μετατροπή.
- Στοχεύστε το κοινό σας αποτελεσματικότερα:
Εντοπίστε εάν έχετε υψηλότερο κόστος για τα κλικ στη διαφήμιση από ότι
χρειάζεται. Εάν παράγεται συνολικά υψηλό κόστος καμπάνιας, ενδεχομένως
να στοχεύετε πελάτες πέραν του ιδανικού κοινού ή χρήστη. Προσπαθήστε να
επικεντρώσετε τη στόχευσή σας, ώστε να ξοδεύετε λιγότερα χρήματα σε κλικ
που είναι λιγότερο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.
- Ελέγξτε τα ποσοστά εμφανίσεων με κύλιση του ποντικιού και διάδρασης:
Όλα τα πρότυπα του εργαλείου δημιουργίας διαφημίσεων προβολής παρέχουν
αναφορές για το ποσοστό κύλισης του ποντικού, το ποσοστό των εμφανίσεων
κατά τις οποίες ο χρήστης τοποθέτησε το δείκτη του ποντικού επάνω στη
διαφήμιση για περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο. Αυτή είναι μια καλή
ένδειξη του ενδιαφέροντος του χρήστη στο προϊόν και τη μάρκα σας, προτού
κάνει κλικ. Τα πρότυπα στην κατηγορία εμπλουτισμένων μέσων και βίντεο
παρέχουν επίσης ποσοστό διάδρασης, που σας δίνει το ποσοστό των
εμφανίσεων στις οποίες ένας χρήστης χρησιμοποίησε τη διαφήμιση, π.χ. με
την αναπαραγωγή ενός βίντεο ή με την κύλιση διαφόρων εικόνων.
- Παρακολουθήστε τις τάσεις επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας:
Χρησιμοποιήστε το Google Analytics για να παρακολουθήσετε την απόδοση
του ιστότοπού σας και να μετρήσετε την επίδραση των διαφημίσεων προβολής
στην επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Μάθετε περισσότερα για το Google Analytics
- Χρησιμοποιήστε παρακολούθηση μετατροπών: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακολούθηση μετατροπών για να μάθετε εάν οι διαφημίσεις προβολής σας προσελκύουν το είδος χρήσης του ιστού που θέλετε να δείτε - όπως εγγραφές ή αγορές. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε τις γενικές τάσεις. Για παράδειγμα, εάν το κόστος είναι υψηλό με συγκεκριμένες διαφημίσεις προβολής, αλλά η συνολική επίδραση αυτών των διαφημίσεων μειώνει το συνολικό κόστος της καμπάνιας για τη μάρκα σας, εξακολουθούν να είναι αποδοτικές και επιτυχημένες διαφημίσεις. Ή, μπορεί να παρατηρήσετε υψηλότερα ποσοστά κόστους μετατροπής σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά εάν βρίσκεστε κάτω από το στόχο σας, η διαφήμιση μπορεί και πάλι να είναι αποτελεσματική. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την παρακολούθηση μετατροπών για να καθορίσετε εάν δημιουργείτε κλικ και κόστος από χρήστες που δεν σας ενδιαφέρει να προσελκύσετε, στην οποία περίπτωση, μπορείτε να τροποποιήσετε την καμπάνια σας για να στοχεύσετε καλύτερα τους ιδανικούς πελάτες και χρήστες.
ενημερωμένο
03/20/2011
Google Βοήθεια AdWords
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου