Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Ο ρόλος των πωλήσεων το 2012

Ο ρόλος των πωλήσεων το 2012, έχει μεταβληθεί από ένα σύνολο προϋποθέσεων που δεν έχουμε δει ποτέ πριν. Οι παλιές καλές μέρες δεν έρχονται πίσω. Οι πωλητές πρέπει να προσαρμοσθούν στις νέες καταστάσεις και μεθόδους λειτουργίας για να επιτύχουν στο σημερινό περιβάλλον .

Η μετατροπή ξεκίνησε το 2002, όταν το Διαδίκτυο έγινε αναπόσπαστο μέρος της πώλησης. Οι νέες τεχνολογίες συνεχίζουν να επηρεάζουν κάθε πτυχή της σύγχρονης επιχείρησης, και πουθενά δεν είναι αυτά που χρησιμοποιούνται περισσότερο σημαντικά από ό, τι στη ζώνη του πωλήσεων. Από e-mail στο αυτοματοποιημένη αλυσίδα εφοδιασμού για να cloud computing για smartphones, Web conferencing, στις μηχανές αναζήτησης με τα κοινωνική μέσα ενημέρωσης, είμαστε σε έναν κόσμο όπου οι κανόνες έχουν αλλάξει για τους αγοραστές και τους πωλητές.

Δέκα χρόνια αργότερα, το 2012, πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις επιπτώσεις αυτής της μετατροπής επί των πωλήσεων, τη διαχείριση των πωλήσεων, και το μέλλον της πώλησης. Οι ακόλουθες τάσεις αντιπροσωπεύουν ένα highlight του αυτό το τεράστιο σύνολο αλλαγών.

• Οι αγοραστές – πελάτες έχουν περισσότερες πληροφορίες
• η πώληση είναι περισσότερο απαιτητική
• Οι πελάτες αποφεύγουν το ρίσκο, δεν διακινδυνεύουν
• Η πώληση είναι τέχνη για επαγγελματίες
• Η πώληση είναι μέρος της παγκοσμιοποίησης


www.albertconsulting.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου