Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Media Mix

Tο media mix (έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, επαγγελματικός τύπος, outdoors, Internet κ.λ.π. εξασφαλίζει την μεγιστοποίηση της κάλυψης των προσεγγισμένων δυνητικών τουριστών. Αυτό περιλαμβάνει:



για την Τηλεόραση:
  • Σταθμοί (μερίδια τηλεθέασης ανά σταθμό στο σύνολο και στο κοινό – στόχο).
  • Το μείγμα των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν.
  • Τις χρονικές ζώνες ανά τηλεοπτικό σταθμό που θα χρησιμοποιηθεί.
  • Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα (κάλυψη, συχνότητα, GRP’s, OTS’s).
  • Τον επίσημο τιμοκατάλογο ανά ζώνη και την διαπραγματευόμενη τιμή.
για το Ραδιόφωνο:
  • Σταθμοί, (μερίδια ακροαματικότητας ανά σταθμό στο σύνολο και στο κοινό - στόχος).
  • Το μείγμα των ραδιοφωνικών σταθμών οι οποίοι και θα χρησιμοποιηθούν.
  • Τις χρονικές ζώνες ανά ραδιοφωνικό σταθμό που θα χρησιμοποιηθεί.
  • Αριθμός εμφανίσεων ανά σταθμό.
  • Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα (κάλυψη, συχνότητα, GRP’s).
  • Τον επίσημο τιμοκατάλογο ανά ζώνη και την διαπραγματευόμενη τιμή.
για τον Τύπο:
  • Λίστα με τους καλύτερους σε αναγνωσιμότητα τίτλους (10-15).
  • Τη διεισδυτικότητά τους.
  • Ο συνδυασμός των τίτλων (media mix) που θα χρησιμοποιηθούν.
  • Απαραίτητος εμπλουτισμός του προτεινόμενου media plan με τίτλους από τον επαγγελματικό Τύπο (που απευθύνεται σε T.O’s, στην αγορά MICE - meetings / incentives / congresses, exhibitions, έντυπα συλλογικών φορέων Τουρισμού κ.λπ.), καθώς και σε ειδικό τύπο που αφορά σε Περιβάλλον, Γαστρονομία, Πολιτισμό), κρουαζιέρες κ.ά., ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς-στόχου.
  • Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα (κάλυψη, συχνότητα, GRP’s, OTR’s).
  • Τον επίσημο αναλυτικό τιμοκατάλογο και την διαπραγματευόμενη τιμή, καθώς και ονομαστικό CPR).
για το Outdoor (υπαίθριες αφίσες)
  • Κάλυψη ανά χώρα.
  • Εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα.
  • Τον επίσημο τιμοκατάλογο και την διαπραγματευόμενη τιμή
για το Internet:
  • Τα web sites – υπηρεσίες Ιντερνέτ και τις επιμέρους ενότητες τους που θα χρησιμοποιηθούν.
  • Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα στους χρήστες των χωρών προσέγγισης (κάλυψη, συχνότητα και αριθμό impressions) ανά burst.
  • Τον επίσημο τιμοκατάλογο και διαπραγματευόμενη τιμή.
(Είναι ενδιαφέρον να τονίσουμε ότι το Διαδίκτυο μέσα στην τελευταία πενταετία ως μέσο αναπτύχθηκε ραγδαία καλύπτοντας ήδη σήμερα το 45% της τουριστικής αγοράς.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου