Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Μεγάλη η επίδραση των social media μετά το ταξίδι

Καθοριστικά για τη λήψη αποφάσεων πριν το ταξίδι αλλά και μετά από αυτό για τη μετάδοση των εντυπώσεων είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπως προκύπτει από ερευνητική μελέτη που πραγματοποίησαν Έλληνες καθηγητές του Πανεπιστημίου Bournemouth της Αγγλίας.


Οι κ.κ. Γιάννης Φώτης, Δημήτριος Μπούχαλης από το Πανεπιστήμιο Bournemouth και ο κ.Νίκος Ροσσίδης από ερευνητικό κέντρο της Κύπρου, δημοσίευσαν πρόσφατα τη μελέτη τους με τίτλο: "Social Media impact on holiday travel planning", στην οποία προσέγγισαν την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τα στάδια του ταξιδιού: πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πραγματοποίησή του.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτύου με ερωτηματολόγιο το οποίο απήντησαν 346 μέλη ενός online πάνελ, προερχόμενα από Ρωσία και άλλες χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, τα οποία είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον ένα ταξίδι μέσα στους προηγούμενους 12 μήνες.

Τα ευρήματα έδειξαν ότι τα social media κυριαρχούν στο στάδιο μετά το ταξίδι όπου οι χρήστες μοιράζονται τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις τους ενώ σημαντική επίδραση έχουν και κατά το στάδιο πριν το ταξίδι όπου μπορούν να αλλάξουν τα σχέδια διακοπών.

Η επίδραση των social media με αριθμούς

Το 78% των ερωτηθέντων απάντησε ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά το ταξίδι τους για να μοιραστούν τις εμπειρίες και αναμνήσεις τους με φίλους ή άλλα άτομα που τους αρέσουν τα ταξίδια.

Το 49% απάντησε ότι χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για να βρίσκεται σε επαφή με φίλους και συγγενείς.

Το 45% απάντησε ότι χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν το ταξίδι για να αναζητήσει ιδέες για προορισμούς.

Για περισσότερα στοιχεία σχετικά με την έρευνα:


www.tourismpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου