Tο media mix
(έντυπα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, επαγγελματικός τύπος, outdoors,
Internet κ.λ.π. εξασφαλίζει την μεγιστοποίηση της κάλυψης των
προσεγγισμένων δυνητικών τουριστών. Αυτό περιλαμβάνει:
για την Τηλεόραση:
για την Τηλεόραση:
- Σταθμοί (μερίδια τηλεθέασης ανά σταθμό στο σύνολο και στο κοινό – στόχο).
- Το μείγμα των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν.
- Τις χρονικές ζώνες ανά τηλεοπτικό σταθμό που θα χρησιμοποιηθεί.
- Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα (κάλυψη, συχνότητα, GRP’s, OTS’s).
- Τον επίσημο τιμοκατάλογο ανά ζώνη και την διαπραγματευόμενη τιμή.
- Σταθμοί, (μερίδια ακροαματικότητας ανά σταθμό στο σύνολο και στο κοινό - στόχος).
- Το μείγμα των ραδιοφωνικών σταθμών οι οποίοι και θα χρησιμοποιηθούν.
- Τις χρονικές ζώνες ανά ραδιοφωνικό σταθμό που θα χρησιμοποιηθεί.
- Αριθμός εμφανίσεων ανά σταθμό.
- Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα (κάλυψη, συχνότητα, GRP’s).
- Τον επίσημο τιμοκατάλογο ανά ζώνη και την διαπραγματευόμενη τιμή.
- Λίστα με τους καλύτερους σε αναγνωσιμότητα τίτλους (10-15).
- Τη διεισδυτικότητά τους.
- Ο συνδυασμός των τίτλων (media mix) που θα χρησιμοποιηθούν.
- Απαραίτητος εμπλουτισμός του προτεινόμενου media plan με τίτλους από τον επαγγελματικό Τύπο (που απευθύνεται σε T.O’s, στην αγορά MICE - meetings / incentives / congresses, exhibitions, έντυπα συλλογικών φορέων Τουρισμού κ.λπ.), καθώς και σε ειδικό τύπο που αφορά σε Περιβάλλον, Γαστρονομία, Πολιτισμό), κρουαζιέρες κ.ά., ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς-στόχου.
- Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα (κάλυψη, συχνότητα, GRP’s, OTR’s).
- Τον επίσημο αναλυτικό τιμοκατάλογο και την διαπραγματευόμενη τιμή, καθώς και ονομαστικό CPR).
- Κάλυψη ανά χώρα.
- Εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα.
- Τον επίσημο τιμοκατάλογο και την διαπραγματευόμενη τιμή
- Τα web sites – υπηρεσίες Ιντερνέτ και τις επιμέρους ενότητες τους που θα χρησιμοποιηθούν.
- Την εκτιμώμενη αποτελεσματικότητα στους χρήστες των χωρών προσέγγισης (κάλυψη, συχνότητα και αριθμό impressions) ανά burst.
- Τον επίσημο τιμοκατάλογο και διαπραγματευόμενη τιμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου