Guest post από τον Βασίλη Μπαρτζώκα
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις δημιουργούν εταιρικά ιστολόγια (blogs). Πού οφείλεται αυτό; Μάλλον στο ότι το να έχεις ένα business blog το 2011, είναι «sexy». Το blogging πάντως μπορεί να είναι sexy, αλλά είναι και tricky..
Θέλω να πω πως πολλές επιχειρήσεις, εσφαλμένα χρησιμοποιούν το εταιρικό blog τους σαν ένα ακόμα σημείο όπου δημοσιεύουν δελτία τύπου, προσπαθούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους και να κομπάσουν για τις «απίστευτες» υπηρεσίες τους. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, διαβάστε προσεκτικά παρακάτω γιατί πρόκειται να σας πω κάποια πράγματα για το blogging που σας ενδιαφέρουν..Στο blogging, είτε σε προσωπικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο υποτίθεται ότι πρέπει να συμμετέχουν και οι αναγνώστες. Πρέπει να υπάρχει συζήτηση, συμμετοχή, σύνδεση. Πρέπει να υπάρχει σύνδεση..
Ας πάρουμε όμως τα πιο σημαντικά οφέλη με τη σειρά:
Ειδικότητα
Είστε ειδικός στη δουλειά σας ή ακόμα καλύτερα, ένας από τους καλύτερους στον κλάδο σας; Το blog σας είναι μία από τις καλύτερες ευκαιρίες σας να το αποδείξετε αυτό στους αναγνώστες σας. Δημιουργώντας πχ κείμενα εκπαιδευτικού χαρακτήρα, βοηθάτε τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει πελάτες σας να λύσουν προβλήματά τους και απορίες τους και αν καταφέρετε και τη συμμετοχή τους, ανοίγετε τον δρόμο για μίαμακροχρόνια συνεργασία με μεγάλες δόσεις αφοσίωσης!
Ανθρώπινες σχέσεις
Μέχρι πριν λίγα χρόνια, το να μιλήσουμε σε ένα brand (μάρκα) ήταν αδιανόητο. Τώρα μέσα από τα εταιρικά blog, δίνεται η δυνατότητα στην εταιρία σας , να έρθει πιο κοντά στον πελάτη της, να συζητήσει μαζί του, να μάθει τις επιθυμίες του, τα παράπονά του, τα όνειρά του. Μια διαδικασία που «εξανθρωπίζει» την εταιρία σας. Ακούγοντας τον πελάτη σας, μπορείτε να δημιουργήσετε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες και παράλληλα.. ανθρώπινες σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης!
Επισκεψιμότητα
Οι αναρτήσεις στο εταιρικό blog σας, είναι ένας καλός τρόπος, ναανανεώνετε το περιεχόμενο του site σας, κάτι που λατρεύουν και οιμηχανές αναζήτησης. Κάθε νέα ανάρτηση που κάνετε, σας φέρνει πιο κοντά στο κοινό που αναζητάει πληροφορίες σαν αυτές που δημοσιεύετε. Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο site σας – γνωριμία με περισσότερους εν δυνάμει πελάτες – περισσότεροι τελικοί πελάτες – περισσότερες πωλήσεις!
Links (Σύνδεσμοι)
Last but not least.. Τα links. Δημιουργώντας καλό περιεχόμενο, αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνετε πηγή ενημέρωσης του κλάδου σας. Άλλα site ή bloggers, να σας χρησιμοποιήσουν σαν σημείο αναφοράς σε δικές τους αναρτήσεις. Αν επιπλέον σέβεστε τον χρόνο και την δουλειά που έχετε κάνει για την δημιουργία περιεχομένου και φροντίζετε να το προωθείτε σωστά σταsocial media στις ανάλογες κοινότητες, τότε τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά σε ότι αφορά στις αναφορές στο site σας. Τα links. Στοιχείο που παίζει καθοριστικό ρόλο στη βαθμολογία των μηχανών αναζήτησηςέναντι του ανταγωνισμού σας.
Ένα blog λοιπόν, δεν είναι άλλο ένα σημείο διαφήμισης. Είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο marketing με την έννοια τις δημιουργίας κοινοτήτων με συμμετοχή και ισχυρούς δεσμούς. Η σωστή λειτουργία του θα σας βοηθήσει στην εδραίωσή σας σαν ειδικούς στον κλάδο σας ενώ παράλληλα θα «εξανθρωπίσει» την εταιρία-brand σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου