Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Μarketing και Πωλήσεις

Στο διαδίκτυο, οι πελάτες αναλαμβάνουν πρωταγωνιστικό ρόλο: παρεμβαίνουν στις διαδικασίες, ζητούν περισσότερες πληροφορίες, μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, μεγαλύτερη υποστήριξη κλπ.

Τι πρέπει να κάνετε;
 
  • Προσδιορίστε σαφώς το κοινό στο οποίο επιθυμείτε να απευθυνθείτε δια μέσου του δικτύου. Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι το Internet είναι ένα μέσο διαφορετικό από τα άλλα μέσα πώλησης της επιχείρησής σας.
  • Καθορίστε μια στρατηγική συναλλαγών στο δίκτυο. Αυτό με τη σειρά του, σε ορισμένες περιπτώσεις, συνεπάγεται τον εκ νέου σχεδιασμό των συναλλαγών. Θα πρέπει να σκεφθείτε πρώτα τη δημιουργία και προώθηση των «δυνατών» σχέσεων για την απόκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών σας και στη συνέχεια των συναλλαγών κλπ.
  • Χρησιμοποιήσετε τα πλέον κατάλληλα μέσα επικοινωνίας για την προώθηση της επιχείρησής σας στον ιστοχώρο-World Wide Web (διαφημιστικά, αγγελίες στα μέσα επικοινωνίας, έντυπα κλπ.). Μη στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (spam). Είναι παράνομο και βλάπτει την εικόνα της επιχείρησής σας. Σεβαστείτε την ιδιωτικότητα των πελατών σας!
  • Αναζητήσετε συμμαχίες στο δίκτυο που να επιτρέπουν την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή σας και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του μέσου (links, banners, portals κλπ.).

Πώς θα γίνει αυτό;

  • Προγραμματίστε τον καλύτερο τρόπο για να βρίσκουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο (εντοπισμός). Φροντίστε για την εμφάνισή σας στις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας ειδικές λέξεις-κλειδιά. Πληρώστε για την εμφάνιση της επιχείρησής σας σε αναζητήσεις σε τοπικό επίπεδο.
  • Δημιουργείστε μια ελκυστική ιστοσελίδα, καλά οργανωμένη, η οποία να διευκολύνει το «σέρφινγκ» και η οποία να ενημερώνεται συνεχώς.
  • Χρησιμοποιείστε συστήματα ελέγχου πρόσβασης των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας (click stream analysis) τα οποία να σας επιτρέπουν να γνωρίσετε τις προτιμήσεις τους και τα οποία θα σας βοηθήσουν στην ανάπτυξη στρατηγικών προσωποποιημένου μάρκετινγκ (ξεχωριστή παρουσίαση των προϊόντων σας ανάλογα με τον πελάτη) με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια.                                                                                                                                                                        www.acci.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου